Typeryys huipussaan

Pentecostal.1

Joku vyöryttää taas palstaa ja ehkä hän selittää itselleen, että se on minun vikani. Raamatussahan muuten sanotaan, että ihmissydän on petollinen yli kaiken. Sen tulee hyvin ilmi tuollaisessa mitättömältä tuntuvassa pelleilyssa, kuten tuo turhien aloitusten tekeminen. Joku on kateellinen tai muuten vain harvinaisen vihainen ihminen. Hän ei voi sietää vapaata keskustelua, koska kaiken pitäisi mennä maailmassa juuri niinkuin hän itse haluaa. Jos muut eivät tottele häntä, alkaa hän pikkusieluisesti kiusaamaan muita. Kaiken kruunaa se, että tämä henkilö laittaa hölmöilynsä muiden piikkiin.
Kyse on selvästi narsismista ja siitä, että kyseinen henkilö ei ole lapsena saanut piiskaa pyllylle. Jos isä tai äiti olisi edes kerran antanut tämän henkilön maistaa koivuniemen herran napakoita iskuja niin, että takapuolta olisi kirvellyt kolme päivää selkään saamisen jälkeen, ei tällä palstalla olisi nyt noita typeriä aloituksia! Kehoitan vanhempia antamaan remmiä uppiniskaisille lapsille, ettei näistä tule venkoilevia narsisteja!

20

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä tuo

Rikokseen kehottaminen on isästä Perkeleestä.

• Pentecostal.1

Jumalan antamia oikeuksia.

• Pentecostal.1 kirjoitti:

lukee, että:"joka vitsaa säästää se lastaan vihaa."
        Vaikea tuohon on mitään kommentoida.
        Lapsen saa helposti tottelemaan jos on olemassa keskinäinen yhteysymmärrys yleensä.
        Ei tarvitse kuin pyytää.
        Jos se ei auta, niin ei mun mielestä paljon tarvii vitsalla uhkailla, kun laps jo uskoo,kun ei halua menettää sitä vallitsevaa sovinnon ilmapiiriä.
        Pistin sulle sähköpostia.
        Ja sano jos oot kiinnostunut niin kysyn jos saisit niitä töitä.

• Pentecostal.1
        auroraboreallis kirjoitti:

lukee, että:"joka vitsaa säästää se lastaan vihaa."
        Vaikea tuohon on mitään kommentoida.
        Lapsen saa helposti tottelemaan jos on olemassa keskinäinen yhteysymmärrys yleensä.
        Ei tarvitse kuin pyytää.
        Jos se ei auta, niin ei mun mielestä paljon tarvii vitsalla uhkailla, kun laps jo uskoo,kun ei halua menettää sitä vallitsevaa sovinnon ilmapiiriä.
        Pistin sulle sähköpostia.
        Ja sano jos oot kiinnostunut niin kysyn jos saisit niitä töitä.

mut mä luen postin.

• Nimetön
        Pentecostal.1 kirjoitti:

mut mä luen postin.

pärjääväsi edes sivarina? Miksi keskeytit intin - eikö hermo pitänyt edes Jumalan avulla???

• pidä
        Pentecostal.1 kirjoitti:

Vanha kristillinen viisaus.

• töissä.
        Pentecostal.1 kirjoitti:

mut mä luen postin.

Olet puhunut niin pitkään sivariin menosta, että ahkera nuorukainen olisi ennättänyt tekemään jo pienen omaisuuden työllä tuossa ajassa.

Ei kai se työhön meno tarkoita, että eläkevirkaa jäädään odottamaan. Suomi on täynnä epätyypillisiä työsuhteita, joissa ihmiset ovat pitkiäkin aikoja. Sitä paitsi elävirastakin saa virkavapauden. En usko että olet noin tyhmä, joten ainoa vaihtoehto on feikkaaminen.

Tuo on aika kehno tekosyy laiskuudelle.

• kuvaat itseästi

loistavasti.

• Pentecostal.1

Olisi ollut oikein!

• PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

SIUNAUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Pentecostal.1

Mitä äijä?

• autogefalia

Onkohan tämä huutomerkkien käyttäjä eräs helluntaisaarnaaja jota parikertaa olen ollut kuuntelemassa, ja hän huutaa kuin "sumutorvi" saarnatessaan?!

• paraskin puhuja

En ole toista yhtä pahasta narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää juippia näillä palstoilla tavannut kuin pellecostal :-)))

• itseihailija

Pente! Kun olit välillä poissa. oli palstakin ihmeen rauhallinen! Toivottavasti älyät poistua palstalta LOPULLISEsTI!

• umpihetero.

pummi kuule töihin...

• Nimetön

voi mennä, koska se ei siedä, että joku laatii sille sääntöjä, joita se ei voi noudattaa kun luulee olevansa maailman napa!

• minä vaan
        Nimetön kirjoitti:

voi mennä, koska se ei siedä, että joku laatii sille sääntöjä, joita se ei voi noudattaa kun luulee olevansa maailman napa!

Ja sekö oli tämän keskustelun aihe? Haloo, jos ei ole muuta kirjoitettavaa kuin typeryyksiä, olkaa kirjoittamatta. Perustelut väitteellesi, että Pentecostal luulee olevansa maailman napa. Laita vaikka linkit kaikkiin Pentecostalin viesteihin, jotka osoittavat tämän.

• Nimetön
        minä vaan kirjoitti:

Ja sekö oli tämän keskustelun aihe? Haloo, jos ei ole muuta kirjoitettavaa kuin typeryyksiä, olkaa kirjoittamatta. Perustelut väitteellesi, että Pentecostal luulee olevansa maailman napa. Laita vaikka linkit kaikkiin Pentecostalin viesteihin, jotka osoittavat tämän.

moraalinvartija se siinä piipittää?!!
        Lue niitä Penten viestejä, niin näet mitä tarkoitin!

• Huhhahhei
        minä vaan kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=Pentecostal&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=3&em=7&ey=2007&hpp=25

• Poitsuparka

joka tehtailee näitä turhia aloituksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9686
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3119
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2887
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2679
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2085
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1996
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1913
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      55
      1477
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe