jos olisin

..erityisen karvainen kutsuisitteko te mua PÖrhökiks?? pörhökkii

17

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siälä nyt niit pörhöllänsä...mutta ajatus tuntuu lentävän.

      • ..ajatukset lentävät.. versokki höh..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ajatukset lentävät.. versokki höh..

        ja Bers Erkki....... ollaakos me sukua :D


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        ja Bers Erkki....... ollaakos me sukua :D

        ..ei.. me emme ole sukua..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ei.. me emme ole sukua..

        pääsi käymään Pariisissa kertoi hän siellä nähneensä kyltin jossa luki Allée Saint-John Perse. Se on totta, siitä on vanhanaikane valokuvaki. Mut ei se Saintin Jussikaa mitää sukua meille ollu.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        pääsi käymään Pariisissa kertoi hän siellä nähneensä kyltin jossa luki Allée Saint-John Perse. Se on totta, siitä on vanhanaikane valokuvaki. Mut ei se Saintin Jussikaa mitää sukua meille ollu.

        ..perse on tuttu ranskassa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..perse on tuttu ranskassa..

        Mää oon hävittäny suasikeista ton ilmasen sanakirjan. Häipy koneen vaihdon myätä. Jos joku sen linkin muistaa niin Kiitos!

        Oisin siältä kattonu mitä toi Pehva on suameks.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        Mää oon hävittäny suasikeista ton ilmasen sanakirjan. Häipy koneen vaihdon myätä. Jos joku sen linkin muistaa niin Kiitos!

        Oisin siältä kattonu mitä toi Pehva on suameks.

        ..pehva on ranskaks pefflett..


      • pervokki kirjoitti:

        ..pehva on ranskaks pefflett..

        oks se sitte unkaria se pepá?

        Englanniks se voi olla vaikka peep-u. Ja saksaks Pfeff.

        Venäjäks tiätty ztolisnaja-gorszoniva-peffalov.


    • Mine aina kuvitellut pervokin olevan erityisen karvainen, niin...

      tekee mielikuvat joskus tepposia! :(

      • ,,olis oikesti kiva tietää millanen mielikuva on silipalla ollu?.. piditkö mua pienenä karvaboltsina?


      • pervokki kirjoitti:

        ,,olis oikesti kiva tietää millanen mielikuva on silipalla ollu?.. piditkö mua pienenä karvaboltsina?

        *kun silmäni mä suljen niin... karvaisten käsien mua koskettavan nään, hmmmm... pervokkihan tuo, en erehtyne, en en, hmmmm... :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        *kun silmäni mä suljen niin... karvaisten käsien mua koskettavan nään, hmmmm... pervokkihan tuo, en erehtyne, en en, hmmmm... :)

        ..kokovartalopartani pois ajoin.. kirput kutitteli..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kokovartalopartani pois ajoin.. kirput kutitteli..

        tuon tiedon myötä minulta katosi yöunet, karvaton pervokki, ei helvata! :)


      • on vain
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        tuon tiedon myötä minulta katosi yöunet, karvaton pervokki, ei helvata! :)

        ilon osoitus siitä, että olet täällä jälleen, vaikka vain pistäytymässä, Silipa! Voin mennä nukkumaan helpottuneena ja onnellisena olemassaolostasi...


    • sola"

      ..mitäs jos mie oisin blondi ja pullea..oisinkos mie sitte Sula?

      • ..ei aukea.. mutta mahdolliseti..


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe