..me kaikki tarvitse joskus pientä rapsutusta?
emmekö..
8
928
Vastaukset
- CharlieChaplin
Hellästi sulalla kutittaisin kasvoista ja käsivarsista ja .... loppu on sensuroitu...!
- sola"
..kamalaa, kun lapaluitten välistä raavituttaaaa... ;)
- sola"
pervokki kirjoitti:
..raavituttaa kyllä ketuttaa jos ei pysty raapiii..
..ketuillahan on muutes kaikkii kirppuja, eli siis tästä voidaan tulla siihen johtopäätökseen, että myös kettuja voi sapiettaa... ;)
sola" kirjoitti:
..ketuillahan on muutes kaikkii kirppuja, eli siis tästä voidaan tulla siihen johtopäätökseen, että myös kettuja voi sapiettaa... ;)
..rakastavat karvaa mutta eihän kettujakaan voi sheivat.. miltä näyttäs kalju kettu?
- sola"
pervokki kirjoitti:
..rakastavat karvaa mutta eihän kettujakaan voi sheivat.. miltä näyttäs kalju kettu?
..meillä oli mökillä yks kapinen kettu. Mä ruokin sitä kaloilla, kun en jaksannu syyä kaikkia itte. Se oli ihan sellanen laikkunen ressukka :(
sola" kirjoitti:
..meillä oli mökillä yks kapinen kettu. Mä ruokin sitä kaloilla, kun en jaksannu syyä kaikkia itte. Se oli ihan sellanen laikkunen ressukka :(
..elukoillakin.. hmmm pitäsköhän raahautuu telkun ääreen?
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477