Mistä tunnistat sinkkutytön?

Kunnon mies*

Oletetaan että olet 18-25v mies ja etsimässä tyttöystävää. Tämän ikäluokan tytöistä on varsin helppo tunnistaa seurusteleeko vai ei. Tässä tunnusmerkit:

1) Seurusteleva tyttö ei katso muita miehiä silmiin kolmea sekuntia kauempaa. Sinkkutyttö katsoo.

2) Seurustelevan tytön nenä on aina hiukan korkeammalla. Sinkkutyttöä kiinnostaa muutkin ihmiset ja hän kuuntelee.

3) Seurusteleva tyttö tietää miten taulu kiinnitetään seinään, miten tietokoneohjelma asennetaan ja miten polkupyörän renkaaseen saa ilmaa. Sinkkutyttö ei näitä tiedä, koska hänelle ei ole mies vielä kertonut ja näyttänyt kuinka näinkin tekniset hommat hoidetaan.

Joten siitä vaan kaikki kanssaihmiset eli kunnon miehet terasseille bongailemaan ja haastattelemaan kauniita sinkkutyttöjä =)

122

66067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOLah

Toi kohta kolme, älä jaksa..

• kolli 33 vee

Kun on naimisissa oleva 28 nainen, se katsoo jopa 5 sekunttia jokaisen kollin silmiin, vaikka olis ukko ja lapsi vieressä :D

• Pelimies41

Joo, ja kun nainen on 35, hän katsoo miestä silmiin 10 minuuttia, joka häntä kiinnostaa, vaikka vieressä olisi koko suku ja melkein syö miehen katseellaan. P.S. Kokemusta on.

• kun kirjoittaja
        Pelimies41 kirjoitti:

Joo, ja kun nainen on 35, hän katsoo miestä silmiin 10 minuuttia, joka häntä kiinnostaa, vaikka vieressä olisi koko suku ja melkein syö miehen katseellaan. P.S. Kokemusta on.

on ilmiselvästi n. 20v, niin mistä vitusta se tietäisi...

• Pelimies41
        kun kirjoittaja kirjoitti:

on ilmiselvästi n. 20v, niin mistä vitusta se tietäisi...

se kuule tietää, kun itse on tosiaan 41v., eikä suinkaan 20v., kuten edellinen kirjoittaja tuntuu olevan.

• pahaa
        Pelimies41 kirjoitti:

siinä sitten on jos naiset katselee miehiä..katseleehan miehetkin kauniita naisia..varsinkin vanhat miehet katselevat nuoria tyttöjä.

• 52v uros
        Pelimies41 kirjoitti:

20v naiset tuijottaa halukkaasti....sitä kyllä pelittää

• mörö
        Pelimies41 kirjoitti:

se kuule tietää, kun itse on tosiaan 41v., eikä suinkaan 20v., kuten edellinen kirjoittaja tuntuu olevan.

ketä kiinnostaa minkä ikäinen sä oot?

• Tellu66
        Pelimies41 kirjoitti:

Niin, ja kun on nainen on varattu, pieni silmäpeli on ainoastaan hauskaa ajanvietettä ja itsetunnon kohotusta. Kunhan muistaa pitää näppinsä erossa vieraista miehistä, niin kaipa sitä varattukin saa katsella?

• Jätkä22v

ainakaan naisissa.

• ...väärässä. Kyllä sinkkuja naisissakin on.

• Jätkä22v
        kisu1987 kirjoitti:

...väärässä. Kyllä sinkkuja naisissakin on.

sellaisia haaskoja, mitkä eivät muille kelpaa.

• Sinkku21v

Vai ei oo sinkkuja naisissa? Mistä sä ton sait päähäs? Miehissähän niitä sinkkuja ei ole...

• taula
        Sinkku21v kirjoitti:

Vai ei oo sinkkuja naisissa? Mistä sä ton sait päähäs? Miehissähän niitä sinkkuja ei ole...

Kaikki miehet ovat vapaita tai ainakin esittävät vapaata vaikka olisi sormus sormessa. Kaikki naiset taas ovat varattuja koska se on oiva keino karkottaa nämä kunnon miehet ja saada jotain jännittävämpää seuraa.

• niks naks
        Jätkä22v kirjoitti:

sellaisia haaskoja, mitkä eivät muille kelpaa.

Taidat ite olla haaska pahimmasta päästä ku siinä vittuilet..eppähä ole sit itekkä kelvannu ja eipä ihme..

• missuliina

Ihan oikeesti... varsinki toi kohta 3...ei helv...!! Olen ollut yksin jo kauan aikaa ja taulut ja tietokoneet on asennettu ihan ite. Eikä näitä "mutkikkaita" juttuja ole kukaan minulle opettanut:)

Miehiä sitten onkin hieman vaikeampi tunnistaa, sillä varsinki varatut, yli 25vuotiaat miehet katsoo väh. 5 sekuntia silmiin ja viel 20perään...
      Että siitäpä sitte bongailemaan!

• fasfjiasf

Ite oon huomannu et seurustelevat tytöt ovat kyllä avoimempia kuin sinkut... kummaa kyllä.

• Jokke
        fasfjiasf kirjoitti:

Ite oon huomannu et seurustelevat tytöt ovat kyllä avoimempia kuin sinkut... kummaa kyllä.

Mutta miksi näin? Käyt kolmentunnin mielenkiintoisen yhteiskunnallisen keskustelun tytön kanssa, ja sitten hän ilmoittaa olevansa varattu?

• näin?
        Jokke kirjoitti:

Mutta miksi näin? Käyt kolmentunnin mielenkiintoisen yhteiskunnallisen keskustelun tytön kanssa, ja sitten hän ilmoittaa olevansa varattu?

Liian usein naiset antaa ymmärtää, vaan ei ymmärrä antaa.

• hyvä päivä
        Jokke kirjoitti:

Siinä nähdään ettei muut asiat käy ainakaan sun mielessäs, kun on kerta "hukkaan" heitettyä aikaa keskustella jonkun kanssa, jos se onkin sit varattu! ääliö

• suhaus

Sinkkutytyön nimenomaan tunnistaa siitä, että se ei jaksa olla kiinnostunut muiden jutuista, jos miespuolinen jutun kertoja ei ole "just sitä oikeenlaista" -tyyppiä. Eli tarkoittaa, että vähänkään rumemmat saa yksin jäädä kertomaan juttujaan. Kuunteluseuraa on sinkuista turha hakea.

• sinkkuäiti

Ai,että sinkkunainen ei osaa kiinnittää taulua seinään ja pumpata ilmaa renkaaseen.No, huh, huh. Sinkkunainenhan just nimenomaan osaa, koska sillä ei ole miestä tekemässä sitä puolesta. Itse vaihdan autonrenkaatkin itse ja pilkon puut kirveellä. Kyllä useimmiten sinkku selviää tällaisista asioista, koska sen on pakko.!!!!!

• mie vaan

Sä et vissiin ymmärtäny mitä hän tarkoitti tuolla osaamattomuudella. Tai sitte mä en ymmärtäny että sä ymmärsit. Ehkä leikit vaan tietämätöntä että miehet pääsee pätemään ;)

• näin...

Sinkku; Sink; Single Income No Kids; sinkkuäiti ei kuulu tähän ryhmään...

• Wanker
        näin... kirjoitti:

Sinkku; Sink; Single Income No Kids; sinkkuäiti ei kuulu tähän ryhmään...

