tälläisillä helteillä ovat suorastaan saaneet koomisia piirteitä meidän perheessä. Meillä kun ikkunat ovat itään ja länteen päin. Iltaisin menen nukkumaan makkariin joka on itään ja joskus puolen yön paikkeilla raahaan patjat, täkit ja tyynyt olkkarin läpi parvekkeelle joka on länteen.
Siellä sitten ähellän omatekoisen telttani (ikkunaverhojen) kanssa että saan mukavan suojaisan kolon itselleni. Aamulla sitten raahaan koko petivaate kasan takaisin makkariin.
Ja koska meillä on kissa joudumme välillä etsimään ikkunan avaajaa joka on aina hukassa, että saisimme ikkunan kiinni makkarista ettei se hyppäisi alas. Se kun teki kerran pentsi hypyt ikkunasta ilman naruja tietenkin (3krs).
Kuinka teillä mahtaa nämä järjestelyt olla. Hikoiletteko vai pompitteko pitkin yötä paikasta toiseen.
Nukkumis järjestelyt
17
1533
Vastaukset
- mayanna
paikasta toiseen, sänky on paras paikka nukkua. Tosin tässä koneen vieressä minulla toisinaan on myös patja, pari tyynyä ja peitto - jos noin niinkuin sattuu uni yllättämään luurit korvilla.
Että kyllä minäkin noita petivaatteita raahaan pitkin kämppää ja ottaahan se pattiin välillä. Mikset sinä mene saman tien illalla sinne verhojen alle nukkumaan?on niin turkasen kuuma jonnekkin yhteentoista saakka, kun ilta-aurinko on porottanut sinne koko illan ja osan päivää.
on sitten rekattuna tääl, toisella on vain yksi i-kirjain enemmän. Tämä toinen on rekannut omansa jo vuonna 2004 ja on siis Nittamiinax, joten toivottavasti ei sitten tule sekaannuksia jos hän päättää kans kirjoitella jonnekkin. *tuijottaa järkyttyneenä omaa kalleriaa, mis vieras kävi*
- BadMyntton
varmasti se siun järkevä puolisko...
BadMyntton kirjoitti:
varmasti se siun järkevä puolisko...
on ollut hyvin hiljainen, tähän saakka.
- BadMyntton
levitoin öisin ja saatan tehdä pitkiäkin astraalimatkoja toisiin universumeihin. Minä en koskaan hikoile, olen sellaisen moukkamaisuuden yläpuolella. Kyllä kun katsoo nykynuoria niin todella moni heistä hikoilee ja ihan julkisesti. Minut kasvatettiin jo lapsesta saakka olemaan hikoilematta. Jos erehtyi hikoilemaan muualla kuin saunassa, niin isä laittoi tunniksi pakastimeen.
ihanteellinen ravintola asiakas. Tämän päivän hesarissa "kaupungin laidassa" oli juttua kuinka nyt ei enään haise tupakka vaan ihmisten omat päästöt. Tanssilattialla on kuulemma mahtava tunnelma ihmisten päästellessä jopa niitä prööttejään. Hiki haisee ja palalaikka soi.
- BadMyntton
Nittaminax kirjoitti:
ihanteellinen ravintola asiakas. Tämän päivän hesarissa "kaupungin laidassa" oli juttua kuinka nyt ei enään haise tupakka vaan ihmisten omat päästöt. Tanssilattialla on kuulemma mahtava tunnelma ihmisten päästellessä jopa niitä prööttejään. Hiki haisee ja palalaikka soi.
käy ravintoloissa! Kuljin viljapellon ohi ja jäin katselemaan kun vilja hiljaa huojui tuulessa...Se oli minusta niin kaunista, että päätin olla juomatta alkoholia ja ilman sitä on turha ravintolaan mennä, koska en uskalla puhua kellekkään yhtään mitään ja pelkään kaikkia! Olen nyt siis myös absolutisti!
- mayanna
sitten oiva työntekijä heinähommiin, muut kärsisivät paarmoista hikisellä iholla, mutta sinä et. Suihkunraikkaana auringonnoususta auringonlaskuun, eikä tarttuisi heinäpölykään iholle :)
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
käy ravintoloissa! Kuljin viljapellon ohi ja jäin katselemaan kun vilja hiljaa huojui tuulessa...Se oli minusta niin kaunista, että päätin olla juomatta alkoholia ja ilman sitä on turha ravintolaan mennä, koska en uskalla puhua kellekkään yhtään mitään ja pelkään kaikkia! Olen nyt siis myös absolutisti!
lihansyöntiä ja viinanjuontia patologiseen valehteluun, sinä Parempi Ihminen?
mayanna kirjoitti:
ajattelinkin että tässä haisee joku juttu. :))
- BadMyntton
mayanna kirjoitti:
maininnut niin puhun aina totta, tosin hieman muunnellusti:) Olen siis nauttimatta alkoholia(paitsi ykköstä) siihen saakka kunnes lomani alkaa heinäkuun 15.:D Juon yleensä kerran kuussa, mutta tuli otettua viimeks sen verran kunnolla että riitti ja siksi pieni paussi:D
- jane.london
auringonsäteen esteenä tummat kaihtimet,olkkarissa lisäksi kattotuuletin.
Pienempää pöytätuuletinta kannetaan milloin mihinkin missä tarvitaan.Eli ei kallista tuuletusjärjestelmää meidän talossa. - Rotkolemmikki
hyvä ilmastointi, ei tarvitse vaihdella nukkumapaikkaa. :)
on yhtä tuskaa. Ähellän ja tuskailen sängyssä. Nakusillani nukun, tai on pikkuhousut kyllä jalassa. Lakana on peittona kun jotain täytyy kuitenkin olla päällä. Sitten tyynyjä joka väliin. Joskus on tuuletin päällä.
Sulla onkin melkoisesti ohjelmaa yön aikana :). Mä en voi siirtyä patjoineni mihinkään kun aamuaurinko paistaa joka puolelle.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574224Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1393713Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti732002Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501891- 1181789
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181788Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075