kertokaahan kun ei itsellä ole tietoa.
Missä päin hesaa salkkarit on kuvattu?
50
13667
Vastaukset
- läskimatti
huvilakatu.. en tiiä missä päin se sijaitsee.
- Anonyymi
Tänään illalla siellä saadaan kuunnella Ullan pöräytyksiä ja huutoja.
Ulla järjestää kunnon uudenvuodenjuhlat aitoon Salkkarityyliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään illalla siellä saadaan kuunnella Ullan pöräytyksiä ja huutoja.
Ulla järjestää kunnon uudenvuodenjuhlat aitoon Salkkarityyliin.KYLLÄ!!! NIILLÄ ON HYVÄ OTTAA UUSI VUOSI VASTAAN!!!
- Varmaa tietoa.
Salkkarit on kuvattu alueella JAKOMÄKI/KONTULA
- kuvataan
pääasiassa studiolla, joka sijaitsee osoitteessa Ruosilantie 1. Siellä kuvataan kaikki sisäkohtaukset. Ulkokuvauksia kuvataan mm. Huvilakadulla(sarjassa Pihlajakatu)
- Best..
huvilakadulla..itse asuin siellä jokin aika sitten..ja muuten kirjotat googleen huvilakatu niin eiköhän löydy kuvia..ja ihan saman näkösiä taloja..kävelin ite viellä monet kerrat ohi mm.barbaarin/kentaurin ohi:D
- pönde!!
Ei semmosta mestaa ole kun "Hesa". Kaikki idiootit, pöndet ja idiootit pöndet sanoo "hesa"
- tiia salkkari fani
mä olen kaulu retkellä kun olin helsingistä näin huvikadun ja saman näköisiä taloja kuin salkkareissa
- 1111111
tyhmät
- J K
tiia salkkari fani kirjoitti:
mä olen kaulu retkellä kun olin helsingistä näin huvikadun ja saman näköisiä taloja kuin salkkareissa
HUVILALADULLA
- pönde_kö
1111111 kirjoitti:
tyhmät
Luuletko olevasi viksukin ihminen ite taidat olla niitä sillan alla asujia siellä on varmaan hyvä asua
- bööööööö
No tsadiko se sitte on?? Aivan v.tun sama missä tuota on kuvattu, Typerin sarja mitä ikinä on tehty ja ärsyttää noi hesalaisten naukuva puhetyyli
- fdsfdsfdsfsd
1111111 kirjoitti:
tyhmät
Huvittavaa kun vaaditaan sanomaan Helsinkiä stadiksi ja sitten sama ihminen kiroaa ruotsia ja haukkuu ruotsalaisia homoiksi.
- jönsseenin pöljä
älä helevettiläenen ala äkisemmään miulle kuule senki helsningin kakara!!! tulen ja paukasen siuta petkeleellä päähän että korvat tippuu!!!!! hesa on hesa ja hesalaiset on paskaa sakkia!!!!!!1
- Anonyymi
bööööööö kirjoitti:
No tsadiko se sitte on?? Aivan v.tun sama missä tuota on kuvattu, Typerin sarja mitä ikinä on tehty ja ärsyttää noi hesalaisten naukuva puhetyyli
Tsadin paras nähtävyys on Huvilakatu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsadin paras nähtävyys on Huvilakatu.
NÄIN ON! HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!
- SEKSISEPPO
Salatut elämät kuvataan huvilakadulla ainakin nämä asunto/kerrostalo/katu kohdat, Kentauri kuvataan taasen Pasilassa Mtv3 Studiossa, se on kyllä olemassa se kentaurin sisäänkäynti. muusta en tiiä
- huvilakadulla
kuvataan vain ulkokuvaukset. Sisäkuvaukset kuvataan Konalassa sijaitsevassa studiossa.
- kuvata missään
Pasilassa, vaan Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1, Helsinki. Siellä kuvataan siis kaikki sisäkuvaukset(asunnot, rappukäytävä, kellari, sauna, kentauri, stellans, happy homes jne.). Ulkokuvauksia kuvataan mm. Eirassa Huvilakadulla(Pihlajakatu)
- oikeampaa tietoo
Paljonpa joku tuntuu taas tietävän! Vai Mtv3:n studiossa?!
Kyllähän se on ihan Fremantle Median (tuotantoyhtiö) studio ja tuotantotilat, jossa sisäkohtaukset kuvataan ja koko ohjelma koostetaan lähetyskuntoon. Maikkari on vain ostanut valmiit tuotantokaudet Fremantlelta. Ja studio on tosiaan Konalassa, ei Pasilassa! - Anonyymi
kuvata missään kirjoitti:
Pasilassa, vaan Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1, Helsinki. Siellä kuvataan siis kaikki sisäkuvaukset(asunnot, rappukäytävä, kellari, sauna, kentauri, stellans, happy homes jne.). Ulkokuvauksia kuvataan mm. Eirassa Huvilakadulla(Pihlajakatu)
Hyvä ettei ole kanalassa kuvattu.
- Emilyxoxo
Eikös Eirassa ollu jotain...
- lällätellen
salkkarit on kuvattu stadissa huvilakadulla (eirassa) huvilakatu on 'pihlajakatu' :)
- kaikki sisäkohtaukset
kuvataan osoitteessa Ruosilantie 1, Helsinki. Siellä sijaitsee studio, jonne on rakennettu lavasteet kaikista asunnoista, rappukäytävä ja muista sarjassa jatkuvasti esiintyvistä paikoista, esim. Stellans, Kentauri, Happy Homes jne.
- upup
upup
- huhuja..
että sarjaa kuvataan Jakomäessä ja että kaikki teinarinäyttelijät ovat joko Lapinlahdelta tai sitten amiskan raksapuolelta.
- hannu.grohn
Missä päin eiraa tää Ismon valinta ''Elsan Kulma'' sijaitsee?
- hannu.grohn
Ne jotka asuvat siellä Huvilakadulla niin ooteko nähneet Salkari näyteliöitä siellä?
- Anonyymi
Siellä saadaan kuunnella Ullan pröötsejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä saadaan kuunnella Ullan pröötsejä.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE PIERUJEN KUUNTELIJOILLE!!! MEITSI LÄHTEE NYT LENKILLE, MUTTA EN SILLE MAKKARALLE!!!
- mullu pullu silli
siis salkarin kadut kuvataan Huvila katu Helsinki alueella,
ja ne kaikki mooset ja spaat on lavastettua, ja silloin kun ne saunaa
nii niil on bokserit ja se hiki on meikkii ja vettä,
ENENPÄÄ EN TIEDÄ. - lasse333
"maalais tollot sanoo hesa"
Ei se ihan noin ole. Stadin slangissa on ollut myös sana Hesa ja sitä käytettiin 50-60-luvuilla. Sen jälkeen tuli vasta Stadi.
Ite budjaan ja födannutkin täällä, niin sanon ihan muita ärsyttääkseni Hesaksi- naamavelli
Mitenkä tollot kirjoittaa? Maalais tollot vai maalaistollot?
- hhgyj
jakomäen ostarilla aina silloin kun siellä ei notku spurguja tai narkkeja.
- j1r1
Onko olemas se ravintola oikeesti jonka helena ja isabella omistaa vai onko lavastettu ravintola
- fgdfgfd
itse rakennus on siis ulkoapäin kuvattuna olemassa, mutta sisältä lavaste.
- Eirassa
Huvilakatu 23 B3 (oon itte joskus asunu siel)
- Anonyymi
Haisiko siellä piarulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haisiko siellä piarulta?
KYLLÄ HAISI!!! MISTÄ ARVASIT!!! HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!
- l4ss3
onko moosea olemas ja voiko sielä käydä kahvil:D
- :'D
Moosen sisätilat ovat lavasteita.
- ulla8
Missä osoitteessa on se Amanda ulkoapäin???
- Viikatemies.
Armfeltintie 12
- bhehe
Huvilakatu Helsinki.
- Stadinleidi
Munkkiniemessä on myös kuvattu
- KuinOn
Pääseekö Munkkiniemessä hieromaan suuria munkkeja? Entä onko paljon munkkia, jos asuu Munkkiniemessä?
- Anonyymi
kävin kusella huvilakatu 23 oven eteen. eipä näkynyt illalla telkussa.sen ainoan kerran,kun sarjaa katsoin!
- Anonyymi
Bravo ja Hyvää Uutta Vuotta!
- Anonyymi
Ootteks vähän tyhmiä? Sehän on kuvattu tietysti pihlajakadulla HÖH
- Anonyymi
No oletko ite? Pihlajakatua ei ole oikesti olemassakaan. Se on oikeasti huvilakatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769