"Laitoin suuren virheen
Kirjoittanut: frihet 5.4.2007 klo 23.22
Tarkoitukseni oli uskosta osattomat eivät ymmärrä...
Siksi kait nasse psykoosissa vastasi minulle sellaisen lukeman, jolloin en vielä Ruotsissa elänyt, tosin hän houtensa himoissa on ehkä Slussenilla kaupannut itseään, mutta ehkä hän vielä selviää.
Älä enää homoile ja muuten ihan kivat pääsiäisen pyhät sinulle nasse."
veli demonin vallassa?
4
381
Vastaukset
- -tuco-
Voiskohan olla tämä demoni?
"I'm sick and tired of your excuses
Can't deal with living anymore
I'll give you reasons to continue
While you lie writhing on the floor
I'll wash away your lies
And have you hypnotized
There'll be no compromise today
I'll share your life of shame
I think you know my name
I'll introduce myself to you
I'm demon alcohol
Demon alcohol
I'll get you
--
I'm demon alcohol
Demon alcohol
Ha ha
Demon alcohol
Demon alcohol, let's party" - tuo Frihet?
siellä Slusenilla. Ainakin tietomääristään päätellen oli?
demonin vallassa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502