..erityisen karvainen kutsuisitteko te mua PÖrhökiks?? pörhökkii
jos olisin
17
599
Vastaukset
siälä nyt niit pörhöllänsä...mutta ajatus tuntuu lentävän.
pervokki kirjoitti:
..ajatukset lentävät.. versokki höh..
ja Bers Erkki....... ollaakos me sukua :D
pervokki kirjoitti:
..ei.. me emme ole sukua..
pääsi käymään Pariisissa kertoi hän siellä nähneensä kyltin jossa luki Allée Saint-John Perse. Se on totta, siitä on vanhanaikane valokuvaki. Mut ei se Saintin Jussikaa mitää sukua meille ollu.
AnaLyyzi kirjoitti:
pääsi käymään Pariisissa kertoi hän siellä nähneensä kyltin jossa luki Allée Saint-John Perse. Se on totta, siitä on vanhanaikane valokuvaki. Mut ei se Saintin Jussikaa mitää sukua meille ollu.
..perse on tuttu ranskassa..
pervokki kirjoitti:
..perse on tuttu ranskassa..
Mää oon hävittäny suasikeista ton ilmasen sanakirjan. Häipy koneen vaihdon myätä. Jos joku sen linkin muistaa niin Kiitos!
Oisin siältä kattonu mitä toi Pehva on suameks.AnaLyyzi kirjoitti:
Mää oon hävittäny suasikeista ton ilmasen sanakirjan. Häipy koneen vaihdon myätä. Jos joku sen linkin muistaa niin Kiitos!
Oisin siältä kattonu mitä toi Pehva on suameks...pehva on ranskaks pefflett..
pervokki kirjoitti:
..pehva on ranskaks pefflett..
oks se sitte unkaria se pepá?
Englanniks se voi olla vaikka peep-u. Ja saksaks Pfeff.
Venäjäks tiätty ztolisnaja-gorszoniva-peffalov.
Mine aina kuvitellut pervokin olevan erityisen karvainen, niin...
tekee mielikuvat joskus tepposia! :(,,olis oikesti kiva tietää millanen mielikuva on silipalla ollu?.. piditkö mua pienenä karvaboltsina?
pervokki kirjoitti:
,,olis oikesti kiva tietää millanen mielikuva on silipalla ollu?.. piditkö mua pienenä karvaboltsina?
*kun silmäni mä suljen niin... karvaisten käsien mua koskettavan nään, hmmmm... pervokkihan tuo, en erehtyne, en en, hmmmm... :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
*kun silmäni mä suljen niin... karvaisten käsien mua koskettavan nään, hmmmm... pervokkihan tuo, en erehtyne, en en, hmmmm... :)
..kokovartalopartani pois ajoin.. kirput kutitteli..
pervokki kirjoitti:
..kokovartalopartani pois ajoin.. kirput kutitteli..
tuon tiedon myötä minulta katosi yöunet, karvaton pervokki, ei helvata! :)
- on vain
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tuon tiedon myötä minulta katosi yöunet, karvaton pervokki, ei helvata! :)
ilon osoitus siitä, että olet täällä jälleen, vaikka vain pistäytymässä, Silipa! Voin mennä nukkumaan helpottuneena ja onnellisena olemassaolostasi...
- sola"
..mitäs jos mie oisin blondi ja pullea..oisinkos mie sitte Sula?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
