Pitäkää kiinni

15

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viitsii olla elämättä?

      Odota muutama vuosi(kymmen?), selibaatista tulee aivan luonnollinen asia.

      • välttämättä..

        - ei välttämättä selibaattia tule kaikille koskaan elämän aikana. Jopa satavuotiaat harjoittavat tuota, ah niin hienoa Jumalan oivallusta. Nam nam, sano joku.... ;=)

        TV; Jumalan hullu uskis


    • määrätty,,

      eikä kehotettu! Ei sitä Raamatusta löydy. Jos selibaatti olisi Jumalan tahto, kuolisimme sukupuuttoon hyvin nopeasti. Jumala on luonut sukupuolivietin juuri sen vuoksi,että lisääntyminen olisi taattu. Homous ei lisää ihmissukua, vaan sairastuttaa sen kaikkine lieveilmiöineen.Se on totuus, turha sitä on kenekään ruveta muuksi muuttamaan. AIDS on homoudesta syntynyt tauti! Se on nykytutkimuksen mukaan näin!
      Muutenkin tuo kirjoitus oli luvalla sanoen; puurot ja vellit sekaisin ja katkeran, tietämättömän käsialaa. Olen ollut uskova Kristitty jo noin 25 vuotta ja kristityn tuntomerkkejä ei kirjoituksesta kyllä löytynyt, muusta uskonnollisesta touhuilusta kylläkin!

      TV; Jumalan hullu

      • Eikö teillä nyt ole tuohon itse tekstiin mitään sanomista?

        Se ei käsittele selibaattia.


      • päähän ..
        illuminatus kirjoitti:

        Eikö teillä nyt ole tuohon itse tekstiin mitään sanomista?

        Se ei käsittele selibaattia.

        ystävä, olihan siinä arvostelu kirjoitukesta!

        SIS; PUUROT JA VELLIT SEKAISIN KIRJOITUKSEN LAATIJALLA!

        t;Jumalan hullu


      • päähän .. kirjoitti:

        ystävä, olihan siinä arvostelu kirjoitukesta!

        SIS; PUUROT JA VELLIT SEKAISIN KIRJOITUKSEN LAATIJALLA!

        t;Jumalan hullu

        Mikä siis tuossa mätti? Vai etkö vain pitänyt siitä?


      • Huhahhhei
        illuminatus kirjoitti:

        Mikä siis tuossa mätti? Vai etkö vain pitänyt siitä?

        nimimerkki "jumalan hullu" olisi syytä muuttaa nimimerkiksi "jumalan sivistymätön tolvana". Tuollaisen hulluksi itseään kutsuminen on loukkaus oikeita hulluja kohtaan.


      • olla paikallaankin..
        Huhahhhei kirjoitti:

        nimimerkki "jumalan hullu" olisi syytä muuttaa nimimerkiksi "jumalan sivistymätön tolvana". Tuollaisen hulluksi itseään kutsuminen on loukkaus oikeita hulluja kohtaan.

        nimimerkin muutto, olisiko arvon ateistin mielestä sopivampaa sanoa, rukoilla että;

        Lisää minulle hulluuttasi Jumala!

        Eli; Enempi Jumalan hullu! Sitä tahtoisin olla!
        Koska mitä enemmän olen Jumalan hullu, sitä enemmän saan kokea Hänen ihmeellisyyttään ;=)

        Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!

        TV, Jumalan hullumpi hullu!

        ps. olisiko muita ehdotuksia tälle hullullle!?


      • sävelen kaunoisen
        olla paikallaankin.. kirjoitti:

        nimimerkin muutto, olisiko arvon ateistin mielestä sopivampaa sanoa, rukoilla että;

        Lisää minulle hulluuttasi Jumala!

        Eli; Enempi Jumalan hullu! Sitä tahtoisin olla!
        Koska mitä enemmän olen Jumalan hullu, sitä enemmän saan kokea Hänen ihmeellisyyttään ;=)

        Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!

        TV, Jumalan hullumpi hullu!

        ps. olisiko muita ehdotuksia tälle hullullle!?

        Jumalan Sana:
        Jos J oletetaan pronssiksi niin silloin H on kultainen, eikö vain.

        Humalan Sana:
        Siitähän tulee Hannu Salama.

        Kulta liitetään kaikkein arvoikkaampaan mitä on olemassa.

        Salaman kuuluisin teos Juhannustanssit, palkintona vankila.

        "Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!"

        Sinä palvot Kultaista Salamaa ja todisteet olet jo kaikkien esille laittanut.

        Sinä et ole mikään kristinuskon lähettiläs, vaan Valkoisen yön pakana.

        Valintasi olet tehnyt.
        Ahmed Sinua Suojelkoon (ASS).


    • selibaatista?

      Harpoin tekstin läpi, mutten oikein saanut selibaatin sangasta kiinni. Mainittiinko sitä olleenkaan vai oliko sillä vain jonkinlainen symboliarvo jossakin?

      Selibaatista sen verran, että sitä on minulla nyt menossa kymmenes eli mukamas juhlavuosi. Toisin kuin silloin pitkälti alle kolmikymppisenä, nykyään ei tee sitten yhtään mieli tehdä ruveta puuhiin puolituntemattoman kanssa, joten sopivien vastakappaleiden puutteessa pitää sitten olla ilman; harmillista, mutta kyllä siihen tottuu.

      Ateistille tämmöinen selibaatti on paljon pahempi juttu kuin uskovaisille: minähän saisin ihan Korkeimman Ateismin Uskonnon ja Lakien luvalla naida ketä hyvänsä ja maata väliajat katuojassa ryyppäämässä, ja tässä sitä ollaan ilman hupia tykkänään. Eikä edes kuoleman jälkeen ole luvassa ikuista orgasmia Jeesuksen tykönä. Voi minua raukkaa...

      • No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.

        Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.

        Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!

        ***
        Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!


      • ei kestä?
        illuminatus kirjoitti:

        No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.

        Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.

        Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!

        ***
        Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!

        No kuule, jos aloitat ainoan virkkeesi puhumalla selibaatista, soisi myös itse linkistä löytyvän samaa asiaa. Teksti oli liian poukkoilevaa (= aiheestaan huolimatta tylsää) luettavaksi, eikä siitä Buddhan patsaastakaan irronnut kontekstia sen enempää kuin hupiakaan.

        Täsmennän sitten tuota tekstiäni, jotta siihen ympätty sarkasmi avautuisi yksinkertaisemmallekin lukijalle: olen ollut ateisti syntymästäni saakka, eikä päässäni ole havaittavissa muutakaan vikaa edes naamapuolella. Ja me naiset emme muuten sitä rannetta kovinkaan käytä...

        En usko, että sinulle vastaavat hihhulit sen enempää kuin muutkaan - muotoilepa siis kysymys uudelleen. Sel-vin sa-noin.


      • ei kestä? kirjoitti:

        No kuule, jos aloitat ainoan virkkeesi puhumalla selibaatista, soisi myös itse linkistä löytyvän samaa asiaa. Teksti oli liian poukkoilevaa (= aiheestaan huolimatta tylsää) luettavaksi, eikä siitä Buddhan patsaastakaan irronnut kontekstia sen enempää kuin hupiakaan.

        Täsmennän sitten tuota tekstiäni, jotta siihen ympätty sarkasmi avautuisi yksinkertaisemmallekin lukijalle: olen ollut ateisti syntymästäni saakka, eikä päässäni ole havaittavissa muutakaan vikaa edes naamapuolella. Ja me naiset emme muuten sitä rannetta kovinkaan käytä...

        En usko, että sinulle vastaavat hihhulit sen enempää kuin muutkaan - muotoilepa siis kysymys uudelleen. Sel-vin sa-noin.

        Jos asia ei tuosta jutusta muuten selviä, niin olkoon selviämättä.

        Siitä kuitenkin pahoittelut, että luulin uskovaiseksi.


      • Jeesustelija
        illuminatus kirjoitti:

        No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.

        Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.

        Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!

        ***
        Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!

        Siinä tekstissä lauottiin omia johtopäätöksiä ihan hurmiossa...


      • Jeesustelija kirjoitti:

        Siinä tekstissä lauottiin omia johtopäätöksiä ihan hurmiossa...

        Ehkä. Ei tuo kuitenkaan haittaa, jos ne johtopäätökset ovat oikeita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe