...on tää huuhaa..muilla palstoilla vierailleena en voi muuta kuin ihmetellä epäsopua, provoilua, älyttömyyttä, pinnalllisuutta ja pelleilyä joka nettimaailmassa kukkii kuin pahakin sinilevä..
on se hyvä että
36
1414
Vastaukset
- P:vokki
niin ei eksytä niille palstoille! Kun mä olen kauheen allerginen, niin en haluu viel sinilevälle altistua'1
..noi suhdepalstat..oonx mä okei jos mä oon tällane?..onx koolla välii? mikäon ihanne balalalla blalalalalalal..ja paljon muuta ei tartte ku käydä muilla palstoilla ja rakennuspuoli..vain hullu rakentaa puusta..tunhut ja tuulitakit.blalalalalal
- Tee niinkun
pervokki kirjoitti:
..noi suhdepalstat..oonx mä okei jos mä oon tällane?..onx koolla välii? mikäon ihanne balalalla blalalalalalal..ja paljon muuta ei tartte ku käydä muilla palstoilla ja rakennuspuoli..vain hullu rakentaa puusta..tunhut ja tuulitakit.blalalalalal
toisetkin siel, valehtele, niin siel varmaan toisetkin tekee!
Tee niinkun kirjoitti:
toisetkin siel, valehtele, niin siel varmaan toisetkin tekee!
..mun luonnolle.. oon rehellisyydensipuli..
- Hintriikka
ainakin on jo nimetty provoilijaks yhdellä muulla palstalla, ja minä kun ihan tosissani kirjoitin mielipiteeni yhdestä asiasta :(
Täällä huulla on kyllä nykyään aika sopuisaa porukkaa.
Melkein liian vähän äksöniä :)))..kaipaa mee suurkaupunginkaduille yöaikaa..siellä tupakoijat ja tupakoimattomat tappelee kadulla..
yhdeltä toiselta palstalta kipinkapin pois, en ymmärrä...
Olin "asiantuntija" eräässä asiassa ja sain korvatillikan kun kehtasin "avata siellä suuni", paree...
ko pysyy huuhaalla ja käy vain tekemässä pikaisia vierailuja muille palstoille! :)- Hintriikka
pervokki kirjoitti:
..kaipaa mee suurkaupunginkaduille yöaikaa..siellä tupakoijat ja tupakoimattomat tappelee kadulla..
sellasesta äksönistä tykkää. Vähän lievenpimuotoisesta :))
Ootkos käynyt niitä tappeluksia katsomassa?
Oli muuten aika hyvän näköistä, kun yhden kuppilan ohi kävelin viikonloppuna.
Ihan oven vieressä oli iso läkkiämpäri, jonka ympärillä liuta miehiä poltteli. Kapakan ovi oli ulos auki ja ämpäristä tuli kamalat savut :))) - Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
yhdeltä toiselta palstalta kipinkapin pois, en ymmärrä...
Olin "asiantuntija" eräässä asiassa ja sain korvatillikan kun kehtasin "avata siellä suuni", paree...
ko pysyy huuhaalla ja käy vain tekemässä pikaisia vierailuja muille palstoille! :)Lieneeköhän sama palstakin :))))
Luulenpa, että asialla vain pari kolme katkeraa henkilöä. Suurin osa ihan kivaa porukkaa kuitenkin.
Vierailulla pitää väliin kuitenkin käydä muuallakin, ettei tuu huuhaa.. eikun mökkihöperöksi :))) Hintriikka kirjoitti:
sellasesta äksönistä tykkää. Vähän lievenpimuotoisesta :))
Ootkos käynyt niitä tappeluksia katsomassa?
Oli muuten aika hyvän näköistä, kun yhden kuppilan ohi kävelin viikonloppuna.
Ihan oven vieressä oli iso läkkiämpäri, jonka ympärillä liuta miehiä poltteli. Kapakan ovi oli ulos auki ja ämpäristä tuli kamalat savut :)))..mutta ne liveilmiöt ovat jäädäkseen kuten myös omien juomien juonti..ja roskatut baarinedustat tumppeja jne.. kyllä on taas hieno laki meillä.. ja kuka aattelee pikku baarityöntekijää..??
Hintriikka kirjoitti:
Lieneeköhän sama palstakin :))))
Luulenpa, että asialla vain pari kolme katkeraa henkilöä. Suurin osa ihan kivaa porukkaa kuitenkin.
Vierailulla pitää väliin kuitenkin käydä muuallakin, ettei tuu huuhaa.. eikun mökkihöperöksi :)))nyt en "puhu" siitä palstasta, tämä oli palsta jossa minäkin olisin voinut antaa heille jotain sellaista mistä eivät ole koskaan kuulletkaan, valmennustietoutta, (eläs nyt epäile ettenkö mä jostain jotain tietäis) :) mutta...
perskale ymmärtäneet mua olleskaan, häpeäisivät! :)
Pst. Ihan mukavalta "se" palsta tuntuu, muutamat jopa aivan tutustumisen arvoisia! :)- Hintriikka evk
pervokki kirjoitti:
..mutta ne liveilmiöt ovat jäädäkseen kuten myös omien juomien juonti..ja roskatut baarinedustat tumppeja jne.. kyllä on taas hieno laki meillä.. ja kuka aattelee pikku baarityöntekijää..??
aina lisää.
Ollaan kohta kokonaan holhouksen alla :(
Tässä olenkin ajatellut, et taitaa tappelut lisääntyä tuon tupakanpolton kieltämisen myötä kuppiloissa.
Ajattele, kun iso juopunut porukka seisoskelee ulkopuolella saman natsa-astian ympärillä, niin siinähän saattaa syntyä vaikka minkälaista kärhämää. Hintriikka evk kirjoitti:
aina lisää.
Ollaan kohta kokonaan holhouksen alla :(
Tässä olenkin ajatellut, et taitaa tappelut lisääntyä tuon tupakanpolton kieltämisen myötä kuppiloissa.
Ajattele, kun iso juopunut porukka seisoskelee ulkopuolella saman natsa-astian ympärillä, niin siinähän saattaa syntyä vaikka minkälaista kärhämää...hyvä asia omalla kohdalla kuitenkin on että baarikäynnit vähenee..varsinkin kun alkaa syyssteet piiskata ja pakkanenn paleltaa.. '
ja nyt taitaakin alkaa simpsonit..- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
nyt en "puhu" siitä palstasta, tämä oli palsta jossa minäkin olisin voinut antaa heille jotain sellaista mistä eivät ole koskaan kuulletkaan, valmennustietoutta, (eläs nyt epäile ettenkö mä jostain jotain tietäis) :) mutta...
perskale ymmärtäneet mua olleskaan, häpeäisivät! :)
Pst. Ihan mukavalta "se" palsta tuntuu, muutamat jopa aivan tutustumisen arvoisia! :)outoa porukkaa, kun eivät oo ymmärtäneet :((
Kerros vinkkejä mikä se palsta on.. *mielenkiinto heräs*
Ajattelin et voisin joskus käydä kokeileen ymmärtävätkö ne mua :)))
ps. jos eivät mua ymmärrä, eivät sitte ketään :))) Hintriikka kirjoitti:
outoa porukkaa, kun eivät oo ymmärtäneet :((
Kerros vinkkejä mikä se palsta on.. *mielenkiinto heräs*
Ajattelin et voisin joskus käydä kokeileen ymmärtävätkö ne mua :)))
ps. jos eivät mua ymmärrä, eivät sitte ketään :)))meinaan... sanot mulle millo meet takomaan niille sitä asiantuntemustasi, tahdon olla paikalla kun kirjoitat tietämyksesi! :)
Tässähän tämä... Voimailulajit, urheilupalstalle, mars mars! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
meinaan... sanot mulle millo meet takomaan niille sitä asiantuntemustasi, tahdon olla paikalla kun kirjoitat tietämyksesi! :)
Tässähän tämä... Voimailulajit, urheilupalstalle, mars mars! :)että, älä tee samaa virhettä kuin mä, menin kirjoittamaan että näyttävät niin typeriltä nuo voimailumiehet kun kiristävät sen levviän vyön niin tiukille siihen vattalle, kauhiaa katteltavaa naisimmeiselle, korvatillikan sain, vhitjat!.(
- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
meinaan... sanot mulle millo meet takomaan niille sitä asiantuntemustasi, tahdon olla paikalla kun kirjoitat tietämyksesi! :)
Tässähän tämä... Voimailulajit, urheilupalstalle, mars mars! :)Et sitten kait ollut tällä huuhaanikillä?
Noista lajeista muuten tiedänkin kaiken, joten voisin jonkun asiantuntija lausunnon käydä antamassa jokunen päivä :))) Hintriikka kirjoitti:
Et sitten kait ollut tällä huuhaanikillä?
Noista lajeista muuten tiedänkin kaiken, joten voisin jonkun asiantuntija lausunnon käydä antamassa jokunen päivä :)))etten silipalla, jotenkin...
Tää silipa on niin huuhaa että en sitä osaa juuri muualla käyttää! :)- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
että, älä tee samaa virhettä kuin mä, menin kirjoittamaan että näyttävät niin typeriltä nuo voimailumiehet kun kiristävät sen levviän vyön niin tiukille siihen vattalle, kauhiaa katteltavaa naisimmeiselle, korvatillikan sain, vhitjat!.(
että jotain samanmoista juttua suunnitelin sinne laittavani :)))
Salilla käy, näkee niitä oman kehonsa rakastajia aika lailla.
Ei voi olla hymyilemättä sisään päin, kun ihailevat niitä järkyttäviä hormoonilihaksiaan punttisalin peilistä. Yäk... :)) - Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
etten silipalla, jotenkin...
Tää silipa on niin huuhaa että en sitä osaa juuri muualla käyttää! :)sinne Hitrinä mene.
Nehän tulis huuhaalle puskista huutelemaan :)))
Mutta joku hyvä nikki täytyy keksiä. Aiheeseen liittyvä tietenkin :))) Hintriikka kirjoitti:
sinne Hitrinä mene.
Nehän tulis huuhaalle puskista huutelemaan :)))
Mutta joku hyvä nikki täytyy keksiä. Aiheeseen liittyvä tietenkin :)))nimimerkiksi MagnesiumWomania, sitähän ne ukot käsiinsä hierovat! :)
- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
nimimerkiksi MagnesiumWomania, sitähän ne ukot käsiinsä hierovat! :)
nikki :))
Pitää vaan kehitellä kunnon juttu. Tuo nikki vaatii sellasen ehdottomasti :)))
ps. ethän sä vaan ollut tuolla nikillä? Hintriikka kirjoitti:
nikki :))
Pitää vaan kehitellä kunnon juttu. Tuo nikki vaatii sellasen ehdottomasti :)))
ps. ethän sä vaan ollut tuolla nikillä?tottakai olin, enhän mä muuten olis sitä ehdottanut, sinähän...
sanoit että sä saat ne kuuntelemaan, mainetta ja kunniaa tahdon ma! :)- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tottakai olin, enhän mä muuten olis sitä ehdottanut, sinähän...
sanoit että sä saat ne kuuntelemaan, mainetta ja kunniaa tahdon ma! :)En mä sitä löytäny.
Ihan selvästi puhut huuhaata :)))
Jos se sun juttu on mennyt jo toiselle sivulle, niin sitä ei lue enää kukaan :)) Hintriikka kirjoitti:
En mä sitä löytäny.
Ihan selvästi puhut huuhaata :)))
Jos se sun juttu on mennyt jo toiselle sivulle, niin sitä ei lue enää kukaan :))arvasinhan mä, että sen etit, on se siellä usko pois, kirjoitin sinne...
VUONNA 2003, muistaakseni! :)- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
arvasinhan mä, että sen etit, on se siellä usko pois, kirjoitin sinne...
VUONNA 2003, muistaakseni! :)miten hyväuskonen oon.
En millään tahdo uskoa, et huuhaalla joku vois jujuttaa :((
Ei olis Silipa sustakaan uskonut, kun oon saanut sinusta aina niin luotettavan kuvan :((
Ps. tää muuten taas kostetaan perk...! :)))) Hintriikka kirjoitti:
miten hyväuskonen oon.
En millään tahdo uskoa, et huuhaalla joku vois jujuttaa :((
Ei olis Silipa sustakaan uskonut, kun oon saanut sinusta aina niin luotettavan kuvan :((
Ps. tää muuten taas kostetaan perk...! :))))... ikävältä tuo, taas kostetaan! :)
Äänestetään... 1-1 :)- Hintriikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
... ikävältä tuo, taas kostetaan! :)
Äänestetään... 1-1 :)muistaakseni 2-1 sun hyväks. Tasoitus tulee kyllä, mutta päivää enkä aikaa kerro. Se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta :))
Nyt lähden suunnitteleen tasoitusta.
Hyvät yöt, äläkä näe painajaisia :))))) Hintriikka kirjoitti:
muistaakseni 2-1 sun hyväks. Tasoitus tulee kyllä, mutta päivää enkä aikaa kerro. Se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta :))
Nyt lähden suunnitteleen tasoitusta.
Hyvät yöt, äläkä näe painajaisia :)))))Itseasiassa tuolla savuilla, tajusin virheeni, sillä tämähän oli se makia voitto, eli 2-1, näinhän se!
Pst. Just olen painajaisista päässyt, pitikin sun... .(
- Dj Pervo
Suojausta....
http://glxblt.reaktio.net/roina/levy_hajoaa.jpg - mikhaildenisov
50 ja 60 .eivät siedä mitään!
- sillä siellä
pervokki kirjoitti:
..en oo vielä eksynyt..
on tulevaisuutesi :)))
- Hintriikka
eivät ainakaan siedä, kun menit ääneen kehumaan :)))
Kyllä sun sanomisen Mikhail joku fiksu ja tarkkaavainen henkilö linkittää noille palstoille :)))
Sanoo *kokemusta omaava* :))
Mutta väliäkös sillä :))
- blackwomans
Ihmisillä on tarve purkaa sitä pahaa oloaan toisiin ihmisiin.
Keskustelupalstat heille ehkä se ainoa keino tehdä sitä,niin ikävää kun se onkin.
Miks ei vois olla sovussa kaikkien kanssa,vaatiiko se ihmisiltä liikoja?
Ei todellakaan.
Jokaisen nickin tai nickittömän takana on kuitenkin ihminen ajatuksineen.
Mä oon samaa mieltä.HUUHAA on paikka missä ihmiset näyttää viihtyvän ja keskustelua syntyy erilaisten ihmisten kanssa.
Mulla on erittäin positiivinen käsitys tästä.
Toisaalta,täähän on vaan ja ainoastaan virtuaalia:)
Live elämä on asia erikseen.
Positiivisuus ei oo koskaan pepusta:))
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33638445Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037036Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315530Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214038Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673179Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi553128Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632390Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050