..krapula aamuna perhosia vatsassa onko ne YÖKKÖSIÄ??
jos on
7
441
Vastaukset
- lähtiessä
ovat.
- sola
..siltäkö tuntuu..mainio ajatelma :)
Mä oon vaan kuullu sanottavan, että että pahoinvointi johtuu siitä, että maha on täynnä oksennusta... ;)- sola
pervokki kirjoitti:
..joitku jännittää rakkauskin saa voimaa hioukan huonoatoi ei mua aiii ääämm loverrboiii
..jooh, just sellanen sä oot :)
- sola
pervokki kirjoitti:
..ei tällä mun raiskatulla tukalla..
..sulla on siis kehittyny jonkinnäköin simson-kompleksi. Ei se ole kuule miehisyys hiuksista kiinne. Vedä koko pää kaljuks nii, kohta huomaat, kuinka tytöt innoissaan haluu silitellä sitä... ;)
sola kirjoitti:
..sulla on siis kehittyny jonkinnäköin simson-kompleksi. Ei se ole kuule miehisyys hiuksista kiinne. Vedä koko pää kaljuks nii, kohta huomaat, kuinka tytöt innoissaan haluu silitellä sitä... ;)
Mä ainakin tykkään kaljusta päästä;)
Meinasin kirjottaa, et kaljusta tukasta...;)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916