Missä päin hesaa salkkarit on kuvattu?

Sipuli-

kertokaahan kun ei itsellä ole tietoa.

50

13667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskimatti

huvilakatu.. en tiiä missä päin se sijaitsee.

• Anonyymi

Tänään illalla siellä saadaan kuunnella Ullan pöräytyksiä ja huutoja.
        Ulla järjestää kunnon uudenvuodenjuhlat aitoon Salkkarityyliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään illalla siellä saadaan kuunnella Ullan pöräytyksiä ja huutoja.
        Ulla järjestää kunnon uudenvuodenjuhlat aitoon Salkkarityyliin.

KYLLÄ!!! NIILLÄ ON HYVÄ OTTAA UUSI VUOSI VASTAAN!!!

• Varmaa tietoa.

Salkkarit on kuvattu alueella JAKOMÄKI/KONTULA

• kuvataan

pääasiassa studiolla, joka sijaitsee osoitteessa Ruosilantie 1. Siellä kuvataan kaikki sisäkohtaukset. Ulkokuvauksia kuvataan mm. Huvilakadulla(sarjassa Pihlajakatu)

• Best..

huvilakadulla..itse asuin siellä jokin aika sitten..ja muuten kirjotat googleen huvilakatu niin eiköhän löydy kuvia..ja ihan saman näkösiä taloja..kävelin ite viellä monet kerrat ohi mm.barbaarin/kentaurin ohi:D

• pönde!!

Ei semmosta mestaa ole kun "Hesa". Kaikki idiootit, pöndet ja idiootit pöndet sanoo "hesa"

• tiia salkkari fani

mä olen kaulu retkellä kun olin helsingistä näin huvikadun ja saman näköisiä taloja kuin salkkareissa

• 1111111

tyhmät

• J K
        tiia salkkari fani kirjoitti:

mä olen kaulu retkellä kun olin helsingistä näin huvikadun ja saman näköisiä taloja kuin salkkareissa

HUVILALADULLA

• pönde_kö
        1111111 kirjoitti:

tyhmät

Luuletko olevasi viksukin ihminen ite taidat olla niitä sillan alla asujia siellä on varmaan hyvä asua

• bööööööö

No tsadiko se sitte on?? Aivan v.tun sama missä tuota on kuvattu, Typerin sarja mitä ikinä on tehty ja ärsyttää noi hesalaisten naukuva puhetyyli

• fdsfdsfdsfsd
        1111111 kirjoitti:

tyhmät

Huvittavaa kun vaaditaan sanomaan Helsinkiä stadiksi ja sitten sama ihminen kiroaa ruotsia ja haukkuu ruotsalaisia homoiksi.

• jönsseenin pöljä

älä helevettiläenen ala äkisemmään miulle kuule senki helsningin kakara!!! tulen ja paukasen siuta petkeleellä päähän että korvat tippuu!!!!! hesa on hesa ja hesalaiset on paskaa sakkia!!!!!!1

• Anonyymi
        bööööööö kirjoitti:

No tsadiko se sitte on?? Aivan v.tun sama missä tuota on kuvattu, Typerin sarja mitä ikinä on tehty ja ärsyttää noi hesalaisten naukuva puhetyyli

Tsadin paras nähtävyys on Huvilakatu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsadin paras nähtävyys on Huvilakatu.

NÄIN ON! HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!

• SEKSISEPPO

Salatut elämät kuvataan huvilakadulla ainakin nämä asunto/kerrostalo/katu kohdat, Kentauri kuvataan taasen Pasilassa Mtv3 Studiossa, se on kyllä olemassa se kentaurin sisäänkäynti. muusta en tiiä

• huvilakadulla

kuvataan vain ulkokuvaukset. Sisäkuvaukset kuvataan Konalassa sijaitsevassa studiossa.

• kuvata missään

Pasilassa, vaan Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1, Helsinki. Siellä kuvataan siis kaikki sisäkuvaukset(asunnot, rappukäytävä, kellari, sauna, kentauri, stellans, happy homes jne.). Ulkokuvauksia kuvataan mm. Eirassa Huvilakadulla(Pihlajakatu)

• oikeampaa tietoo

Paljonpa joku tuntuu taas tietävän! Vai Mtv3:n studiossa?!
        Kyllähän se on ihan Fremantle Median (tuotantoyhtiö) studio ja tuotantotilat, jossa sisäkohtaukset kuvataan ja koko ohjelma koostetaan lähetyskuntoon. Maikkari on vain ostanut valmiit tuotantokaudet Fremantlelta. Ja studio on tosiaan Konalassa, ei Pasilassa!

• Anonyymi
        kuvata missään kirjoitti:

Pasilassa, vaan Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1, Helsinki. Siellä kuvataan siis kaikki sisäkuvaukset(asunnot, rappukäytävä, kellari, sauna, kentauri, stellans, happy homes jne.). Ulkokuvauksia kuvataan mm. Eirassa Huvilakadulla(Pihlajakatu)

Hyvä ettei ole kanalassa kuvattu.

• Emilyxoxo

Eikös Eirassa ollu jotain...

• lällätellen

salkkarit on kuvattu stadissa huvilakadulla (eirassa) huvilakatu on 'pihlajakatu' :)

• kaikki sisäkohtaukset

kuvataan osoitteessa Ruosilantie 1, Helsinki. Siellä sijaitsee studio, jonne on rakennettu lavasteet kaikista asunnoista, rappukäytävä ja muista sarjassa jatkuvasti esiintyvistä paikoista, esim. Stellans, Kentauri, Happy Homes jne.

• upup

upup

• huhuja..

että sarjaa kuvataan Jakomäessä ja että kaikki teinarinäyttelijät ovat joko Lapinlahdelta tai sitten amiskan raksapuolelta.

• hannu.grohn

Missä päin eiraa tää Ismon valinta ''Elsan Kulma'' sijaitsee?

• hannu.grohn

Ne jotka asuvat siellä Huvilakadulla niin ooteko nähneet Salkari näyteliöitä siellä?

• Anonyymi

Siellä saadaan kuunnella Ullan pröötsejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä saadaan kuunnella Ullan pröötsejä.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE PIERUJEN KUUNTELIJOILLE!!! MEITSI LÄHTEE NYT LENKILLE, MUTTA EN SILLE MAKKARALLE!!!

• mullu pullu silli

siis salkarin kadut kuvataan Huvila katu Helsinki alueella,
      ja ne kaikki mooset ja spaat on lavastettua, ja silloin kun ne saunaa
      nii niil on bokserit ja se hiki on meikkii ja vettä,

ENENPÄÄ EN TIEDÄ.

• lasse333

"maalais tollot sanoo hesa"

Ei se ihan noin ole. Stadin slangissa on ollut myös sana Hesa ja sitä käytettiin 50-60-luvuilla. Sen jälkeen tuli vasta Stadi.

Ite budjaan ja födannutkin täällä, niin sanon ihan muita ärsyttääkseni Hesaksi

• naamavelli

Mitenkä tollot kirjoittaa? Maalais tollot vai maalaistollot?

• hhgyj

jakomäen ostarilla aina silloin kun siellä ei notku spurguja tai narkkeja.

• j1r1

Onko olemas se ravintola oikeesti jonka helena ja isabella omistaa vai onko lavastettu ravintola

• fgdfgfd

itse rakennus on siis ulkoapäin kuvattuna olemassa, mutta sisältä lavaste.

• Eirassa

Huvilakatu 23 B3 (oon itte joskus asunu siel)

• Anonyymi

Haisiko siellä piarulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haisiko siellä piarulta?

KYLLÄ HAISI!!! MISTÄ ARVASIT!!! HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!

• l4ss3

onko moosea olemas ja voiko sielä käydä kahvil:D

• :'D

Moosen sisätilat ovat lavasteita.

• ulla8

Missä osoitteessa on se Amanda ulkoapäin???

• Viikatemies.

Armfeltintie 12

• bhehe

Huvilakatu Helsinki.

• Stadinleidi

Munkkiniemessä on myös kuvattu

• KuinOn

Pääseekö Munkkiniemessä hieromaan suuria munkkeja? Entä onko paljon munkkia, jos asuu Munkkiniemessä?

• Anonyymi

kävin kusella huvilakatu 23 oven eteen. eipä näkynyt illalla telkussa.sen ainoan kerran,kun sarjaa katsoin!

• Anonyymi

Bravo ja Hyvää Uutta Vuotta!

• Anonyymi

Ootteks vähän tyhmiä? Sehän on kuvattu tietysti pihlajakadulla HÖH

• Anonyymi

No oletko ite? Pihlajakatua ei ole oikesti olemassakaan. Se on oikeasti huvilakatu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe