Useimpiin kysymyksiin vastaus

Täälläkin kysellään jatkuvasti jehovantodistajista sitä sun tätä, joihin on vastailtu jo sen sadannen kerran. No eipä siinä mitään, ei kysyvä tieltä eksy, mutta pientä oma-aloitteellisuutta kannustaen, laitan linkin, josta monet arkipäiväiset kysymykset jehovantodistajista saavat vastauksensa.

http://www.veljesseura.org/?q=node/349

Ne jehovantodistajat, jotka ylenkatsovat kyseistä sivustoa, tai nimenomaan ylläolevaa osaa siitä, voivat kernaasti kertoa mikä sivuissa on esimerkiksi valheellista. Sivuston ylläpitäjäkin olisi tuosta informaatiosta varmasti kiitollinen.

Mitä mieltä olette muuten kyseisiltä sivuilta löytyvästä uudesta keskustelufoorumista? Vaikka keskustelufoorumin tarkoitus ei ollut kilpailla H2o:n kanssa, sai se silti kyseisen sivuston näkemään viimeiset päivänsä. Hyvä vai huono asia?

Itse olen sitä mieltä, että H2o-sivuston olemassa olo on ollut korvaamaton apu sadoille toipuville jehovantodistajille. Sen sulkeminen oli sinänsä vain ajan kysymys heikohkon käyttöjärjestelmänsä ansiosta. Toisinsanoen aikansa palvelleena, siirtyi ansaitulle eläkkeellensä.

5

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eetunari

vähän vaikeampi kirjoittaa tuolle palstalle siis henkisessä mielessä. H20 oli sopivan epäasiallinen ajoittain joten siellä uskalsi sanoa loppuunsaakka viilaamattomia mielipiteitä, mutta veljesseuran foorumille on jokin kynnys lähteä kirjoittamaan.

• >>H20 oli sopivan epäasiallinen ajoittain joten siellä uskalsi sanoa loppuunsaakka viilaamattomia mielipiteitä, mutta veljesseuran foorumille on jokin kynnys lähteä kirjoittamaan.

Ymmärrän mitä tarkoitat. Palstalla onkin hyviä kirjoittajia, jotka tietävät mistä puhuvat. Vaan ei se mitään, itsekin kirjoittelen sinne suhteellisen vapautunein mielin, enkä todellakaan viilaa tekstejäni viimmosen päälle - kuten tinkimättömään tapaani kuuluu - hehheh.

Ehkä paras ratkaisu ylittää tuo henkinen kynnyksesi onkin aloittaa rekisteröitymällä palstalle, ja kirjoittaa pieni kuvaus itsestäsi kirjoittajien esittely -osioon. Siinä voikin samalla sitten raottaa oman kirjoittelunsa 'rosoisuutta', jolloin kenellekään tuskin tulee mieleen lähteä sen innoittamana tekstejä arvioimaan.

Mukaan sakkiin vain. Sata rekisteröitynyttä -raja lähestyy jo.

• Leviatan

kanssa ei neuvotella PISTE.

• >>Terroristien kanssa ei neuvotella PISTE.

Ajatus sisältää sen verran totuuden siementä, että terrorismikin on usein epäinhimillisten olosuhteiden kautta syntynyttä protestointia, mutta tässä tapauksessa vaikuttamisen yrittäminen on onneksemme inhimillisempää. Se ettet sinä sitä ymmärrä ei muuta asiaa.

Kykysi 'neuvottelemiseen' vastauksiesi perusteella ei kyllä päätä huimaa, että sinänsä ymmärrän asenteesi. Voi tietenkin olla etäisesti helpottava fiilis päästää tuntojaan julki tällaisella palstalla, mutta näillä vastauksilla teet itsesi lisäksi myöskin vt-seuralle karhun palveluksen.

• Hymistely,hymistely

antoi jotain osviittaa. Luen illan mittaan kaiken mahdollisen veljesseuran "toilauksista", vaatimuksista, lapsenryöstöistä ja ihmisen omantunnon pilaamisesta.

Siis; kiitos t-i-u-k-u.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe