..erityisen karvainen kutsuisitteko te mua PÖrhökiks?? pörhökkii
jos olisin
17
599
Vastaukset
siälä nyt niit pörhöllänsä...mutta ajatus tuntuu lentävän.
pervokki kirjoitti:
..ajatukset lentävät.. versokki höh..
ja Bers Erkki....... ollaakos me sukua :D
pervokki kirjoitti:
..ei.. me emme ole sukua..
pääsi käymään Pariisissa kertoi hän siellä nähneensä kyltin jossa luki Allée Saint-John Perse. Se on totta, siitä on vanhanaikane valokuvaki. Mut ei se Saintin Jussikaa mitää sukua meille ollu.
AnaLyyzi kirjoitti:
pääsi käymään Pariisissa kertoi hän siellä nähneensä kyltin jossa luki Allée Saint-John Perse. Se on totta, siitä on vanhanaikane valokuvaki. Mut ei se Saintin Jussikaa mitää sukua meille ollu.
..perse on tuttu ranskassa..
pervokki kirjoitti:
..perse on tuttu ranskassa..
Mää oon hävittäny suasikeista ton ilmasen sanakirjan. Häipy koneen vaihdon myätä. Jos joku sen linkin muistaa niin Kiitos!
Oisin siältä kattonu mitä toi Pehva on suameks.AnaLyyzi kirjoitti:
Mää oon hävittäny suasikeista ton ilmasen sanakirjan. Häipy koneen vaihdon myätä. Jos joku sen linkin muistaa niin Kiitos!
Oisin siältä kattonu mitä toi Pehva on suameks...pehva on ranskaks pefflett..
pervokki kirjoitti:
..pehva on ranskaks pefflett..
oks se sitte unkaria se pepá?
Englanniks se voi olla vaikka peep-u. Ja saksaks Pfeff.
Venäjäks tiätty ztolisnaja-gorszoniva-peffalov.
Mine aina kuvitellut pervokin olevan erityisen karvainen, niin...
tekee mielikuvat joskus tepposia! :(,,olis oikesti kiva tietää millanen mielikuva on silipalla ollu?.. piditkö mua pienenä karvaboltsina?
pervokki kirjoitti:
,,olis oikesti kiva tietää millanen mielikuva on silipalla ollu?.. piditkö mua pienenä karvaboltsina?
*kun silmäni mä suljen niin... karvaisten käsien mua koskettavan nään, hmmmm... pervokkihan tuo, en erehtyne, en en, hmmmm... :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
*kun silmäni mä suljen niin... karvaisten käsien mua koskettavan nään, hmmmm... pervokkihan tuo, en erehtyne, en en, hmmmm... :)
..kokovartalopartani pois ajoin.. kirput kutitteli..
pervokki kirjoitti:
..kokovartalopartani pois ajoin.. kirput kutitteli..
tuon tiedon myötä minulta katosi yöunet, karvaton pervokki, ei helvata! :)
- on vain
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tuon tiedon myötä minulta katosi yöunet, karvaton pervokki, ei helvata! :)
ilon osoitus siitä, että olet täällä jälleen, vaikka vain pistäytymässä, Silipa! Voin mennä nukkumaan helpottuneena ja onnellisena olemassaolostasi...
- sola"
..mitäs jos mie oisin blondi ja pullea..oisinkos mie sitte Sula?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
