KORVAKORU EI LÄHE IRTI!!

Turhautunut !

En tiennyt minne tämän laittaisi.. Otin juuri toiset reiät korviini, enkä ole koruja vielä kertaakaan ottanut pois.. Tänään olin aikeissa puhdistaa reikä, mutten saa millään niitä korvista irti! Äitikin veti kaikin voimin. MITÄ TEHDÄ? Olen tosi turhautunut!

Kai joku osaa auttaa? KIIRE! *panikoi* APUA!

20

11567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähtee

      otta korvalehden takaa nappi irti tai lukko systemi renkaissa

      • Turhautunut !

        Luuletko olevas vitsikäs?!?! SE-EI-LÄHDE-IRTI


    • riesa.

      käy liikkeessä missä otit reiät. jos ei liikkessä osata irrotta, niin sitten täytyy käydä lääkärin pakeilla. jos ne ei lähde irti, niin korut laittanut liike on velvollinen korvaamaan sinulle aiheutuneet kustannukset. ja pokkuroivat vastaan, niin kuluttaja-asianmies auttaa asiassa eteenpäin
      minulla ei valitettavasti ole mitään hyvää vinkkiä niiden irrotukseen tarjolla.

      • Skäri

        Jos koruja ei ole pyöritelty ja pidetty puhtaana, on vika korujen ottajassa, ei liikkeessä.


      • noinkaan
        Skäri kirjoitti:

        Jos koruja ei ole pyöritelty ja pidetty puhtaana, on vika korujen ottajassa, ei liikkeessä.

        korujen pyörittely ei auta lukko-ongelmaan, estää kyllä takertumisen reiän reunoihin


      • fdlllnjtrkrn
        noinkaan kirjoitti:

        korujen pyörittely ei auta lukko-ongelmaan, estää kyllä takertumisen reiän reunoihin

        Tytölleni laitettiin talvella korvikset ja nimenomaan sanottiin että ei saa pyörittää, niinkuin ennen on tehty ja puhdistus vain saippualla ja vedellä, eikä millään desinfiointi aineella. En tiedä päteekö metallisiin ensikorviksiin, mutta sellaisiin muovimaisiin kylläkin. Kovasti lujassa olivat nuo muovimaista materiaalia olevat korvikset ainakin kiinni. Tukeva ote korviksesta ja taustanappia heilutellen puolelta toiselle lopulta irtosi.


    • tuikku~

      Jos koru on nappikorvis, niin pyörittele sitä reiässä ja kokeille lämpimään veteen kostutetulla vanutupolla painella reikää.
      Myös desifiointi voisi helpottaa.
      Jos ei vielä tällöin irtoa, tee niin kuin edellä on mainittu :)

    • ...niin...

      ...miksi se on täällä TERVEYS palstalla?

    • ja selvisin

      näin.. huomasin, että koru on muovia.. sitten leikkasin sen pienillä saksilla poikki :/ molempien reikien kanssa kävi noin, inhottaa ku ne pistää ne niin tiukkaan.. ilmeisesti ne turpoaa..

      • normaalia

        alansa osaava reikien tekijä tietää, että lävistetty reika turpoaa aina, ja ottaa tämän huomioon.


      • Turhautunut !
        normaalia kirjoitti:

        alansa osaava reikien tekijä tietää, että lävistetty reika turpoaa aina, ja ottaa tämän huomioon.

        Kiitos ensinnäkin asiallisista vastauksista..
        Olin yllättynyt, kuinka moni vastasi.

        Joku kysyi, miksi tämä juttu on TERVEYS- palstalla. Vastaus: Paniikissa en tiennyt, mihin paikkaan laittaisin.

        Korvikset ovat napit, aitoa kultaa ja niitä ei saa leikkattua katki (koitin).

        Tuikku: Ei auttanut :<

        Lisää ongelmia:
        Otin reiät luokkaretkellä Tampereella ja asun Porissa.. En voi niin vain lähteä sinne liikkeeseen.

        Ajattelin käydä lähimmässä kultasepänliikkeessä, jos osaisivat auttaa.. Ja jos eivät, käyn lääkärillä.


      • irtoavat
        Turhautunut ! kirjoitti:

        Kiitos ensinnäkin asiallisista vastauksista..
        Olin yllättynyt, kuinka moni vastasi.

        Joku kysyi, miksi tämä juttu on TERVEYS- palstalla. Vastaus: Paniikissa en tiennyt, mihin paikkaan laittaisin.

        Korvikset ovat napit, aitoa kultaa ja niitä ei saa leikkattua katki (koitin).

        Tuikku: Ei auttanut :<

        Lisää ongelmia:
        Otin reiät luokkaretkellä Tampereella ja asun Porissa.. En voi niin vain lähteä sinne liikkeeseen.

        Ajattelin käydä lähimmässä kultasepänliikkeessä, jos osaisivat auttaa.. Ja jos eivät, käyn lääkärillä.

        voit joka tapauksessa soittaa sinne kultasepänliikkeeseen ja kysyä oisko heillä jotain vinkkejä. jos menet saman ketjun liikkeeseen Porissa, niin hyvällä onnella on samat napit sielläkin käytössä.


      • dfsFDF
        Turhautunut ! kirjoitti:

        Kiitos ensinnäkin asiallisista vastauksista..
        Olin yllättynyt, kuinka moni vastasi.

        Joku kysyi, miksi tämä juttu on TERVEYS- palstalla. Vastaus: Paniikissa en tiennyt, mihin paikkaan laittaisin.

        Korvikset ovat napit, aitoa kultaa ja niitä ei saa leikkattua katki (koitin).

        Tuikku: Ei auttanut :<

        Lisää ongelmia:
        Otin reiät luokkaretkellä Tampereella ja asun Porissa.. En voi niin vain lähteä sinne liikkeeseen.

        Ajattelin käydä lähimmässä kultasepänliikkeessä, jos osaisivat auttaa.. Ja jos eivät, käyn lääkärillä.

        ...ei minullakaan. =/ Ensikorvikset olivat niin pirun tiukat, ettei niitä meinanut saada mitenkään irti. Ennemminkin siinä oli korvareikä verillä sen kiskomisen tuloksena, eikä koru siltikään irronnut.

        En suosittele, että edes yrität ottaa kerralla irti. Löystytä sitä ensin vaikka pyörittämällä jonkin aikaa, ja sitten vaikka parin tunnin päästä uudestaan.


      • Anonyymi

        Mulla on semmonen iso ja pyöreä korvakoru ja yritin saksilla niin ei innistunut pliis auttakaa se sattuu Ja
        pelottaa et ei mee ikinä pois


    • SAMA ONGELMA !

      Minulla on sama ongelma mulla on semmoset pallukot kahessa päässä .
      EIKÄ LÄHE IRTI !

    • Kesaria

      Laittakaa ihan perusvoidetta korvan korun molemmille puolille, useasti aamulla, päivällä ja illalla. Pyöritellään vähän päivän mittaan. Toistetaan pari, kolme päivää. Voi kokeilla vetämällä välillä pois, jos ei lähde, jatka rasvahoitoa muutama päivä lisää, lopulta lähtevät. Tilalle HETI renkaat tai riippuvat jalometallista , kulta tai hopea, ettei reiät mene heti takaisin umpeen. Ja nimenomaan renkaat tai roikkuvat tilalle, näin korvanreiät saavat jatkossa paremmin ilmaa. Uudet korvakorut voi myös sivellä perusvoidetta niiden helpommin sujautettavaksi paikalleen. Mulla on korvissa 7 reikää yhteensä, tiedän henkilökohtaisesti tämän tapauksen..

    • Hjhjh

      Mulla oli sama ongelma. Ei kyllä ollut harkkakorvikset ja ne oli metallia. En saanu niitä lukkoja millään irti. Sit taputtelin niitä lukkoja kuumalla vanulapulla ja oljysin niitä vähän jollain rasvalla ja lopulta ku vedin kovaa ne lähti😪.

    • Anonyymi

      Pliis apua mun korvakorut on pyöreet ja uritän ottaa pois niin se ei mee se sattuu yritin ottaa nivealla mut ei mee pliis apua

    • Anonyymi

      Mulla oli pyörittettävät ei meinannu löhtee irti. Lämmintä vettä ja vanulappu niin lähti irti

    • Anonyymi

      Sama

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe