Mikä liike on se tässä yhteiskunnassa, joka ajaa miesten keskinäistä tasa-arvoa?
Häh?
Mikä liike se on?
Onko sitä?
Onko sellaista liikettä, että joka jamppa on siinä samalla viivalla?
Onko?
Eli sellaista, missä kukaan mies ei ole toisen yläpuolella käskyttelemässä. Kuka tahansa mies, joka kuvittelee olevansa "ylempänä" tai "korkeampiarvoinen", onkin tuon liikkeen piirissä täysin samalla viivalla kuin kuka tahansa mies.
Onko sellaista liikettä?
Ismiä?
Onko?
- Minä en tiedä kuin yhden ismin, joka lähentelee tuota.
Sovinismi.
Mikä liike?
4
1151
Vastaukset
- M135
Jos on olemassa jokin muu tietty nimi ...
Niin nimetkää se.
Mutta kun ei ole ...
Mutta jos on, niin antakaa sille nimi.
Minä vain en tiedä niitä olevaksi ...
Muita ... - nainen kysyy?
ilkeä?
Miksi yleensäkin täytyy olla sovinisti tai feministi?
Miksei voi olla tasa-arvoa kannattava?
Miksi tämä miesten ja naisten vastakkainasettelu ei jo ala nykymaailmassa loppua.
Ollaan samanarvoisia kaikki. Eikä siinä ole sen ihmeempää!- .................
Mutta sitähän feminismi juuri ajaa takaa! Että naisen asemaa saisi nostettua sen hiukkasen verran, että mies ja nainen olisivat saman arvoisia!
- Olli Älämölö
Kellokoskella on eräs piiri pieni, joka pyörii ja jossa sinäkin saattaisit olla tasavertainen... tiedätkö paikan?
Oletko ollut siellä...
hoitoa saamassa...
kun päässä vippaa...
Hä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82052Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101423Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201175Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8192950Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622