Pitäkää kiinni

15

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viitsii olla elämättä?

Odota muutama vuosi(kymmen?), selibaatista tulee aivan luonnollinen asia.

• välttämättä..

- ei välttämättä selibaattia tule kaikille koskaan elämän aikana. Jopa satavuotiaat harjoittavat tuota, ah niin hienoa Jumalan oivallusta. Nam nam, sano joku.... ;=)

TV; Jumalan hullu uskis

• määrätty,,

eikä kehotettu! Ei sitä Raamatusta löydy. Jos selibaatti olisi Jumalan tahto, kuolisimme sukupuuttoon hyvin nopeasti. Jumala on luonut sukupuolivietin juuri sen vuoksi,että lisääntyminen olisi taattu. Homous ei lisää ihmissukua, vaan sairastuttaa sen kaikkine lieveilmiöineen.Se on totuus, turha sitä on kenekään ruveta muuksi muuttamaan. AIDS on homoudesta syntynyt tauti! Se on nykytutkimuksen mukaan näin!
      Muutenkin tuo kirjoitus oli luvalla sanoen; puurot ja vellit sekaisin ja katkeran, tietämättömän käsialaa. Olen ollut uskova Kristitty jo noin 25 vuotta ja kristityn tuntomerkkejä ei kirjoituksesta kyllä löytynyt, muusta uskonnollisesta touhuilusta kylläkin!

TV; Jumalan hullu

• Eikö teillä nyt ole tuohon itse tekstiin mitään sanomista?

Se ei käsittele selibaattia.

• päähän ..
        illuminatus kirjoitti:

Eikö teillä nyt ole tuohon itse tekstiin mitään sanomista?

Se ei käsittele selibaattia.

ystävä, olihan siinä arvostelu kirjoitukesta!

SIS; PUUROT JA VELLIT SEKAISIN KIRJOITUKSEN LAATIJALLA!

t;Jumalan hullu

• päähän .. kirjoitti:

ystävä, olihan siinä arvostelu kirjoitukesta!

SIS; PUUROT JA VELLIT SEKAISIN KIRJOITUKSEN LAATIJALLA!

t;Jumalan hullu

Mikä siis tuossa mätti? Vai etkö vain pitänyt siitä?

• Huhahhhei
        illuminatus kirjoitti:

Mikä siis tuossa mätti? Vai etkö vain pitänyt siitä?

nimimerkki "jumalan hullu" olisi syytä muuttaa nimimerkiksi "jumalan sivistymätön tolvana". Tuollaisen hulluksi itseään kutsuminen on loukkaus oikeita hulluja kohtaan.

• olla paikallaankin..
        Huhahhhei kirjoitti:

nimimerkki "jumalan hullu" olisi syytä muuttaa nimimerkiksi "jumalan sivistymätön tolvana". Tuollaisen hulluksi itseään kutsuminen on loukkaus oikeita hulluja kohtaan.

nimimerkin muutto, olisiko arvon ateistin mielestä sopivampaa sanoa, rukoilla että;

Lisää minulle hulluuttasi Jumala!

Eli; Enempi Jumalan hullu! Sitä tahtoisin olla!
        Koska mitä enemmän olen Jumalan hullu, sitä enemmän saan kokea Hänen ihmeellisyyttään ;=)

Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!

TV, Jumalan hullumpi hullu!

ps. olisiko muita ehdotuksia tälle hullullle!?

• sävelen kaunoisen
        olla paikallaankin.. kirjoitti:

nimimerkin muutto, olisiko arvon ateistin mielestä sopivampaa sanoa, rukoilla että;

Lisää minulle hulluuttasi Jumala!

Eli; Enempi Jumalan hullu! Sitä tahtoisin olla!
        Koska mitä enemmän olen Jumalan hullu, sitä enemmän saan kokea Hänen ihmeellisyyttään ;=)

Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!

TV, Jumalan hullumpi hullu!

ps. olisiko muita ehdotuksia tälle hullullle!?

Jumalan Sana:
        Jos J oletetaan pronssiksi niin silloin H on kultainen, eikö vain.

Humalan Sana:
        Siitähän tulee Hannu Salama.

Kulta liitetään kaikkein arvoikkaampaan mitä on olemassa.

Salaman kuuluisin teos Juhannustanssit, palkintona vankila.

"Ja se taas tarkoitaa yhä sokeampaa luottamista Jumalan Sanan lupauksiin!"

Sinä palvot Kultaista Salamaa ja todisteet olet jo kaikkien esille laittanut.

Sinä et ole mikään kristinuskon lähettiläs, vaan Valkoisen yön pakana.

Valintasi olet tehnyt.
        Ahmed Sinua Suojelkoon (ASS).

• selibaatista?

Harpoin tekstin läpi, mutten oikein saanut selibaatin sangasta kiinni. Mainittiinko sitä olleenkaan vai oliko sillä vain jonkinlainen symboliarvo jossakin?

Selibaatista sen verran, että sitä on minulla nyt menossa kymmenes eli mukamas juhlavuosi. Toisin kuin silloin pitkälti alle kolmikymppisenä, nykyään ei tee sitten yhtään mieli tehdä ruveta puuhiin puolituntemattoman kanssa, joten sopivien vastakappaleiden puutteessa pitää sitten olla ilman; harmillista, mutta kyllä siihen tottuu.

Ateistille tämmöinen selibaatti on paljon pahempi juttu kuin uskovaisille: minähän saisin ihan Korkeimman Ateismin Uskonnon ja Lakien luvalla naida ketä hyvänsä ja maata väliajat katuojassa ryyppäämässä, ja tässä sitä ollaan ilman hupia tykkänään. Eikä edes kuoleman jälkeen ole luvassa ikuista orgasmia Jeesuksen tykönä. Voi minua raukkaa...

• No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.

Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.

Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!

Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!

• ei kestä?
        illuminatus kirjoitti:

No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.

Sen artikkelin kirjoittaja vain sattuu olemaan selibaatissa ja kirjoittaa noita tekstejä ikään kuin päiväkirjanaan tjsp. Avauksen pointti oli siis se artikkeli, ei kirjoittajan selibaatti, mutta tulin taas yliarvioineeksi hihhulien älykkyyttä.

Toivotan siis sinulle onnea selibaatissasi myös seuraavaksi 10 vuodeksi, toivottavasti ranteesi kestää paremmin kuin pääsi!

Saisiko nyt joku jeesustelija lopulta jotakin sanottua tuosta itse artikkelin sisällöstä!

No kuule, jos aloitat ainoan virkkeesi puhumalla selibaatista, soisi myös itse linkistä löytyvän samaa asiaa. Teksti oli liian poukkoilevaa (= aiheestaan huolimatta tylsää) luettavaksi, eikä siitä Buddhan patsaastakaan irronnut kontekstia sen enempää kuin hupiakaan.

Täsmennän sitten tuota tekstiäni, jotta siihen ympätty sarkasmi avautuisi yksinkertaisemmallekin lukijalle: olen ollut ateisti syntymästäni saakka, eikä päässäni ole havaittavissa muutakaan vikaa edes naamapuolella. Ja me naiset emme muuten sitä rannetta kovinkaan käytä...

En usko, että sinulle vastaavat hihhulit sen enempää kuin muutkaan - muotoilepa siis kysymys uudelleen. Sel-vin sa-noin.

• ei kestä? kirjoitti:

No kuule, jos aloitat ainoan virkkeesi puhumalla selibaatista, soisi myös itse linkistä löytyvän samaa asiaa. Teksti oli liian poukkoilevaa (= aiheestaan huolimatta tylsää) luettavaksi, eikä siitä Buddhan patsaastakaan irronnut kontekstia sen enempää kuin hupiakaan.

Täsmennän sitten tuota tekstiäni, jotta siihen ympätty sarkasmi avautuisi yksinkertaisemmallekin lukijalle: olen ollut ateisti syntymästäni saakka, eikä päässäni ole havaittavissa muutakaan vikaa edes naamapuolella. Ja me naiset emme muuten sitä rannetta kovinkaan käytä...

En usko, että sinulle vastaavat hihhulit sen enempää kuin muutkaan - muotoilepa siis kysymys uudelleen. Sel-vin sa-noin.

Jos asia ei tuosta jutusta muuten selviä, niin olkoon selviämättä.

Siitä kuitenkin pahoittelut, että luulin uskovaiseksi.

• Jeesustelija
        illuminatus kirjoitti:

No eipä tosiaan ole mitään selibaatista, ja arvaa mitä: ei ollut tarkoitustakaan olla.

Siinä tekstissä lauottiin omia johtopäätöksiä ihan hurmiossa...

• Jeesustelija kirjoitti:

Siinä tekstissä lauottiin omia johtopäätöksiä ihan hurmiossa...

Ehkä. Ei tuo kuitenkaan haittaa, jos ne johtopäätökset ovat oikeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe