Selibaattiin en kyllä ikinä suostu, mutta tuo teksti on aivan mahtava:
http://www.uta.fi/~tlmihap/celibacy/243.html
Pitäkää kiinni
15
781
Vastaukset
- viitsii olla elämättä?
Odota muutama vuosi(kymmen?), selibaatista tulee aivan luonnollinen asia.
- välttämättä..
- ei välttämättä selibaattia tule kaikille koskaan elämän aikana. Jopa satavuotiaat harjoittavat tuota, ah niin hienoa Jumalan oivallusta. Nam nam, sano joku.... ;=)
TV; Jumalan hullu uskis
- määrätty,,
eikä kehotettu! Ei sitä Raamatusta löydy. Jos selibaatti olisi Jumalan tahto, kuolisimme sukupuuttoon hyvin nopeasti. Jumala on luonut sukupuolivietin juuri sen vuoksi,että lisääntyminen olisi taattu. Homous ei lisää ihmissukua, vaan sairastuttaa sen kaikkine lieveilmiöineen.Se on totuus, turha sitä on kenekään ruveta muuksi muuttamaan. AIDS on homoudesta syntynyt tauti! Se on nykytutkimuksen mukaan näin!
Muutenkin tuo kirjoitus oli luvalla sanoen; puurot ja vellit sekaisin ja katkeran, tietämättömän käsialaa. Olen ollut uskova Kristitty jo noin 25 vuotta ja kristityn tuntomerkkejä ei kirjoituksesta kyllä löytynyt, muusta uskonnollisesta touhuilusta kylläkin!
TV; Jumalan hullu- päähän ..
illuminatus kirjoitti:
Eikö teillä nyt ole tuohon itse tekstiin mitään sanomista?
Se ei käsittele selibaattia.ystävä, olihan siinä arvostelu kirjoitukesta!
SIS; PUUROT JA VELLIT SEKAISIN KIRJOITUKSEN LAATIJALLA!
t;Jumalan hullu päähän .. kirjoitti:
ystävä, olihan siinä arvostelu kirjoitukesta!
SIS; PUUROT JA VELLIT SEKAISIN KIRJOITUKSEN LAATIJALLA!
t;Jumalan hulluMikä siis tuossa mätti? Vai etkö vain pitänyt siitä?
- Huhahhhei
illuminatus kirjoitti:
Mikä siis tuossa mätti? Vai etkö vain pitänyt siitä?
nimimerkki "jumalan hullu" olisi syytä muuttaa nimimerkiksi "jumalan sivistymätön tolvana". Tuollaisen hulluksi itseään kutsuminen on loukkaus oikeita hulluja kohtaan.
- olla paikallaankin..
Huhahhhei kirjoitti:
nimimerkki "jumalan hullu" olisi syytä muuttaa nimimerkiksi "jumalan sivistymätön tolvana". Tuollaisen hulluksi itseään kutsuminen on loukkaus oikeita hulluja kohtaan.
nimimerkin muutto, olisiko arvon ateistin mielestä sopivampaa sanoa, rukoilla että;
Lisää minulle hulluuttasi Jumala!
Eli; Enempi Jumalan hullu! Sitä tahtoisin olla!
Koska mitä enemmän olen Jumalan hullu, sitä enemmän saan kokea Hänen ihmeellisyyttään ;=)
Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!
TV, Jumalan hullumpi hullu!
ps. olisiko muita ehdotuksia tälle hullullle!? - sävelen kaunoisen
olla paikallaankin.. kirjoitti:
nimimerkin muutto, olisiko arvon ateistin mielestä sopivampaa sanoa, rukoilla että;
Lisää minulle hulluuttasi Jumala!
Eli; Enempi Jumalan hullu! Sitä tahtoisin olla!
Koska mitä enemmän olen Jumalan hullu, sitä enemmän saan kokea Hänen ihmeellisyyttään ;=)
Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!
TV, Jumalan hullumpi hullu!
ps. olisiko muita ehdotuksia tälle hullullle!?Jumalan Sana:
Jos J oletetaan pronssiksi niin silloin H on kultainen, eikö vain.
Humalan Sana:
Siitähän tulee Hannu Salama.
Kulta liitetään kaikkein arvoikkaampaan mitä on olemassa.
Salaman kuuluisin teos Juhannustanssit, palkintona vankila.
"Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!"
Sinä palvot Kultaista Salamaa ja todisteet olet jo kaikkien esille laittanut.
Sinä et ole mikään kristinuskon lähettiläs, vaan Valkoisen yön pakana.
Valintasi olet tehnyt.
Ahmed Sinua Suojelkoon (ASS).
- selibaatista?
Harpoin tekstin läpi, mutten oikein saanut selibaatin sangasta kiinni. Mainittiinko sitä olleenkaan vai oliko sillä vain jonkinlainen symboliarvo jossakin?
Selibaatista sen verran, että sitä on minulla nyt menossa kymmenes eli mukamas juhlavuosi. Toisin kuin silloin pitkälti alle kolmikymppisenä, nykyään ei tee sitten yhtään mieli tehdä ruveta puuhiin puolituntemattoman kanssa, joten sopivien vastakappaleiden puutteessa pitää sitten olla ilman; harmillista, mutta kyllä siihen tottuu.
Ateistille tämmöinen selibaatti on paljon pahempi juttu kuin uskovaisille: minähän saisin ihan Korkeimman Ateismin Uskonnon ja Lakien luvalla naida ketä hyvänsä ja maata väliajat katuojassa ryyppäämässä, ja tässä sitä ollaan ilman hupia tykkänään. Eikä edes kuoleman jälkeen ole luvassa ikuista orgasmia Jeesuksen tykönä. Voi minua raukkaa...No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.
Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.
Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!
***
Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!- ei kestä?
illuminatus kirjoitti:
No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.
Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.
Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!
***
Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!No kuule, jos aloitat ainoan virkkeesi puhumalla selibaatista, soisi myös itse linkistä löytyvän samaa asiaa. Teksti oli liian poukkoilevaa (= aiheestaan huolimatta tylsää) luettavaksi, eikä siitä Buddhan patsaastakaan irronnut kontekstia sen enempää kuin hupiakaan.
Täsmennän sitten tuota tekstiäni, jotta siihen ympätty sarkasmi avautuisi yksinkertaisemmallekin lukijalle: olen ollut ateisti syntymästäni saakka, eikä päässäni ole havaittavissa muutakaan vikaa edes naamapuolella. Ja me naiset emme muuten sitä rannetta kovinkaan käytä...
En usko, että sinulle vastaavat hihhulit sen enempää kuin muutkaan - muotoilepa siis kysymys uudelleen. Sel-vin sa-noin. ei kestä? kirjoitti:
No kuule, jos aloitat ainoan virkkeesi puhumalla selibaatista, soisi myös itse linkistä löytyvän samaa asiaa. Teksti oli liian poukkoilevaa (= aiheestaan huolimatta tylsää) luettavaksi, eikä siitä Buddhan patsaastakaan irronnut kontekstia sen enempää kuin hupiakaan.
Täsmennän sitten tuota tekstiäni, jotta siihen ympätty sarkasmi avautuisi yksinkertaisemmallekin lukijalle: olen ollut ateisti syntymästäni saakka, eikä päässäni ole havaittavissa muutakaan vikaa edes naamapuolella. Ja me naiset emme muuten sitä rannetta kovinkaan käytä...
En usko, että sinulle vastaavat hihhulit sen enempää kuin muutkaan - muotoilepa siis kysymys uudelleen. Sel-vin sa-noin.Jos asia ei tuosta jutusta muuten selviä, niin olkoon selviämättä.
Siitä kuitenkin pahoittelut, että luulin uskovaiseksi.- Jeesustelija
illuminatus kirjoitti:
No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.
Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.
Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!
***
Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!Siinä tekstissä lauottiin omia johtopäätöksiä ihan hurmiossa...
Jeesustelija kirjoitti:
Siinä tekstissä lauottiin omia johtopäätöksiä ihan hurmiossa...
Ehkä. Ei tuo kuitenkaan haittaa, jos ne johtopäätökset ovat oikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
