Friiiheettt????!!

Oleksää täällä?
Kun et eilen vastanut, niin vastaatko nyt?
Mitä sä sanoit sille äijälle? Ootteko te tekemisissä vieläkin?
Millon tulette Suomee

12

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs

      sä tällä kertaa täällä teet? Eilen sä sanoit ettet kirjoita enää omalla nicillä! Mutta tänään olet täällä.

      • Voi olla että kirjotin.
        Risto kietäytyy puhumasta mulle:-(


      • on syynsä
        auroraboreallis kirjoitti:

        Voi olla että kirjotin.
        Risto kietäytyy puhumasta mulle:-(

        vastaamattomuuteen. Ehkä hänellä on muuta tekemistä tai jotain. Ja sinunkin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko itsessäs vikaa jos joku/jotkut eivät vastaa!


      • on syynsä kirjoitti:

        vastaamattomuuteen. Ehkä hänellä on muuta tekemistä tai jotain. Ja sinunkin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko itsessäs vikaa jos joku/jotkut eivät vastaa!

        Oot muuten ihan oikeessa. Täytyy pitää kai taukoa tai jotain.
        Tämä on kaiken lisäksi pojan kone.
        mutta etta on se sunkin helppo siinä mun tai jonkun muun vikoja etsiä, niin ei tarvitse kohdata niitä omia.


      • On kai
        auroraboreallis kirjoitti:

        Oot muuten ihan oikeessa. Täytyy pitää kai taukoa tai jotain.
        Tämä on kaiken lisäksi pojan kone.
        mutta etta on se sunkin helppo siinä mun tai jonkun muun vikoja etsiä, niin ei tarvitse kohdata niitä omia.

        minullakin omatkin vaikeuteni, elämä on kolhinut aikas lailla. Mutta toisinaan elämä hymyilee! Ja vaikeudet on voitettavissa, ilman lääkkeitä tai alkoholia. Onhan minulla koti ja lapset, joten niiden pitämiseksi pystyssä, jaksan elää elämää.


      • On kai kirjoitti:

        minullakin omatkin vaikeuteni, elämä on kolhinut aikas lailla. Mutta toisinaan elämä hymyilee! Ja vaikeudet on voitettavissa, ilman lääkkeitä tai alkoholia. Onhan minulla koti ja lapset, joten niiden pitämiseksi pystyssä, jaksan elää elämää.

        elä edes mieti mitään lääkkeitä ja alkoholia enää.


      • en puhunut
        auroraboreallis kirjoitti:

        elä edes mieti mitään lääkkeitä ja alkoholia enää.

        itsestäni, koska en ole lääkkeitä esim. käyttänyt esim. masennukseen tai sellaiseen. Ja alkoholiakin kohtuullisesti, mutta en masennukseen.Lapseni on sosiaalisia yksilöitä, jotka ovat asuneet luonani, siitäkin huolimatta että olen yh.


    • Henkilö täällä

      Sari täytyisi saada bannattua koska on siinä tilassa että tarvitsee psykiatrista hoitoa. Mielenterveys tuskin tulee kuntoon muutamalla terapiakäynnillä vaan vuosien terapia ja sopiva lääkitys.
      Sitä ennen uskoontulo ja parannus aineista ja viinasta, sekä haureudesta.

      • Sopiihan se. Mutta että minkälainen lääkäri mulle tän diagnoosin nyt loi?


    • frihet

      En kai minä ole sinulle tilivelvollinen, mitä ihmisten kanssa juttelen.

      En tosin sinusta ainakaan kellekään suomelaiselle äijälle ole puhunut mitään.

      Miksi muuten haluat tietää milloin olen Suomeen tulossa?

      Nyt minulla on vielä eräs ryhmän opastus ja yks kuorman vienti, sit katson joko ois aika hetki vielä enemmän laiskotella.

      Kyllä minä kesän aikana Suomeen tulen lomaileen ja ehkä lastaan kuorman jonnekin kohteeseen, et täytyy äijien tai ämmien kanssa jutella minne ne sit vien.


      Älä ole minusta liian huolissaan, vaikka tällänen kulkija onkin, Jeesus elämääsi ohjatkoon ja antakoon sen aidon rauhan, jonka Jumala on luvannutkin lapsilleen.

      • uhoilet että et ole tilivelvollinen vaikka ihan ruotsista asti soittelet mun seurakunnan pastorille minuun liittyvissä asioissa. Älä puhu minuun liittyviä asioita mun entisille ihmisille, ei oo oikeutta.
        Oot lukenut noi mielenvikaisuusviestit...jotka ihan oikeesti loukkaa.
        Ja sitten toivotat mut Jeesukselle.
        Sä sanoit soittavas mulle kun tuut tänne.
        Mutta nyt sulla on neuvotteluja et tiiä mihin meet avustamaan.
        Ihan sama sitten.
        Kysyit miksi haluan tietää, no, että tiiän olla vapaa jos tänne tuut. Voin vaikuttaa työvuoroihin esim. Ettei käy ku viimex. Ei muuta.

        Siunausta!


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        uhoilet että et ole tilivelvollinen vaikka ihan ruotsista asti soittelet mun seurakunnan pastorille minuun liittyvissä asioissa. Älä puhu minuun liittyviä asioita mun entisille ihmisille, ei oo oikeutta.
        Oot lukenut noi mielenvikaisuusviestit...jotka ihan oikeesti loukkaa.
        Ja sitten toivotat mut Jeesukselle.
        Sä sanoit soittavas mulle kun tuut tänne.
        Mutta nyt sulla on neuvotteluja et tiiä mihin meet avustamaan.
        Ihan sama sitten.
        Kysyit miksi haluan tietää, no, että tiiän olla vapaa jos tänne tuut. Voin vaikuttaa työvuoroihin esim. Ettei käy ku viimex. Ei muuta.

        Siunausta!

        Kun ja jos keskustelen seurakuntien työntekijöiden kanssa avustus asioista, en tarvitse sinun nimeäsi niihin sotkea, eli en ole maininnut halaistua sanaa sinusta kenellekkään sen paikkakuntasi uskoville.

        Ehkä tämä nyt tuli sinulle selväksi.

        Äsken tilasin ja maksoin tulevan Suomen matkani lipun ja nyt suunnittelen mihin ehkä kymmenisen kuutiota avustusta veisin, kun lopun tilan jätän lomailua varten, et mahdun niiku autossa laiskotteleen.

        Ehkä otan Jukkaan yhteyttä tai tuli mieleen Suomen Kan-kodit, jos heillä olis millane tarve.

        Lyhensin lomani noin kahteen viikkoon siellä Suomessa, et paljon tulee rattaitten päällä oltua, kun alkuun piti neljä viikkoa lomailla.

        Sitä kun pitää vaimonkin mielipiteet ottaa huomioon.

        Eli älä minua laske suunitelmissasi, vaan elä elämäsi Kristukselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe