Veikkauksen Urologit

Täällä ollaan vannottu Kenon palautusprosentin nimeen niin tiuhaan, että katson aiheelliseksi ottaa esille muutaman seikan kenon manipulointi-intresseihin.

Veikkaus ei pelkästään voiton maksimointinsa takia manipuloi kenon arvontaa.
Veikkaushan on ottanut linjan, että kaikista pelatuista peleistä on mahdollisimman paljon tietoa myös pelaajista. Vastikää Veikkaus on markkinoinut voimakkaasti veikkauskorttia (ikään kuin ilman sitä pelaaminen olisi arveluttavaa).

Nettipelaajat joutuvat antamaan sotunsa Veikkauskselle.

Miltä kuulostaisi tämä: Helvetin Enkelit voittivat Jättipotin Lotossa tai Petomaani pelasi Kenossa miljoonan.

Nyt on valittu linja, joka antaa voittoja vain kunnon kansalaisille. Kaikille luottotietonsa menettäneille, vankiloissa istuville kriminaaleille tai suojelupoliisin listoilla oleville pelaajille voittoja ei heru.

Tämä on tietojenkäsittelyllinen intressi valtiolliselle Veikkaukselle.

6

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis LOL Väitteet alkavat menemään yhä ufommaksi ja ufommaksi. Taidat uskoa siihen, että voitot menevät marsilaisille.

      Mitenkähän tämäkin pystyttäisiin käytänössä toteuttaa?
      Miten arvot numerot, että ne ei osu juuri tälläiselle henkilölle joka on istunut linassa?

      Luuletko tosisaan että mahdottomasta saadaan mahdollista.

      Voisin väittää, että ulkoavaruudesta lentää huomenna juuri suomeen muukalisia jotka asuvat planeetalla jossa on elämää jota emme ole vielä löytäneet. Saman tyyliseksi nämä jutut alakavat täällä mennä

      • Mitä helkkaria tuo Gamblerone aina tähdentää tuota ulkoavaruutta? Ehkäpä hän on patologisesti muualta. Eikö Gamblerone tiedä, että ulkoavaruudessakin on elämää?
        Tosin, tämä ulkoavaruus ei liity mitenkään meidän planeettamme ja suomen valtiollisen Veikkauksen toimintaan, ehkä.


      • pelatkaa
        kenossa kirjoitti:

        Mitä helkkaria tuo Gamblerone aina tähdentää tuota ulkoavaruutta? Ehkäpä hän on patologisesti muualta. Eikö Gamblerone tiedä, että ulkoavaruudessakin on elämää?
        Tosin, tämä ulkoavaruus ei liity mitenkään meidän planeettamme ja suomen valtiollisen Veikkauksen toimintaan, ehkä.

        kaksi viikkoa yhtä riviä a´50 senttiä veikkauksen pelitilille, toiset kaksi viikkoa kioskille jne vuodenkin ajan.


      • kenossa kirjoitti:

        Mitä helkkaria tuo Gamblerone aina tähdentää tuota ulkoavaruutta? Ehkäpä hän on patologisesti muualta. Eikö Gamblerone tiedä, että ulkoavaruudessakin on elämää?
        Tosin, tämä ulkoavaruus ei liity mitenkään meidän planeettamme ja suomen valtiollisen Veikkauksen toimintaan, ehkä.

        Tarkoitan, että juttunne ovat täysin "ufojuttuja"

        Eli sillä ufojutulla tarkoitetaan sitä, että kuvitellaan jokin asia on varmasti juuri näin, mutta kuitenkin asia on todellisuudessa ihan väärin mihin vakaasti uskoo, että asia on juuri näin vaikka se ei olekkaan niin.


      • Neito Keno
        Gambler1 kirjoitti:

        Tarkoitan, että juttunne ovat täysin "ufojuttuja"

        Eli sillä ufojutulla tarkoitetaan sitä, että kuvitellaan jokin asia on varmasti juuri näin, mutta kuitenkin asia on todellisuudessa ihan väärin mihin vakaasti uskoo, että asia on juuri näin vaikka se ei olekkaan niin.

        Voihan pojat!

        Tää on kyllä ehdottomasti paras saitti, jos nauraa haluaa, kiitos siitä Teille!

        Nytkin olen lukenut näitä juttuja (kinasteluja) ainakin tunnin verran, eikä millään malttais lopettaa, kun on toinen toistaan mehevämpää juttua.

        Hei, jatkakaa samaan malliin, nimittäin nautin näistä tarinoistanne.

        Toivotan Teille kaikille mitä parhainta onnea peleissä, olkoonkin ne sitten mitä tahansa pelejä ja myöskin oikein suloista ja lämmintä kesää!

        Jatkan itseni huvittamista edelleenkin lukemalla näitä juttujanne.

        Rakkaudelle Neito Keno


      • Kampela2
        Neito Keno kirjoitti:

        Voihan pojat!

        Tää on kyllä ehdottomasti paras saitti, jos nauraa haluaa, kiitos siitä Teille!

        Nytkin olen lukenut näitä juttuja (kinasteluja) ainakin tunnin verran, eikä millään malttais lopettaa, kun on toinen toistaan mehevämpää juttua.

        Hei, jatkakaa samaan malliin, nimittäin nautin näistä tarinoistanne.

        Toivotan Teille kaikille mitä parhainta onnea peleissä, olkoonkin ne sitten mitä tahansa pelejä ja myöskin oikein suloista ja lämmintä kesää!

        Jatkan itseni huvittamista edelleenkin lukemalla näitä juttujanne.

        Rakkaudelle Neito Keno

        Näitä lukemalla et menetä ainakaan mitään, mutta voit oppia sen, että pelaamalla manipuloitua kenoa voit hävitä suuriakin summia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe