Ei mitään pahaa sanottavaa tästäkään päivästä... Terveiset vaan täältä aurioiselta karavanalueelta, täällä lämmintä riittää ja aurinko paistaa täydeltä terältä.
Mikäpäs mukavampaa kuin tämä matkailu karavaanilla.
Oikein leppoisaa viikonvaihdetta teille kaikille viestin lukijoille!
Ei mitään
10
1015
Vastaukset
- täältä
xxxx:n alueelta. kivaa on täälläkin.
- tampereella
ratinan suvannossa on oikeasti kuumaa
- se on
jos kotoa kausipaikalle menee.
- olen...
se on kirjoitti:
matkailuautoilija.
- asialla?
tampereella kirjoitti:
ratinan suvannossa on oikeasti kuumaa
Oikeinko partioatteen asialla Ratinan suvannossa?
Terve piirre huomenna seurataan marssia kaupungilla. - olekkaan
se on kirjoitti:
matkailua. Kun itse menen kausipaikalle en ole matkoilla. Olen kausipaikalla ja kivaa on.
- Nimetön
Mukavampaa minusta on saunoa ja olla rauhassa omalla mökillä. Viime kesänä kokeilimme 3 viikkoa karavaanariutta isolla matkailuautolla, mutta ei ollut meidän juttu. Mutta kaikki tavallaan ja hyvää kesää.
- kuuluu kuka
tykkää äidistä kuka tyttärestä,Vaan myö tykätään autoilusta kotomaassa ja ulkomailla.Se siitä.
Mökkeilystä saunomisesta siellä, kaikkiahan eläkkeellä ehtii tehdä.Pyhäpäivää kaikille maan ja taivaan välillä.
On kyllä ollut vähän poikkeuksellisen Lämmintä...
Toivottavastii riittää vielä loppukesällekin. On tullut oltua muutama viikko vähän sellaisessa Pirskatin Jumissa!- karhuI
Tuo alueen nimi.Aurinkoa on kyllä saatu kohtuullisesti, mutta heti kun pitäis lähteä vaunulle tulee jotain. Niin että tässä sitä vaan näpytellään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483