kannattaako kielilävistystä hankkia?
onko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä?
okei mitä hyötyy lävistyksissä ,, no joo mut sattuuko kielilävistykset paljon ja onko niitten kanssa vaikeaa suudella? haittaako se suutelua?
kiitti jo etukäteen :DD
Kielilävistys
kannattaako?
3
408
Vastaukset
- ----
Ei se suutelua haittaa. Joistakin tuntuu tosi kivalta ku toisella on kielikoru :D Ja suihinotossa tuntuu kuulemma tosi hyvältä ;D
Ja itse asiassa se sattuu aikalailla vähiten kaikista lävistyksistä. Ja parantuu kaikista nopeiten =)
- Moivaan....
s-x kirjoitti:
Ja itse asiassa se sattuu aikalailla vähiten kaikista lävistyksistä. Ja parantuu kaikista nopeiten =)
Parantuu ehkä nopeiten, mutta on v**tumaisin parannella. Kieli ihan sairaan turvoksissa, kipee eikä pysty syömään kunnolla viikkoon, siinä jos missä menee hermot! :s Ja nyt on tulehtunut, yhtä kettumaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584