Evoluutio saa kissatkin lentämään.

Basker

Lämmöllä, todé:lle:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000026549365
Mitä todé luulet, mistä saisi siivekkäitä kissoja? Joku vuosi sitten Norjassa lehtiuutisen mukaan syntyi siivekäs kissa, mutta en tiedä, oliko se uskovan helluntaiperheen kissa. En mielelläni ottaisi ateistikissaa, vaikka sillä olisi siivetkin, koska sellainenhan ei usko mihinkään yliluonnollisiin siipiveikkoihin. Sehän ei silloin uskoisi itseensä.

P.S. Muistatko, kun pilapiirtäjä Kari Suomalaisen kumpikin persialaiskissa aikoinaan kuoli? Sitä ennen Kari* piirsi kissansa usein mukaan pilapiirroksiinsa ilman siipiä - mutta kissojen kuoltua siivekkäinä versioina?

16

1264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todé

pysyy tiukasti maan kamaralla. Tänäänkin se nautti puutarhan viileydestä loikoilemalla ruohikossa pitkin päivää, eikä tahtonut jaksaa hyppelehtiä perhosten perään.
      Uskon, että vaikka se hyppelehtii hyvinkin korkealle (hyppää tosi korkealle ilman vauhtia, paikaltaan) saadakseen perhosen kiinni, kyse ei ole lentämisestä, eikä edes sellaisen taidon yrittämisestäkään.

Eiköhän vapaasti ajattelevalla Pekulla liene siivekkäitä kissoja jemmassa?

En ole tiennytkään, että K. Suomalaisella oli kissoja (Suomalaisen tyttö naukuu kuin kissa. Hällä lienee siivetkin.).

• Itse asiassa Kari* Suomalaisella oli kaksi valkoista persialaiskissaa 1970-luvulla, kunnes ne kuolivat. Ne esiintyivät Karin* pilapiirroksissa ensin siivettöminä, kun ne vielä elivät, sitten siipikissoina, enkelikissoina, kun ne olivat jo kuolleet.

• Kadun*Nainen

No, tuo siipijuttu on kromosomimutaatio, mutta meijän missikirri vetää rinulia järvessä ja
      viihtyy tiskialtaassa lotraamassa vettä, jotta
      sieltä vedestä se homma lähtee. Kissakin osaa uida heti ens kerralla, ei tarvita mitään kissojen uimakoulua. Vedestä olemme siirtyneet
      mantereelle

• Basker

Jep. Katti ei uimakoulua tarvitse. Se osaa uida luonnostaan. Jos sinun kisusi on yhtä maltillinen, lempeä ja ystävällinen kuin mitä sinä olet, se ei voi olla kovin paha katti.

• Olen myös kissa
        Basker kirjoitti:

Jep. Katti ei uimakoulua tarvitse. Se osaa uida luonnostaan. Jos sinun kisusi on yhtä maltillinen, lempeä ja ystävällinen kuin mitä sinä olet, se ei voi olla kovin paha katti.

stressiraapiminen on kuitenkin yhteistä, sekä joskus näytetään keskitassua, hän susikoiralle
        ja minä toiselle sudelle.

• Olen myös kissa kirjoitti:

stressiraapiminen on kuitenkin yhteistä, sekä joskus näytetään keskitassua, hän susikoiralle
        ja minä toiselle sudelle.

Jos täällä voisi valita 'Vuoden ihanan ihmisen', se olisit ehdottomasti sinä!

• Kadun*Nainen
        Basker kirjoitti:

Jos täällä voisi valita 'Vuoden ihanan ihmisen', se olisit ehdottomasti sinä!

meillä on synenergioita, jotka toivottavasti ovat
        korkealta. Sinäkin pyrit hyvyyteen ja toisten ihmisten kunnioittamiseen sellaisinaan. Siinä on se juttu sama hetrziluku. Tämä pitäisi valjeta ihmisille jotka etsivät. Siunaukset pongahtavat takaisin mitä enemmän annat rakkautta toisille.

• todé

että kissa ui ja läträä tiskisoikossa?

Minun kissani, vaikka on ikänsä asunut rannalla, ei työnnä käpäläänsä veteen ihan pikkurahasta. Joskus se koettaa saada käpälän kärjellä pyydystettyä rantaviivalla pulahtelevia kaloja. Sekin varovainen tassun kasteleminen näyttää olevan hälle vastenmielistä.

• Kadun*Nainen
        todé kirjoitti:

Minun kissani, vaikka on ikänsä asunut rannalla, ei työnnä käpäläänsä veteen ihan pikkurahasta. Joskus se koettaa saada käpälän kärjellä pyydystettyä rantaviivalla pulahtelevia kaloja. Sekin varovainen tassun kasteleminen näyttää olevan hälle vastenmielistä.

minun kissani sukulaisjuuret sijoittuvat Turkkiin Van järvelle, aina 1600-luvulle, aito luonnonrotu siis ja vesifobia on ilmeisemmin lähtenyt siellä jo varhain. Älykkäin kissa, mitä olen omistanut, oikea hurmuri-Leidi ja tavoiteltu, rakastaa kuitenkin kotia yli kaiken, pieniä illanviettoja vain muualla ja harvakseen

• todé
        Kadun*Nainen kirjoitti:

minun kissani sukulaisjuuret sijoittuvat Turkkiin Van järvelle, aina 1600-luvulle, aito luonnonrotu siis ja vesifobia on ilmeisemmin lähtenyt siellä jo varhain. Älykkäin kissa, mitä olen omistanut, oikea hurmuri-Leidi ja tavoiteltu, rakastaa kuitenkin kotia yli kaiken, pieniä illanviettoja vain muualla ja harvakseen

Mistähän se tuo meidän katti lienee kotoisin? Kun kysymyksessä on helluntailaiskissa, on hän oletettavasti kotoisin Genesaretin järveltä.

:-o Ihanaa kesäpäivää, KN!

• todé kirjoitti:

Mistähän se tuo meidän katti lienee kotoisin? Kun kysymyksessä on helluntailaiskissa, on hän oletettavasti kotoisin Genesaretin järveltä.

:-o Ihanaa kesäpäivää, KN!

käveleskellä veden päällä?

• joka lähes päivittäin
        todé kirjoitti:

"kalasti" rantavedestä kivennuoliaisia. Koska rannassa oli lähteitä, jotka pysyivät avoinna ympäri vuoden, niin kissa pyydysti pikkukaloja myös talvella. Se meni veteen niin, että maha ja kyljet oli märkänä. Uimasilleen ei kyllä mennyt.

En tiedä kissan uskonnollisesta kannasta. Emme koskaan keskutelleen siitä. Etupäässä puhuimme ruoasta.

• todé kirjoitti:

Pikkupoikana otin muutaman kerran kissan mukaan saunareissulle ja teräviä kynsiä uhmaten sain Karvisen nippa nappa vesiämpäriin mutta löylyynvienti ois jo vaatinut enemmän verenuhrausta.

Eräässä ylemmässä viestiketjussa muuten ihmetellään sinun suhtautumistas vapaaajattelijoihin.

• todé
        joka lähes päivittäin kirjoitti:

"kalasti" rantavedestä kivennuoliaisia. Koska rannassa oli lähteitä, jotka pysyivät avoinna ympäri vuoden, niin kissa pyydysti pikkukaloja myös talvella. Se meni veteen niin, että maha ja kyljet oli märkänä. Uimasilleen ei kyllä mennyt.

En tiedä kissan uskonnollisesta kannasta. Emme koskaan keskutelleen siitä. Etupäässä puhuimme ruoasta.

tottakai. Ottakaa vain opiksenne eläinten viisaudesta uskonsuunnan valinnassakin.

• todé
        Pe.ku kirjoitti:

Pikkupoikana otin muutaman kerran kissan mukaan saunareissulle ja teräviä kynsiä uhmaten sain Karvisen nippa nappa vesiämpäriin mutta löylyynvienti ois jo vaatinut enemmän verenuhrausta.

Eräässä ylemmässä viestiketjussa muuten ihmetellään sinun suhtautumistas vapaaajattelijoihin.

Mitähän siellä *lienee*?

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      384
      2533
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      78
      1959
    3. 154
      1489
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1346
    5. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      6
      1282
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1231
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      136
      998
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      995
    9. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      882
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      880
    Aihe