10 käännöstä sanalle sink

* allas
        * astianpesupöytä
        * laskeutua
        * painua
        * pesuallas
        * pudota
        * upota
        * upottaa
        * vaipua
        * vajota

• lakhdgag
        Wanker kirjoitti:

10 käännöstä sanalle sink

* allas
        * astianpesupöytä
        * laskeutua
        * painua
        * pesuallas
        * pudota
        * upota
        * upottaa
        * vaipua
        * vajota

SINK = Single Income No Kids

• sinkku.n

Itse olen sinkku ja osaan kyllä vaihtaa pyöräni renkaan,kun silloin seurustelin sain ohjausta ja viel katse juttu, tuntuu et nyt olen vielä ujompi tutustumaan...Ja sit viel missä miehen tapaa??? Aina olen miehen tavannut baarissa, mut jotain muita vaihto ehtoja... jos ei jaksa baareja ja tykkää urheilusta ja hauskan pidosta...
      Mistä sitten sinkun miehen tunnistaa?

• fjosjosio

Joo, toi baari on tullu aika yleiseks tapaamispaikaks.
        Siinä on vaan se juttu, et miehet yleensä odottaa naiselta, joka lähtee baarista mukaan ensin pillua ja vasta sitten siitä mahdollista seurustelukumppanii. Ilmeisesti naisilla on odotukset vähän toisin päin ja asiat ei lähdekään luistaan.
        VINKKI: Jos oot valmis menemään asiat miesten järjestyksen mukaan, löydät varmasti baarista ennen pitkään jonkun mukavan poikakaverin.

Jos kuitenkaan et oo, niin mielestäni muita hyviä paikkoja tavata seurustelukumppani on koulut ja urheiluharrastukset. Oo vaan aktiivinen ja rohkea niin kyllä se oma kulta sieltä löytyy!!

Aika vaikeaa on sanoa päältä päin, että seurusteleeko joku, mutta voithan kysyä, jos uskallat.

• SINUA SINKKUTYTÖT..

KIINNOSTAA, VAI OISKO TOISINPÄIN SITTENKIN:::

• pörröinen kisu

Olen sinkkutyttö, mutten kyllä koskaan katsele vastaantulijoita silmiin koska olen sen verran ujo... Tietokonettakin osaan käyttää, tauluja ripustaa ja pyörän renkaan täyttää. Ja sitäpaitsi voihan iskäkin nuo "miesten hommat" opettaa?
      Minkä pohjalle perustat väitteesi? Yhden tapauksen?

• Naimisissa ;)

Seurusteleva, on varovainen, ettei vaan vahingossa katso pitkään kumpaninsa tuttua...
      Mut avo/ avioliitossa toi pelko vissiin vähän väistyy!

• HÖPÖTTÄÄ,

,,ÄIJÄSKÄ!

• H. Karpo

Sinkku tytöt, jos tapaatte vaikka nyt baarissa mielenkiintoisen mieskandidaatin, niin älkää nyt ihmeessä kiirehtikö kesken iltaa (viimeiseen)bussiinne, vaan kyllä todellinen herrasmies aina taksin maksaa ja ajaa kauttanne. Säilyttäkää toki (opiskelijat huom!) sen verran rahaa että pääsette kotiin jos homma ei toimikaan, mutta olkaa silti avoimia tilanteille. Miehet katsoo maailmaa usein kellon kautta, ja jos viimeinen teidän bussinne lähteekin ennen valomerkkiä niin se on vastoin heidän "laskelmiaan". Siis olkaa varautuneita, mutta avoimia.

Ainakin näin voin oman kokemuksen perusteella sanoa, vaikka jutusta ei olisi mitään tullutkaan niin aina taksin tarjoan- äiti on opettanut!

Siis pientä rohkeutta ja riskinottoa peliin!!!

Ei minulla muuta...

• hienosti.

Terv. nimim. äiti - yhen ihanan 23 v.: pojan äiti!

• jos
        hienosti. kirjoitti:

Terv. nimim. äiti - yhen ihanan 23 v.: pojan äiti!

tuo ei ollut sarkasmia..? Maailma on ihmeellinen, meistä ei kukaan ole suntynyt valloiottamaan, mutta kaikki voivat pyrkiä kompromissiin. Kaikesta huolimatta me olemme täällä.

• kun....

se ei jää siihen taksin tilaamiseen ja maksamiseen, vaan ukko änkee sinne myös ja alkaa heti lääppiä!
        Sitten jää samalla koto-ovellasi pois ja tunkee sisälle ja taas sisälle....

Siinä sitten tappelet joskus tunnin palellen, että seura ei kiitos kelpaa!!!!!!!!!!!
        Silti ei uskota! Ikuiset pukit menkää es kaalimaalle!

• s.tyttö
        kun.... kirjoitti:

se ei jää siihen taksin tilaamiseen ja maksamiseen, vaan ukko änkee sinne myös ja alkaa heti lääppiä!

Siinä sitten tappelet joskus tunnin palellen, että seura ei kiitos kelpaa!!!!!!!!!!!

Harmi, ettet ole kohdannut herrasmiestä :(. Minäkin luulin, että maailmasta ovat herrasmiehet kadonneet, kunnes erään alan opiskelija heitti mut taksilla eri puolelle kaupunkia eikä ilmaissut haluavansa hyvän yön suukkoa (ja minähän olin jo tuossa vaiheessa kuvainnollisesti polvillani!). Enkä usko, että hän ei olisi kokenut minua viehättävänä, vaikka tämä kusipäisyydeltä kuulostaakin. Joissain kouluissa onneksi vielä opetetaan miehille käytöstapojakin - kiitos siitä! Vaikka muuten tasa-arvoa kannatankin ;)

• vufyiyiyb
        kun.... kirjoitti:

No ei kai kukaan idiootti tilaa taksia naiselle, jos ei ole saanut kuvaa, että on jotain muutakin tulossa, kyllä nyt luulis sen verran ymmärtävän. Älä mee taksiin, jos et haluu tulla kosketetuks.

Sitä paitsi tossa tarkoitettiinkin, että jos tapaa baarissa kiinnostavan tyypin eikä siis ihan kenen vaan, niin sitten voi mennä taksilla. Sillonhan vaan luulis, et itekin haluu tulla kosketetuks. Ei varmaankaan tarkotettu, et menisit ettiin vaan jonkun joka maksais sun taksis.

• miten on...

Olen sinkku, mutta en katso miestä silmiin kolmea sekunttia kauempaa...

Olen sinkku, mutta minua ei kiinnosta tutustua jokaiseen vastaantulevaan mieheen, joten saatan vaikuttaa koppavalta...

Olen sinkku ja osaan naulata taulun seinälle, vaihtaa palaneet lamput, vaihtaa auton renkaat sekä tehdä muutkin ns. miesten hommat. En halua esittää avutonta saadakseni miehiltä huomiota, koska voin tehdä nuo jutut itsekin.

Sen verran olen miesten kanssa sohlannut ja monenlaiseen tutustunut että vietän mieluummin loppuelämäni kaalimatoni kanssa peuhaten kun hankkisin lisää niitä surkeita tuttavuuksia. Jos tämän tytön haluaa, sen eteen on tehtävä töitä ja todistettava että on hellyyteni arvoinen. Jos siinä onnistuu niin saa sellaisen naisen joka on valmis tekemään miehensä eteen lähes mitä tahansa.

Aika näyttää menenkö hautaan kaalimato kainalossa...

• Olen 23vee

Eli siinä ikähaarukassa mistä aloittaja haarukoi..

• Pelimies41

Joo, tuolla menolla kyllä oletkin kaalimatosi kanssa lopun ikääsi. Taidat luulla itsestäsi vähän liikoja ja totesitkin, että olet koppava. Sellaiset tytsyt jäävät kyllä helposti vanhoiksi piioiksi.

• Äijä24

Tuossa jo pelimies kirjoittikin osuvasti mutta, pakko vielä kommentoida.

Kyllä tuon tekstin perusteella on syytä jatkaa kasvamista. Tuolla luonteella et löydä kuin paskaa. Oletko koskaan ajatellut että, saatat houkuttaa tietynlaisia("huonoja") miehiä omalla käyttäytymiselläsi. Itse kierrän TODELLA kaukaa sinunlaisesi ihmiset.

Joo kyllä teksti kertoo omahyväisyydestä! Sinut saadakseen on tehtävä töitä ja onnistuttuaan töissä, sinut saa omakseen:D :D just...

Totean vielä että, HERRANJESTAS!

• Papsukka

Juuri tuollainen olin itsekin sinkkuna. Jos mies ei miellyttänyt, oli mustis tai ei muuten vaan kiinnostanut niin pois koko paska. Mua ei kiinnostanut tehdä tuttavuutta miesten kanssa jotka eivät saaneet mua nauramaan ja olleet valmiita tekemään töitä mun eteen jotta saavat mut ja saavat pidettyä itsellään.

Tuli mies joka ei antanut periksi vaikka annoin pakit monta kertaa, koska olin juuri heivannut edellisen miehen pihalle. En halunnut seurustella.
        Mies ei antanut periksi, ajattelin, että OK, tää taitaa olla tosissaan ja annoin periksi.

Meni vähän aikaa, hän kosi mua ihan polvillaan ja vajaa vuosi siitä eteenpäin olimme naimisissa ja olemme tänä päivänä. En ole katunut.

Joten nirsoile rauhassa, "Se oikea" tulee vastaan sitten kun on sen aika mutta sitä ennen on käytävä monta väärää läpi :) Itsekin sain kuulla olevani nirppanokka ja nenä taivasta kohti kulkeva akka.
        Mutta siltikin osasin itse vaihtaa auton renkaat, remontoida asuntoa, kunnostaa autoa ja kiinnittää ne perhanan taulut seinään, ei tollaseen älykääpiön hommaan tarvita miestä. Ja se yksi mies joka ei osannut lamppua laittaa kattoon, sai lähteä aika vikkelään mun elämästä. Avuttomia miehiä ei meikäläinen kattele.

Kyllä sä sinne kaalimatosi seuraksi saat joskus jonkun kolmijalkaisen kaverin :) tsemppiä sulle :DD

• ei kyllä nyt
        Pelimies41 kirjoitti:

Joo, tuolla menolla kyllä oletkin kaalimatosi kanssa lopun ikääsi. Taidat luulla itsestäsi vähän liikoja ja totesitkin, että olet koppava. Sellaiset tytsyt jäävät kyllä helposti vanhoiksi piioiksi.

on kyse siitä että teidän miesten itsetunto ei kestä tälläistä. minäkin olen mielummin yksin ja teen hommani itse kuin otan mitä tahansa sikaa kotiini makaamaan.

• Wanker
        ei kyllä nyt kirjoitti:

on kyse siitä että teidän miesten itsetunto ei kestä tälläistä. minäkin olen mielummin yksin ja teen hommani itse kuin otan mitä tahansa sikaa kotiini makaamaan.

Ei oo kysymys itsetunnosta, miehiä ei vaan oikeesti kiinnosta sitoutua ihmiseen joka on valmiiksi noin täynnä itseään. Viesteistäs päätellen oot niin kiukkuinen miehiä kohtaan että et saa ees rehellistä juttuseuraa.
        Sori.

• kertoo lisää
        Äijä24 kirjoitti:

Tuossa jo pelimies kirjoittikin osuvasti mutta, pakko vielä kommentoida.

Kyllä tuon tekstin perusteella on syytä jatkaa kasvamista. Tuolla luonteella et löydä kuin paskaa. Oletko koskaan ajatellut että, saatat houkuttaa tietynlaisia("huonoja") miehiä omalla käyttäytymiselläsi. Itse kierrän TODELLA kaukaa sinunlaisesi ihmiset.

Joo kyllä teksti kertoo omahyväisyydestä! Sinut saadakseen on tehtävä töitä ja onnistuttuaan töissä, sinut saa omakseen:D :D just...

Totean vielä että, HERRANJESTAS!

No HERRANJESTAS sentään, siinä tuskin menetän mitään että kiertäisit minut kaukaa ;D.

Onhan niitä jokapaikan höyliä jotka lähtevät riemusta kiljuen jopa sinunkin matkaasi, mutta sellainen tyttö lähtee monen muunkin matkaan. Luulisi miesten haluavan sellaisen naisen jolle tietävät olevansa enemmän kuin muut.

Tähänastisista ihmissuhteistani ihanin on saanut alkunsa siitä että mies tuli pyytämään että lähtisin hänen kanssaan tanssimaan, ei kiinnostanut ja ajoin hänen pois. Tuli vielä toisen kerran saman illan aikana, mutta en lähtenyt. Puolen vuoden päästä näin hänet taas ja sama toistui. Seuraavaan kertaan että näin hänet menikin reilu vuosi ja silloin tein itse aloitteen. Päädyin miehen luo yöksi, mutta päätin että en pidä häneen yhteyttä. Meni pari viikkoa ja mies otti minuun yhteyttä. En ollut varma että haluaako hän kanssaani muutakin kuin seksiä ja seuraava kuukausi edettiin niin että mies yritti järjestää tapaamista ja minä tein ohareita. Tietysti hän loukkaantui muttei antanut periksi.

Lopulta päätin että tapaan hänet ja sen jälkeen hänestä on tullut yksi tärkeimmistä ihmisistä minulle. Emme seurustele, koska pian tuon jälkeen jouduin vaihtamaan paikkakuntaa ja välimatkaa on liikaa. Edelleen pidetään säännöllisesti yhteyttä ja nähdään silloin tällöin.

Voisin sanoa että kaikki muut ihmissuhteeni olisin voinut jättää väliin paitsi tuon.

Lähinnä yritin kirjoituksella tuoda esille ettei jokainen sinkkuneiti ole kiinnostunut tuhlaamaan aikaansa turhiin ihmissuhteisiin. Toisilla kun on se kaalimato ettei tarvitse niiden tarpeiden takia joka miehen pippeliä käydä mittaamassa... ;)

• niin se menee
        Papsukka kirjoitti:

Juuri tuollainen olin itsekin sinkkuna. Jos mies ei miellyttänyt, oli mustis tai ei muuten vaan kiinnostanut niin pois koko paska. Mua ei kiinnostanut tehdä tuttavuutta miesten kanssa jotka eivät saaneet mua nauramaan ja olleet valmiita tekemään töitä mun eteen jotta saavat mut ja saavat pidettyä itsellään.

Tuli mies joka ei antanut periksi vaikka annoin pakit monta kertaa, koska olin juuri heivannut edellisen miehen pihalle. En halunnut seurustella.
        Mies ei antanut periksi, ajattelin, että OK, tää taitaa olla tosissaan ja annoin periksi.

Meni vähän aikaa, hän kosi mua ihan polvillaan ja vajaa vuosi siitä eteenpäin olimme naimisissa ja olemme tänä päivänä. En ole katunut.

Joten nirsoile rauhassa, "Se oikea" tulee vastaan sitten kun on sen aika mutta sitä ennen on käytävä monta väärää läpi :) Itsekin sain kuulla olevani nirppanokka ja nenä taivasta kohti kulkeva akka.
        Mutta siltikin osasin itse vaihtaa auton renkaat, remontoida asuntoa, kunnostaa autoa ja kiinnittää ne perhanan taulut seinään, ei tollaseen älykääpiön hommaan tarvita miestä. Ja se yksi mies joka ei osannut lamppua laittaa kattoon, sai lähteä aika vikkelään mun elämästä. Avuttomia miehiä ei meikäläinen kattele.

Kyllä sä sinne kaalimatosi seuraksi saat joskus jonkun kolmijalkaisen kaverin :) tsemppiä sulle :DD

Tuota juuri tarkoitin! Miehen pitää olla mies ja näytettävä se. Siihen uskon minäkin että jokaiselle on joku sellainen ettei siinä aamenet auta kun jotain on tullakseen. Onnea teille ja hyvää kesää!

• amatöör

Kaikki naiset sais mun puolesta olla noin itsevarmoja. Tuntuu että oman ikäiset naiset ei osaa olla yksin, ja sen takia ottavat ensimmäisen vastaantulevan jurmelon kotiinsa lamppuja vaihtamaan. Ei riitä kärsivällisyyttä etsiä jotain vähän oikeampaa, ja olla sen aikaa yksin.
        Pahimpia tapauksia tietysti ovat ne, joilla on koko ajan haku päällä, ja samalla pari kolme miestä varasijalla odottamassa. Multa ei ainakaan heru mielenkiintoa sellaisiin.
        Mulla on ikää 27 vuotta, saattaa tietysti olla että menen minäkin hautaan kaalimato housuissa :). Mutta onko se loppujen lopuksi niin paha juttu, yksinolo?

• Cristallis
        amatöör kirjoitti:

Kaikki naiset sais mun puolesta olla noin itsevarmoja. Tuntuu että oman ikäiset naiset ei osaa olla yksin, ja sen takia ottavat ensimmäisen vastaantulevan jurmelon kotiinsa lamppuja vaihtamaan. Ei riitä kärsivällisyyttä etsiä jotain vähän oikeampaa, ja olla sen aikaa yksin.
        Pahimpia tapauksia tietysti ovat ne, joilla on koko ajan haku päällä, ja samalla pari kolme miestä varasijalla odottamassa. Multa ei ainakaan heru mielenkiintoa sellaisiin.
        Mulla on ikää 27 vuotta, saattaa tietysti olla että menen minäkin hautaan kaalimato housuissa :). Mutta onko se loppujen lopuksi niin paha juttu, yksinolo?

Paha juttu ois olla jonkun kanssa vaan olemisen halusta.

Itsevarmuus ja omanarvontunto on seksikästä - naisessa ja miehessä.
        Mutta tasapainoisesti sitäkin; koppavuuden puolelle kääntynyt ylpeys tappaa sen toisen arvoa.

• terve ja itsevarma nainen
        amatöör kirjoitti:

on siinä mielessä paha juttu,et toiveeni on se perinteinen perhe,johon kuuluisi ainakin yksi tai kaksi lasta,mielellään mieskin,mutta eihän näistä miehistä ikinä tiedä.. Haluaisin miehen joka rakastaa mua ja HALUAA olla vierelläni. Yksinolo on ainakin minulle kauheaa kun ei ole sitä välittävää kaveriverkostoa,mutta sen verran sisua löytyy,et kyllä pakkotilanteessa hetken yksinkin pystyy olemaan...ja viimein varmaan alkaa jopa tottua:(...

• älykäs
        ei kyllä nyt kirjoitti:

nainen, ja varmasti liian hyvä yksinkertaisille miehille. Tiedän tunteesi tasan tarkkaan (ainakin luulen niin). Tässä on kysymys vain miesten heikkoudesta, heille on liikaa se että nainen on sekä kaunis ETTÄ älykäs. Sellainen on liikaa miehen (varsinkin suomalaisen miehen) itsetunnolle ja egolle.

• egoton
        älykäs kirjoitti:

nainen, ja varmasti liian hyvä yksinkertaisille miehille. Tiedän tunteesi tasan tarkkaan (ainakin luulen niin). Tässä on kysymys vain miesten heikkoudesta, heille on liikaa se että nainen on sekä kaunis ETTÄ älykäs. Sellainen on liikaa miehen (varsinkin suomalaisen miehen) itsetunnolle ja egolle.

mitä pidät sitten miehestä, joka ajatusmaailmansa ja folosofiansa perusteella on katsonut parhaimmaksi irtautua egostansa kokonaan?

• Älykäs ja kaunis
        älykäs kirjoitti:

On kyllä paskapuhetta,että mies ei heikkouttaan kestä älykästä ja kaunista.

Kyllä mä ainakin ihailen sellaista naista, ja haluan lähelleni.
        Nautin säkenöivistä keskusteluista ja mikäs siinä jos on vielä ilo silmälle...

Yksinkertaisten ihmisten kanssa ennemminkin menee hermo.

• M_26_

Hienoa ajattelua! Itsellä sama ongelma, tarpeeksi tavallisesta poikkeavaa seuraa on vaikeampi saada, ja olen siis mies. Haluan ihastua, mutta ei jokaisen kanssa vain voi tulla sitä tunnetta, ja kyllä terveellä tavalla vaativa lähes pitääkin olla, jos haluaa olla onnellinen. Ei todellakaan kyse ole itseään täynnä olosta. Päinvastoin, hyvä itsetunto on terveen suhteen edellytys!

Jos kiinnostaa, voit mailata os. crossroads11[at]suomi24.fi

• että naisen ei
        kertoo lisää kirjoitti:

No HERRANJESTAS sentään, siinä tuskin menetän mitään että kiertäisit minut kaukaa ;D.

Onhan niitä jokapaikan höyliä jotka lähtevät riemusta kiljuen jopa sinunkin matkaasi, mutta sellainen tyttö lähtee monen muunkin matkaan. Luulisi miesten haluavan sellaisen naisen jolle tietävät olevansa enemmän kuin muut.

Tähänastisista ihmissuhteistani ihanin on saanut alkunsa siitä että mies tuli pyytämään että lähtisin hänen kanssaan tanssimaan, ei kiinnostanut ja ajoin hänen pois. Tuli vielä toisen kerran saman illan aikana, mutta en lähtenyt. Puolen vuoden päästä näin hänet taas ja sama toistui. Seuraavaan kertaan että näin hänet menikin reilu vuosi ja silloin tein itse aloitteen. Päädyin miehen luo yöksi, mutta päätin että en pidä häneen yhteyttä. Meni pari viikkoa ja mies otti minuun yhteyttä. En ollut varma että haluaako hän kanssaani muutakin kuin seksiä ja seuraava kuukausi edettiin niin että mies yritti järjestää tapaamista ja minä tein ohareita. Tietysti hän loukkaantui muttei antanut periksi.

Lopulta päätin että tapaan hänet ja sen jälkeen hänestä on tullut yksi tärkeimmistä ihmisistä minulle. Emme seurustele, koska pian tuon jälkeen jouduin vaihtamaan paikkakuntaa ja välimatkaa on liikaa. Edelleen pidetään säännöllisesti yhteyttä ja nähdään silloin tällöin.

Voisin sanoa että kaikki muut ihmissuhteeni olisin voinut jättää väliin paitsi tuon.

Lähinnä yritin kirjoituksella tuoda esille ettei jokainen sinkkuneiti ole kiinnostunut tuhlaamaan aikaansa turhiin ihmissuhteisiin. Toisilla kun on se kaalimato ettei tarvitse niiden tarpeiden takia joka miehen pippeliä käydä mittaamassa... ;)

tarkoittaakin ehkä, joo'o pitää paikkaansa, naiset eivät koskaan tiedä mitä haluavat mutta olet varmaan eka joka myöntää sen noin suorasti.

(typerys mikä typerys)

• S.tyttö
        kertoo lisää kirjoitti:

Minä en koe mitenkään horatsumaisena sitä, että saatan tutustua joka kerralla uusiin ihmisiin. Olen omasta mielestäni kaunis ja fiksu mutta olen ylpeä siitä, että minua kiinnostavat useanlaiset miehet. Ei minun heitä kotiini tarvitse viedä ja ei se myöskään ole minun mielestäni ole oikein, että kaltaisesi tarkemmin valikoivat naiset rupeaa siitä johtopäätöksiään tekemään. Omalla asenteellani olen löytänyt upeita miehiä ystävikseni ja olen sitä mieltä, että ystäviä ei koskaan ole liikaa! Tutustumalla rohkeasti ihmisiin, jotka aluksi vaikuttavat tyystin vääräntyyppisiltä, löytää helmiä. Ja onhan se kiva napata helmet toisten naisten edestä ;). Mutta ei sillä, kunnioitan kantaasi ja toivon sinun kunnioittavan myös niitä, jotka mielellään tutstuvat uusiin tyyppeihin :).

• tässä vaan mietin
        Papsukka kirjoitti:

..tässä vaan mietin, et mitä tarkotatte ton edellisen viestin kirjottaneen kans sillä, et "teidän eteen täytyy tehdä töitä".
        Tarkotatte ilmeisesti, että täytyy olla valmis yrittämään teitä uudeelleen aina, ku vähä kyllästytte ja heitätte pihalle, vai?
        Musta se taas tuntuu vähä vastenmieliseltä/säälittävältä vonkaukselta ja uskon, et niin tuntuu suurimmasta osasta naisistakin.

Vai tarkoitatteko, et täytyy olla menestyksekäs työelämäs ja olla paljon rahaa, mitä käyttää teihin?

Itse oon sitä mieltä, et ensin pitää tulla halu olla jonkun kans ja vasta sitten pitää alkaa tehdä töitä sen suhteen eteen, eikä päinvastoin.

Ois kiva kuulla, mitä ootte kumpikin tarkalleen tarkottanu tolla "pitää tehdä töitä teidän eteen", niin vois saada ehkä itekin joitain vihjeitä.

• Iloinen_sinkku

Tota,
      A) Olen sinkku, osaan ladata tietokone ohjelmat, vaihtaa lamput, ja kiinnittää taulut.

B) Välillä on kausia kun kuljen nenä pystyssä, enkä katso ketään 3 sekunttia kauempaa..

Sinä joka kirjoitit tän.. aika suppee on elämän katsomuksesi!

Sinkkutytön tunnistaa hymyistä, nauruista, elämänilosta, ehkä kaihosta ja kaipauksesta .- Mene tunteella, löydät sen oikean!

• VOI ALKAA

KÄYTTÄÄ VASTA N. TÄYTETTYÄÄN 30 V.

• alle...

..nanotaan kuitenkin n. 25 ....

• OK, Ok, OK,
        alle... kirjoitti:

..nanotaan kuitenkin n. 25 ....

,,sama viestittajä olen kuitenkin viimeiseen kolmeen viestiin!!!!!

• :) :)

on minulla vähän ruosteessa,mutta jos varsinkin ensimmäinen on totta pitää toimia sen mukaan

• no se

Kiertopalkinto, kuka sellaista haluaa? Nainen, joka on sitoutumaton, mutta sosiaalisesti (seksuaalisesti) aktiivinen, on nainen, jolle on ihan omat nimitykset. Eikä niissä ole mitään kunniallista.

Jos olisin nainen, vastaavanlainen mies voisi olla samaan tapaan vastenmielinen.

• singahtanut
        no se kirjoitti:

Kiertopalkinto, kuka sellaista haluaa? Nainen, joka on sitoutumaton, mutta sosiaalisesti (seksuaalisesti) aktiivinen, on nainen, jolle on ihan omat nimitykset. Eikä niissä ole mitään kunniallista.

Jos olisin nainen, vastaavanlainen mies voisi olla samaan tapaan vastenmielinen.

Ihan samallalailla voi ajatella sinkku, että seurusteleva ihminen on vastenmielinen. En ymmärrä tollaista asennetta. Huolehdi vain omista asioistasi. Osoittaa kateutta,tollainen kriittinen arvostelu, kun et kykene siihen mihin mistä ehkä joku toinen nauttii ja osaa pitää hauskaa. Monet ihmiset eroavat ja tilanteet muuttuu. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan! Ihmettelen kielteistä asennoitumista miehiltä sinkku naisiin. Siis haloo, onko pakko ottaa vaan joku teidän mieliksi? Hah ei tod. onnistu!!!

• NO EI SE
        no se kirjoitti:

NO SE - OLET ALA-ARVOINEN!!!

• klklklklklklk

Suomalainen nainen on niin menetetty tapaus, ettei niihin ylimielisiin(-ja painoisiin!!)lehmiin kannata kallista aikaansa tuhlata. Ulkomaiset naiset on sosiaalisia, kauniita ja upeita! Vau!! Todella ihania!! ...toista kuin nämä kylmänetäiset, mykät suomalaiskantturat...

• ihanin...

...millainen mies olet???
        Ja ei voi yleistää Suomalaisista naisista noin, toki voit, muttei pidä paikkaansa ja sama toisinpäin, kaikki ulkomaalaiset naiset eivät ole niiiiin ihania... ihania varmaankin, muttei ulkoisesti kuvailemiasi.

• Postman
        ihanin... kirjoitti:

...millainen mies olet???
        Ja ei voi yleistää Suomalaisista naisista noin, toki voit, muttei pidä paikkaansa ja sama toisinpäin, kaikki ulkomaalaiset naiset eivät ole niiiiin ihania... ihania varmaankin, muttei ulkoisesti kuvailemiasi.

Niinhän se on että kauniimpaa sukupuolta tässä kaipaa vierelle, mutta kun sitä on niin prkl ujo. Ujoushan lähtee viinaksilla, mut mitä siitä sitten tulee. Ja tuo baari elämäkin/kaupungilla pyöriminen jää työnvuoksi aika vähäiseksi... :( Antakaapas hyviä neuvoja ;)

• naisen onnellisuus ei ole v...

käytkös vaimosi sitten rahalla thaimaasta vai kenties venäjältä? Onhan ne naiset ihania, kun niissä maissa ei olla vielä kuultukaan sanaa tasa-arvo.

Suomalaiset miehet, jotka hakevat vaimot sieltä, haluavat itselleen palvelijan ja äidin. Sen eteen he käyttävät hyväkseen köyhemmän maan ihmisiä, ja painavat täällä saavutettua tasa-arvoa alas.

Itse en usko parisuhteeseen, jossa vaan toinen osapuoli on onnellinen.

• Wanker
        naisen onnellisuus ei ole v... kirjoitti:

käytkös vaimosi sitten rahalla thaimaasta vai kenties venäjältä? Onhan ne naiset ihania, kun niissä maissa ei olla vielä kuultukaan sanaa tasa-arvo.

Suomalaiset miehet, jotka hakevat vaimot sieltä, haluavat itselleen palvelijan ja äidin. Sen eteen he käyttävät hyväkseen köyhemmän maan ihmisiä, ja painavat täällä saavutettua tasa-arvoa alas.

Mistäs vitusta sä ton kaiken oot päätelly? Sun paskapuheitten mukaa suomi/ulko-suomi avioliitot on ostettua. Idiootti!

• .......

sulla on housussa.

• vaan

Minä kyllä ajattelen olevani maailman kaunein nainen arpineni, pisamoineni, selluliitteineni ja kaikkineni, sillä minun mummoni oli myöskin maailman kaunein ihminen, ryppyineen kaikkineen. Ihaile sinä vaan ulkolaisesta lihasta, on tätä kotimaistakin olemassa....

Mutta vaikka en olekaan sinkku, vaan naimisissa oleva nainen, jolla on lapsia, voin kertoa, että me varatut osataan keskustella miesten kanssa siksi, että meillä on siitä kokemusta.

• xD¨¨

ei ne suomalaiset miehetkään aina niin täydellisiä ole :)
        paljon ennemmän miehistä löytyy ylipainoisia ja juoppoja kuin naisista. ylipainosuus ei nyt niin hirveästi haittaa jos kaveri on muuten mukava..
        makunssa tietysti kullakin.. mutta rajansa kaikessa.

ja jos ne naiset ei sulle aukea niin.. vika ei välttämättä heissä ole ;D

mene vain hakemaan vaimo jostain muualta niin säästyy suomalaiset naiset sinulta, ja joku raasukka pääsee toden-näköisesti parempaan maahan.

• joo...
        naisen onnellisuus ei ole v... kirjoitti:

"Suomalaiset miehet, jotka hakevat vaimot sieltä, haluavat itselleen palvelijan ja äidin. Sen eteen he käyttävät hyväkseen köyhemmän maan ihmisiä, ja painavat täällä saavutettua tasa-arvoa alas."

Tyypillinen kommentti naiselta, joka ei ymmärrä, että myös miehiä on monenlaisia. Osa hakee itselleen elättäjää ja passaajaa, toiset ei. Aivan samalla tavalla jako menee myös naisten kohdalla.

Jos mies osaa tehdä kotityöt itse, mihin tarvitaan palvelijaa ? Niin uusavuton ei saa olla, ettei osaa laittaa ruokaa tai pestä pyykkejä.

", ja painavat täällä saavutettua tasa-arvoa alas."

Ikävä kyllä suomalaiselle naiselle tasa-arvo on käsitteenä yksipuolinen. Mies on tyypillisesti kaiken pahan alku ja juuri.... ?

• ujon miehen onnellinen kump...
        Postman kirjoitti:

Niinhän se on että kauniimpaa sukupuolta tässä kaipaa vierelle, mutta kun sitä on niin prkl ujo. Ujoushan lähtee viinaksilla, mut mitä siitä sitten tulee. Ja tuo baari elämäkin/kaupungilla pyöriminen jää työnvuoksi aika vähäiseksi... :( Antakaapas hyviä neuvoja ;)

Älä lannistu. Oma mieheni on ujo luonteeltaan, hänen ei ole koskaan ollut helppoa luoda uusia ihmissuhteita. Minä taas olen aikamoinen rämäpää aika ajoin. Tapasin kultani yllättäen chatissa, en olisi uskonut niin koskaan käyvän mutta tässä tulos: olen onnellinen elämäni parhaimmassa suhteessa. Jaksa siis odottaa ujo yksinäinen ja yritä avata mielesi uusille ihmisille tulla lähellesi. Meitäkin on, jotka sinne yrittävät. :) Muille naisille vihjeeksi: ujo kumppani voi olla aluksi vaikea ja hänellä kestää päästä ujoudestaan, mutta usein juuri nämä ihmiset arvostavat puolisoaan yli kaiken. Alkuhankaluuden jälkeen elämä on hienoa. Tsemppiä!

• -ujo-
        ujon miehen onnellinen kump... kirjoitti:

Älä lannistu. Oma mieheni on ujo luonteeltaan, hänen ei ole koskaan ollut helppoa luoda uusia ihmissuhteita. Minä taas olen aikamoinen rämäpää aika ajoin. Tapasin kultani yllättäen chatissa, en olisi uskonut niin koskaan käyvän mutta tässä tulos: olen onnellinen elämäni parhaimmassa suhteessa. Jaksa siis odottaa ujo yksinäinen ja yritä avata mielesi uusille ihmisille tulla lähellesi. Meitäkin on, jotka sinne yrittävät. :) Muille naisille vihjeeksi: ujo kumppani voi olla aluksi vaikea ja hänellä kestää päästä ujoudestaan, mutta usein juuri nämä ihmiset arvostavat puolisoaan yli kaiken. Alkuhankaluuden jälkeen elämä on hienoa. Tsemppiä!

en itse käy koskaan baareissa, niin mitenköhän minä voisin löytää sen oman kullan.

• Mies74.sinkku

En tiedä. Minäkään en ole käynyt baareissa kuin noin vuosina 1963-1983. Syömässä kohtuuhalvalla hyvää ruokaa. Sunnuntaisin joskus jopa kahdesti päivässä. Sen jälkeen joskus matkallaollen huoltoaseman baarissa kahvilla. Viimeksi 4.10.2017.
        En ole löytänyt omaa kultaa baareista enkä niitten ulkopuolelta.

• kävelytyylistä

Sinkkutytön tunnistaa tietysti kävelytyylistä.
      Jos polvet hankaa toisiaan niin varmasti on sinkku.

• nyt en ihan ymmärätänyt

selittäsitkö jotenkin järkevästi tämän saman asian uudestaan?

• nro 3.

Pientä kommenttia vain...kumoan tuon kohdan 3. Kyllä se niin on ettei sinkkutyttö ole aivan niin avuton kuin kuvittelet.
      Itse osaan käyttää sujuvasti teknisiä laitteita ja asennella ohjelmia tietokoneelle.
      Vaikka oonkin tätä nykyä naimisissa, ei mun mieheni näitä mulle ole opettanut.
      Osaan vain käyttää laitteita ihan luonnostaan.
      Tuohon pyöränkumin täyttämiseen, sekin on lapsena opittu taito! :D
      Et poijes nyt tommonen "sovinismi" tai et löydä tyttöystävää tämän helpommin. ;)

• päin vastoin

Kohta 3) on todellisuudessa täysin päinvastoin - sinkkunainen osaa itse tekniset hommat, pyörän kumin paikkauksen jne. juuri siksi, ettei kukaan tee noita juttuja hänen puolestaan.

Esim. viime kesänä kävin ostamassa IKEAsta itselleni vuodesohvaa - itse yksin roudasin sohvan varastohyllystä alas ja kassalle, kotona kokosin sen osista jne. Lisäksi tietokoneet ovat ammattini.
      Monesti olen todennut, että sinkkunaisen pitää selvitä itse monesta sellaisesta asiasta, jonka seurustelevat jättäisivät miehen tehtäväksi.

• toimittu!

Kyllä sun pitäis antaa meille sinkkumiehille mahdollisuus päästä ottamaan kontaktia ja loistamaan ja pyytää mukaan jos ei kokoamis- niin vaikka edes kantoavuksi, kun lähdet seuraavan kerran sinne kalustehalliin :)

• sinkkunaikkonen
        toimittu! kirjoitti:

Kyllä sun pitäis antaa meille sinkkumiehille mahdollisuus päästä ottamaan kontaktia ja loistamaan ja pyytää mukaan jos ei kokoamis- niin vaikka edes kantoavuksi, kun lähdet seuraavan kerran sinne kalustehalliin :)

mies lämpee niin hitaasti että samalla vaivalla tekee ite kun odottaa että mies liikahtaa....

• kuulepas

jos tuo on käsityksesi teknisistä hommista niin hahhaaa...tuollaset hommat osaa lapsikin. taidan osata enemmän kuin sinä vaikka sinkku olenkin ja nainen!..ja varatut ne vasta katseleekin pitkään kun haluavat pettää puolisoaan..

• Herastuomari..

Sinkkunaisen tunnistaa siitä, että hän on aina työntämässä rintojaan esille. Myös kävelytyylistä hänet tunnistaa, hän näet keinuttaa lanteitaan liioitellusti.
      Hän teeskentelee avutonta saadakseen miehiä asuntoonsa.
      Hänellä on feministisiä ajatuksia, joilla hän yrittää kompensoida miehenpuutetta.

Myös helv. ruma tai ylipainoinen nainen on yleensä sinkku.

Tämän sanon yli kuudenkymmenen vuoden kokemuksella. Haistan sinkkunaiset jo kaukaa.

• mopsigirl

Vai niin oot ajatellut. Itse olen huomannut että yleensä parhaimmasta päästä ulkomuodoltaan olevat miehet ovat niitä joilla on jokseenkin "oudon/jopa rumiakin vaimoja ja tyttöystäviä"... eivätkä silti juokse vieraissa...enkä itse sinkkuna ollessa tyrkyttänyt rintoja kenellekkään, vaikka ne ovatkin isot ja mehukkaan näköiset. ja herättävät mielenkiintoa edelleen... voi olla että oot lukenut signaaleja väärinkin... (10v.naimisissa ja 3 lasta..)

• aslaäklds

siitä että huonon sänkyaktin jälkeen se ei kerro olevansa yhtäkkiä varattu.

• :D:D:D:D

1) Seurusteleva tyttö ei katso muita miehiä silmiin kolmea sekuntia kauempaa. Sinkkutyttö katsoo.
      - Ensinnäkin sinkkutyttö voi olla ujo tai sitten ei vain kiinnostunut, eikä siksi katso silmiin. Ja varattukin voi katsella muita miehiä.

2) Seurustelevan tytön nenä on aina hiukan korkeammalla. Sinkkutyttöä kiinnostaa muutkin ihmiset ja hän kuuntelee.
      - Löytyy noin miljoona sinkkutyttöä joita ei muut ihmiset kiinnosta ja jotka eivät kuuntele. Ja sama toisinpäin.

3) Seurusteleva tyttö tietää miten taulu kiinnitetään seinään, miten tietokoneohjelma asennetaan ja miten polkupyörän renkaaseen saa ilmaa. Sinkkutyttö ei näitä tiedä, koska hänelle ei ole mies vielä kertonut ja näyttänyt kuinka näinkin tekniset hommat hoidetaan.
      - En ole kyllä koskaan vielä tavannut sellaista tyttöä joka ei noita asioita osaisi oli sinkku tai ei. Ihan itse tollaiset asiat opitaan. Ehkä seurustelevat tytöt vaan antavat miestensä hoitaa nuo hommat koska monilla miehillä on tarve osoittaa 'miehisyytensä' noinkin teknisiä hommia tekemällä.

• jorpelo 42v

pitää iha kyllä sannoo noista sinkku naisista / tytöistä ... oon huomannu et ne ossaa kyllä yllättävä paljo asioita ... mitä taas liitossa olevat eivät ossaa ... et hattua pittää nostaa .. se joka sellase saa itellee niih veikkaan et hommat sujjuu niih talossa ku puutarhassakkii ... niih ... ku vielä ite sellase löytäs ... mut onneksi tää kesä tuli ja voipi vähä katsella mite tilanne kehittyy ... terveisä kaikille ja lämmintä kessää ..

• niks naks
        jorpelo 42v kirjoitti:

pitää iha kyllä sannoo noista sinkku naisista / tytöistä ... oon huomannu et ne ossaa kyllä yllättävä paljo asioita ... mitä taas liitossa olevat eivät ossaa ... et hattua pittää nostaa .. se joka sellase saa itellee niih veikkaan et hommat sujjuu niih talossa ku puutarhassakkii ... niih ... ku vielä ite sellase löytäs ... mut onneksi tää kesä tuli ja voipi vähä katsella mite tilanne kehittyy ... terveisä kaikille ja lämmintä kessää ..

Olen 33v sinkku.Korjaan ite autoni..oli vika mikä tahansa,pilkon puut,ajan nurmikot,lumenluonnit yms ja lisää oppii kokoajan ku ite tekee.En miestä tarvi näitä töitä tekemään,mutta eihä sitä koskaa tiiä vaikka sattus äijänki löytämään ;)Että kyllä ne akakki osaa mitä vaan jos haluaa.

• --niinu

kyllä ne sinkutkin saa tauluu seinään ja asenneltuu vähän kaikkee... sitä kummasti oppii kun ei ole ketään auttamassa ja puolesta tekemässä...

• Putkinen

Sinkkutyttöä ei voi noin vain tunnistaa. Sinkkutytöllä saattaa olla kuitenkin seksikkäämmät vaatteet päälläänsä ja hänen lähettyvillä ei ole tiettyä miestä. Vaikka olisikin ruma ämmä kyseessä, niin silti hän voi olla varattu. Nykyajan miehet tykkäävät paljon lihavista tytöistä. Tissit sen tekevät ja itsetunto. Ei ihmekkään kun suurin osa sinkku tytöistä onkin laihoja.

Ihmettelen paljon myöskin näitä yksinhoitaja äitejä. Missä on lasten isä? Joskus ei ole tietoa. Toisaalta taas nainen on feministi. Joskus nainen heittää äijänsä ulos. Voi olla myöskin niin, että mies on päättänyt jättää naisensa yksin, mutta siltä hän joutuisi maksamaan elatusmaksuja!

Miksi nainen tekee aloitteen niin harvoin?! Minua on isketty vain muutaman kerran elämäni aikana. Sinkkutytön olisi niin paljon helpompaa olla varattu jos hän tekisi itse aloitteen! Hän saisi juuri sen miehen, minkä haluaisi.

Tässä ketjussa vaikuttaa olevan niin, että tie onnellisuuteen käy siten, että miehen täytyy ahdistella naista todella kauan, kunnes tämä antaa periksi. Sehän on ahdistelua! Ei se ole miehekästä, vaan inhoittavaa.

Ihme toimintaa... Vaikuttaa siltä kuin nainen ei haluaisi miestä. Kyllä sitä nettiin tungetaan tissejä ja perseitä, mutta miehiä silti vihataan.

• altgrr

veikkaan että sinkkutyttö tuoksuu aina hyvälle??

• jorpelo42v

oikkeessa ... jotai noiss pyöreissä naisissa viehättää ... ei niinkää nuo langan laihat napapaidoissaa ... ja tuosuu ne muutki naiset hyvälle ... ;) ;)...

• VilliJaVapaa ...

Tuostahan tuo selvisi suurin osa. Ensirakastuneet uskolliset eivät muita ole näkevinään. Aikanaan kaikki muuttuvat tasapaksuiksi, eipä sitten enää miehet katsele 40 vuoden jälkeen! Italialaiset varsinkin vanhemmiten tuntuvat tulevat tosi lihaviksi äideiksi ja mummoiksi. Noh, kyllä Suomessakin lihavoituneita näkyy vanhemmiten.

• ;-)
    • teitsu2007

Kyllä minä osaan laittaa pyörän renkaaseen ilmaa. osaan laittaa taulun seinään ;D ja osaan tietokoneohjelmanki asentaa ;DD hahah

• joku jo opettanut....

..kaikki ei osaa...osaatkohan muutakin...?

• ..joku jo..

..opettanut...varmaan taidat jo muitakin temppuja..?

• yks toinen
        ..joku jo.. kirjoitti:

..opettanut...varmaan taidat jo muitakin temppuja..?

jutskat opetti oma isä. Eiköhän miespuolisillekin taulun kiinnittämisen (tai vastaavasti naulaamisen/ruuvaamisen) ja polkupyörän kumien täytön ole joskus joku opettanut. Vähän niinkuin puhumisenkin!

• oikeen

tuo oli kyllä asiaa jollakin taas välähti :D

• teitsu2007

kuule vaikka mitä xD sitä oppii kaikenlaista ku on viiden veljen kans kasvanu :DDDD Muahahhahah xD Ja ammatilta on datanomi, niin eiköhä noi tietokoneohjelmakki täydy osata ja paljo muutaki :b:b :b

• jo nut pelittää koko kesä

nuoret naiset katsoo aina 50v pitkään haarukkaan

• jondeli

Kyllä sen yleensä näkee mimmistä että seurustelee jos huokuu olemuksessaan sellasta omanarvon tuntoa. Eli kulkee nokka pystyssä ja hienostelee jne. "Minäpä olenkin oikee varattu ja sormuski löytyy että lällällää..

• varattusinkku

ainakin katse ja kiinnostus.. myös laittautuminen enemmän. Mut jos sua kiinnostaa joku muija ni mee perkele kysyy suoraan

• varattusinkku kirjoitti:

ainakin katse ja kiinnostus.. myös laittautuminen enemmän. Mut jos sua kiinnostaa joku muija ni mee perkele kysyy suoraan

Ei se ihan noin mene, sitähän nolaa ittensä jos menee suoraan kysyyn. Muijat ei ees lämpene siitä, toisin ku jätkä lämpenis. Varsinki jos muija on varattu ja menee kysyy suoraan, ne varmasti tekee parhaansa nolatakseen! Ainakin täällä Tampereella meininki on tämä. Ja noin muuten en oikee ihastu helposti enkä ajatellu enää yrittää mitää seurustelu juttuja ennenku oon jotai 25..

• varattusinkku
        Crush kirjoitti:

Ei se ihan noin mene, sitähän nolaa ittensä jos menee suoraan kysyyn. Muijat ei ees lämpene siitä, toisin ku jätkä lämpenis. Varsinki jos muija on varattu ja menee kysyy suoraan, ne varmasti tekee parhaansa nolatakseen! Ainakin täällä Tampereella meininki on tämä. Ja noin muuten en oikee ihastu helposti enkä ajatellu enää yrittää mitää seurustelu juttuja ennenku oon jotai 25..

Kauhee mamis oot.. ei kannatakkaan jos ei pokkaa löydy niin sitten pitää itekseen ollakkin. Naisen takia pitää olla valmis vaikka mihin jos oikeesti kiinnostaa

• Kunnon mies*

Nimimerkistä

• maailma mallillaan...

Sinkku ja sinkku...taitaa vaan kaikki olla kohta lepakoita tai vähintään bi-tyttösiä, revippä siitä sitten huumoria.

• here

Sinkku naisen tunnistaminen.
        Katso ensin jotain naista minkä tiedät olevan sinkku silmiin. Sen jälkeen jotakin joka ei ole sinkku huomaat selvän eron. Sinkku kiinnittää sinuun huomiota enemmän kuin parisuhteessa oleva.

• sinkku vaan!

Tota 3. kohtaa en kyl allekirjota! ei siihen tarvita miestä neuvomaan osaan ne vaiks ei kukaan mies sitä ole neuvonut

• Virhe

Nuo sun jutut on ihan hanurista..huomaa että mies kirjoittanut:
      1) Ei kai kovin moni, ainakaan ujot uskalla alkaa töllöttämään kuin ei ikinä ennen ihmistä olisi nähnyt. Kyllä seurustelevatkin katsovat toisia miehiä, siinä sinulle uutta tietoa. Ei se ole miesten etuoikeus.

2) hölöhölö

3) Isä ja veljet on suuri lahja ja vielä kun on rakennusfirma ja tietokonealan työt...

• kjgihfgh

Minäki naputtaisin tästä.
      Tietokoneeseen kaikki oon ite asentanu ja polokupyörän renkkaan pumpannu ja onhan tuota taulujaki muutama tusina tullu seiniin kiinnitettyä.

nimim. Tytsy15v.

• minä en

niin, siis sinä, melkoinen tumpelo, jos et tiedä miten taulu kiinnitetään seinään ym. ym... Sinkut jos ketkään sen tietävät, koska ovat oma-alotteisia ja yritteliäitä. He pärjäävät yksin monessa asiassa. Eivätkä tarvi miestä tekemään pikkuhommia.
      Jos olet itse sinkku, älä luulekaan, että me kaikki olisimme yhtä tumpeloita.

• jordis

Siitä että se lähettää tänne tällasia viestejä!

• toi oli

hauska toi sinkkutytön tunnistaa siitä et polvet hankaa kävelles yhteen,hheh

Kyllä se joskus tuntuu että vaikka vilkuilee pitkiä hetkiä jotain kiinnostavuutta ja toinen takas, niin miehet tuntuu kuitenkin(huom.ei kännis)liian pelkureilta tulla sitte kuitenki juttelee.Saattaahan se ympäröivä hälykin häiritä mut hei..ei se mua ainakaan oo ikinä haitannu.Pitää ottaa ohjakset itellee jos haluu et jotai tapahtuu.Sad but true.Ja kyllä ne miehet osaa pantata sitä varattu- lausahdusta myös, mutta se nyt ei tarkota sitä ettei keskustelu vois jatkua.

Osaan vaihtaa sulakkeen, ajaa autoa ja käyttää konetta..En puhu renkaiden ilmauksista tai jostai koneen asentamisesta,niistä mul ei oo hölkäsenpöläystä:o)

• sinkkutyttö

Kiinnitin itse asiassa juuri eilen baarissa huomiota siihen, kuinka käytökseni on muuttunut seurustelusuhteen päättymisen jälkeen. Varsinkin kaksi ensimmäistä kohtaa olivat mielestäni hyvin osuvia; tähän asti olen vältellyt pitkää katsekontaktia, etten antaisi vääriä luuloja yrittäjille - ja muutenkin ehkä näyttänyt hiukan torjuvalta. Nykyään puolestaan hymyilen ja katson kiinnostavia tapauksia rohkeasti silmiin ja täytyy sanoa, että se on tuottanut myös tulosta :)! Minua ihmetytti siis suuresti se, että on oikeasti olemassa maneereita, jotka ilman verbaalista kontaktia osoittaa siviilisäädyn :D! Kolmannesta kohdasta olen kuitenkin eri mieltä: sinkkutytön täytyy osata hoitaa hommat itse, joten tottakai perusjutut täytyy osata! Isä opettaa :).

• pahvi

Yksistään se jos et toista katso silmiin puhuessasi, tulkitaan mm. valehteluksi. jos toisen kanssa keskustellaan asioista on kohteliasta pitää katsekontakti (tietenkin välillä pois kääntäen) toisen kanssa.
      ja se ettei sinkku/varattu katso samallalailla muita miehiä on iha paskan jauhantaa!! toiset ehkä varovaisemmin/huomaamattomammin kuin toiset. kun olin sinkku/nyt varattu vilkuilen ihan samalla tavalla toisia, KOSKA SE ON TERVETTÄ ja huomaan myös jos oma puolisoni vilkaisee jotain toista-osapuolta!!! ootteko kuullu sanontaa että "katsoa saa, EI koskea" toiset eivät vaan tunnu ymmärtävän sen merkitystä ja hyppivät kielletylle alueelle..

• mutta ei suotta

Ei tartte olla sinkku, että katsoo vierasta. Muutaman kymmentä vuotta kun on ikää mittarissa, niin kaikki käy. Naiset on enemmän valmiita - varsinkin naimisissa ollessaan vieraisiin. Pari sanaa baarin tiskillä ja kohta ollaan jo hotellihuoneessa panemassa... Kokemusta on ja melkein kaikki naiset on tällälailla normaaleita. Paitsi ne vanhatpiiat ja viherpiiperot, jotka saa vain omaa kättä hautaan asti...

• sinkkumiehen?

Kunnon miehen kirjotuksesta. ;)

• Tapiiri

Katson aina tapaamiani ihmisiä silmiin, kesto riippuu siitä, kauanko keskustelemme. En osaa asentaa tietokoneohjelmaa, mutta osaan vaihtaa autoon renkaat.

Sinkku vai ei...?

• MitesNytOn

Nyt kun avauksesta on kulunut se 10 vuotta niin mitä ihmiset nykyisessä eämäntilanteessa ajattelevat aiemmin kirjoitetuista viesteistään?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2857
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      43
      2824
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2608
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      1667
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      192
      902
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      691
    Aihe