Friiiheettt????!!

Oleksää täällä?
Kun et eilen vastanut, niin vastaatko nyt?
Mitä sä sanoit sille äijälle? Ootteko te tekemisissä vieläkin?
Millon tulette Suomee

12

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs

      sä tällä kertaa täällä teet? Eilen sä sanoit ettet kirjoita enää omalla nicillä! Mutta tänään olet täällä.

      • Voi olla että kirjotin.
        Risto kietäytyy puhumasta mulle:-(


      • on syynsä
        auroraboreallis kirjoitti:

        Voi olla että kirjotin.
        Risto kietäytyy puhumasta mulle:-(

        vastaamattomuuteen. Ehkä hänellä on muuta tekemistä tai jotain. Ja sinunkin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko itsessäs vikaa jos joku/jotkut eivät vastaa!


      • on syynsä kirjoitti:

        vastaamattomuuteen. Ehkä hänellä on muuta tekemistä tai jotain. Ja sinunkin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko itsessäs vikaa jos joku/jotkut eivät vastaa!

        Oot muuten ihan oikeessa. Täytyy pitää kai taukoa tai jotain.
        Tämä on kaiken lisäksi pojan kone.
        mutta etta on se sunkin helppo siinä mun tai jonkun muun vikoja etsiä, niin ei tarvitse kohdata niitä omia.


      • On kai
        auroraboreallis kirjoitti:

        Oot muuten ihan oikeessa. Täytyy pitää kai taukoa tai jotain.
        Tämä on kaiken lisäksi pojan kone.
        mutta etta on se sunkin helppo siinä mun tai jonkun muun vikoja etsiä, niin ei tarvitse kohdata niitä omia.

        minullakin omatkin vaikeuteni, elämä on kolhinut aikas lailla. Mutta toisinaan elämä hymyilee! Ja vaikeudet on voitettavissa, ilman lääkkeitä tai alkoholia. Onhan minulla koti ja lapset, joten niiden pitämiseksi pystyssä, jaksan elää elämää.


      • On kai kirjoitti:

        minullakin omatkin vaikeuteni, elämä on kolhinut aikas lailla. Mutta toisinaan elämä hymyilee! Ja vaikeudet on voitettavissa, ilman lääkkeitä tai alkoholia. Onhan minulla koti ja lapset, joten niiden pitämiseksi pystyssä, jaksan elää elämää.

        elä edes mieti mitään lääkkeitä ja alkoholia enää.


      • en puhunut
        auroraboreallis kirjoitti:

        elä edes mieti mitään lääkkeitä ja alkoholia enää.

        itsestäni, koska en ole lääkkeitä esim. käyttänyt esim. masennukseen tai sellaiseen. Ja alkoholiakin kohtuullisesti, mutta en masennukseen.Lapseni on sosiaalisia yksilöitä, jotka ovat asuneet luonani, siitäkin huolimatta että olen yh.


    • Henkilö täällä

      Sari täytyisi saada bannattua koska on siinä tilassa että tarvitsee psykiatrista hoitoa. Mielenterveys tuskin tulee kuntoon muutamalla terapiakäynnillä vaan vuosien terapia ja sopiva lääkitys.
      Sitä ennen uskoontulo ja parannus aineista ja viinasta, sekä haureudesta.

      • Sopiihan se. Mutta että minkälainen lääkäri mulle tän diagnoosin nyt loi?


    • frihet

      En kai minä ole sinulle tilivelvollinen, mitä ihmisten kanssa juttelen.

      En tosin sinusta ainakaan kellekään suomelaiselle äijälle ole puhunut mitään.

      Miksi muuten haluat tietää milloin olen Suomeen tulossa?

      Nyt minulla on vielä eräs ryhmän opastus ja yks kuorman vienti, sit katson joko ois aika hetki vielä enemmän laiskotella.

      Kyllä minä kesän aikana Suomeen tulen lomaileen ja ehkä lastaan kuorman jonnekin kohteeseen, et täytyy äijien tai ämmien kanssa jutella minne ne sit vien.


      Älä ole minusta liian huolissaan, vaikka tällänen kulkija onkin, Jeesus elämääsi ohjatkoon ja antakoon sen aidon rauhan, jonka Jumala on luvannutkin lapsilleen.

      • uhoilet että et ole tilivelvollinen vaikka ihan ruotsista asti soittelet mun seurakunnan pastorille minuun liittyvissä asioissa. Älä puhu minuun liittyviä asioita mun entisille ihmisille, ei oo oikeutta.
        Oot lukenut noi mielenvikaisuusviestit...jotka ihan oikeesti loukkaa.
        Ja sitten toivotat mut Jeesukselle.
        Sä sanoit soittavas mulle kun tuut tänne.
        Mutta nyt sulla on neuvotteluja et tiiä mihin meet avustamaan.
        Ihan sama sitten.
        Kysyit miksi haluan tietää, no, että tiiän olla vapaa jos tänne tuut. Voin vaikuttaa työvuoroihin esim. Ettei käy ku viimex. Ei muuta.

        Siunausta!


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        uhoilet että et ole tilivelvollinen vaikka ihan ruotsista asti soittelet mun seurakunnan pastorille minuun liittyvissä asioissa. Älä puhu minuun liittyviä asioita mun entisille ihmisille, ei oo oikeutta.
        Oot lukenut noi mielenvikaisuusviestit...jotka ihan oikeesti loukkaa.
        Ja sitten toivotat mut Jeesukselle.
        Sä sanoit soittavas mulle kun tuut tänne.
        Mutta nyt sulla on neuvotteluja et tiiä mihin meet avustamaan.
        Ihan sama sitten.
        Kysyit miksi haluan tietää, no, että tiiän olla vapaa jos tänne tuut. Voin vaikuttaa työvuoroihin esim. Ettei käy ku viimex. Ei muuta.

        Siunausta!

        Kun ja jos keskustelen seurakuntien työntekijöiden kanssa avustus asioista, en tarvitse sinun nimeäsi niihin sotkea, eli en ole maininnut halaistua sanaa sinusta kenellekkään sen paikkakuntasi uskoville.

        Ehkä tämä nyt tuli sinulle selväksi.

        Äsken tilasin ja maksoin tulevan Suomen matkani lipun ja nyt suunnittelen mihin ehkä kymmenisen kuutiota avustusta veisin, kun lopun tilan jätän lomailua varten, et mahdun niiku autossa laiskotteleen.

        Ehkä otan Jukkaan yhteyttä tai tuli mieleen Suomen Kan-kodit, jos heillä olis millane tarve.

        Lyhensin lomani noin kahteen viikkoon siellä Suomessa, et paljon tulee rattaitten päällä oltua, kun alkuun piti neljä viikkoa lomailla.

        Sitä kun pitää vaimonkin mielipiteet ottaa huomioon.

        Eli älä minua laske suunitelmissasi, vaan elä elämäsi Kristukselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe