Evoluutio saa kissatkin lentämään.

Basker

Lämmöllä, todé:lle:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000026549365
Mitä todé luulet, mistä saisi siivekkäitä kissoja? Joku vuosi sitten Norjassa lehtiuutisen mukaan syntyi siivekäs kissa, mutta en tiedä, oliko se uskovan helluntaiperheen kissa. En mielelläni ottaisi ateistikissaa, vaikka sillä olisi siivetkin, koska sellainenhan ei usko mihinkään yliluonnollisiin siipiveikkoihin. Sehän ei silloin uskoisi itseensä.

P.S. Muistatko, kun pilapiirtäjä Kari Suomalaisen kumpikin persialaiskissa aikoinaan kuoli? Sitä ennen Kari* piirsi kissansa usein mukaan pilapiirroksiinsa ilman siipiä - mutta kissojen kuoltua siivekkäinä versioina?

16

1272

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissojen kissa, on syyllinen tapahtumaan.

Lisätiedot:
      http://groups.google.com/group/talk.origins/browse_thread/thread/9263b3be16d586f3/5241e6c947f8431e?lnk=st&rnum=1&hl=en#5241e6c947f8431e

• todé

pysyy tiukasti maan kamaralla. Tänäänkin se nautti puutarhan viileydestä loikoilemalla ruohikossa pitkin päivää, eikä tahtonut jaksaa hyppelehtiä perhosten perään.
      Uskon, että vaikka se hyppelehtii hyvinkin korkealle (hyppää tosi korkealle ilman vauhtia, paikaltaan) saadakseen perhosen kiinni, kyse ei ole lentämisestä, eikä edes sellaisen taidon yrittämisestäkään.

Eiköhän vapaasti ajattelevalla Pekulla liene siivekkäitä kissoja jemmassa?

En ole tiennytkään, että K. Suomalaisella oli kissoja (Suomalaisen tyttö naukuu kuin kissa. Hällä lienee siivetkin.).

• Itse asiassa Kari* Suomalaisella oli kaksi valkoista persialaiskissaa 1970-luvulla, kunnes ne kuolivat. Ne esiintyivät Karin* pilapiirroksissa ensin siivettöminä, kun ne vielä elivät, sitten siipikissoina, enkelikissoina, kun ne olivat jo kuolleet.

• Kadun*Nainen

No, tuo siipijuttu on kromosomimutaatio, mutta meijän missikirri vetää rinulia järvessä ja
      viihtyy tiskialtaassa lotraamassa vettä, jotta
      sieltä vedestä se homma lähtee. Kissakin osaa uida heti ens kerralla, ei tarvita mitään kissojen uimakoulua. Vedestä olemme siirtyneet
      mantereelle

• Jep. Katti ei uimakoulua tarvitse. Se osaa uida luonnostaan. Jos sinun kisusi on yhtä maltillinen, lempeä ja ystävällinen kuin mitä sinä olet, se ei voi olla kovin paha katti.

• Olen myös kissa
        Basker kirjoitti:

Jep. Katti ei uimakoulua tarvitse. Se osaa uida luonnostaan. Jos sinun kisusi on yhtä maltillinen, lempeä ja ystävällinen kuin mitä sinä olet, se ei voi olla kovin paha katti.

stressiraapiminen on kuitenkin yhteistä, sekä joskus näytetään keskitassua, hän susikoiralle
        ja minä toiselle sudelle.

• Olen myös kissa kirjoitti:

stressiraapiminen on kuitenkin yhteistä, sekä joskus näytetään keskitassua, hän susikoiralle
        ja minä toiselle sudelle.

Jos täällä voisi valita 'Vuoden ihanan ihmisen', se olisit ehdottomasti sinä!

• Kadun*Nainen
        Basker kirjoitti:

Jos täällä voisi valita 'Vuoden ihanan ihmisen', se olisit ehdottomasti sinä!

meillä on synenergioita, jotka toivottavasti ovat
        korkealta. Sinäkin pyrit hyvyyteen ja toisten ihmisten kunnioittamiseen sellaisinaan. Siinä on se juttu sama hetrziluku. Tämä pitäisi valjeta ihmisille jotka etsivät. Siunaukset pongahtavat takaisin mitä enemmän annat rakkautta toisille.

• todé

että kissa ui ja läträä tiskisoikossa?

Minun kissani, vaikka on ikänsä asunut rannalla, ei työnnä käpäläänsä veteen ihan pikkurahasta. Joskus se koettaa saada käpälän kärjellä pyydystettyä rantaviivalla pulahtelevia kaloja. Sekin varovainen tassun kasteleminen näyttää olevan hälle vastenmielistä.

• Kadun*Nainen
        todé kirjoitti:

Minun kissani, vaikka on ikänsä asunut rannalla, ei työnnä käpäläänsä veteen ihan pikkurahasta. Joskus se koettaa saada käpälän kärjellä pyydystettyä rantaviivalla pulahtelevia kaloja. Sekin varovainen tassun kasteleminen näyttää olevan hälle vastenmielistä.

minun kissani sukulaisjuuret sijoittuvat Turkkiin Van järvelle, aina 1600-luvulle, aito luonnonrotu siis ja vesifobia on ilmeisemmin lähtenyt siellä jo varhain. Älykkäin kissa, mitä olen omistanut, oikea hurmuri-Leidi ja tavoiteltu, rakastaa kuitenkin kotia yli kaiken, pieniä illanviettoja vain muualla ja harvakseen

• todé
        Kadun*Nainen kirjoitti:

minun kissani sukulaisjuuret sijoittuvat Turkkiin Van järvelle, aina 1600-luvulle, aito luonnonrotu siis ja vesifobia on ilmeisemmin lähtenyt siellä jo varhain. Älykkäin kissa, mitä olen omistanut, oikea hurmuri-Leidi ja tavoiteltu, rakastaa kuitenkin kotia yli kaiken, pieniä illanviettoja vain muualla ja harvakseen

Mistähän se tuo meidän katti lienee kotoisin? Kun kysymyksessä on helluntailaiskissa, on hän oletettavasti kotoisin Genesaretin järveltä.

:-o Ihanaa kesäpäivää, KN!

• todé kirjoitti:

Mistähän se tuo meidän katti lienee kotoisin? Kun kysymyksessä on helluntailaiskissa, on hän oletettavasti kotoisin Genesaretin järveltä.

:-o Ihanaa kesäpäivää, KN!

käveleskellä veden päällä?

• joka lähes päivittäin
        todé kirjoitti:

"kalasti" rantavedestä kivennuoliaisia. Koska rannassa oli lähteitä, jotka pysyivät avoinna ympäri vuoden, niin kissa pyydysti pikkukaloja myös talvella. Se meni veteen niin, että maha ja kyljet oli märkänä. Uimasilleen ei kyllä mennyt.

En tiedä kissan uskonnollisesta kannasta. Emme koskaan keskutelleen siitä. Etupäässä puhuimme ruoasta.

• todé kirjoitti:

Pikkupoikana otin muutaman kerran kissan mukaan saunareissulle ja teräviä kynsiä uhmaten sain Karvisen nippa nappa vesiämpäriin mutta löylyynvienti ois jo vaatinut enemmän verenuhrausta.

Eräässä ylemmässä viestiketjussa muuten ihmetellään sinun suhtautumistas vapaaajattelijoihin.

• todé
        joka lähes päivittäin kirjoitti:

"kalasti" rantavedestä kivennuoliaisia. Koska rannassa oli lähteitä, jotka pysyivät avoinna ympäri vuoden, niin kissa pyydysti pikkukaloja myös talvella. Se meni veteen niin, että maha ja kyljet oli märkänä. Uimasilleen ei kyllä mennyt.

En tiedä kissan uskonnollisesta kannasta. Emme koskaan keskutelleen siitä. Etupäässä puhuimme ruoasta.

tottakai. Ottakaa vain opiksenne eläinten viisaudesta uskonsuunnan valinnassakin.

• todé
        Pe.ku kirjoitti:

Pikkupoikana otin muutaman kerran kissan mukaan saunareissulle ja teräviä kynsiä uhmaten sain Karvisen nippa nappa vesiämpäriin mutta löylyynvienti ois jo vaatinut enemmän verenuhrausta.

Eräässä ylemmässä viestiketjussa muuten ihmetellään sinun suhtautumistas vapaaajattelijoihin.

Mitähän siellä *lienee*?

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1591
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1214
    3. 85
      1078
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      42
      897
    5. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      826
    6. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      92
      804
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      15
      779
    8. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      725
    9. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      725
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      701
    11. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      631
    12. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      625
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      622
    14. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      601
    15. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      76
      593
    16. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      580
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      566
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      558
    19. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      25
      541
    20. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      18
      498
    Aihe