..kun spaissarit tekee komebägiiin.. maailmanloppu on se että juotuani kaljoissa mitattuna noin 20 olutta oon hereillä nukuttuani tunnin tai puoltoista ja kesksuteltuani vakavasti.. tätäkö se teettää vai tööttää?????
ei ole maailmanloppu
6
209
Vastaukset
- Alien-8
tempaissut sisääsi oikein vanhanajan kaljakorin.Ja vain tunnin unosilla?Sulla on tuo maksa ja haima varmasti valuraudasta tehty,ja toleranssisi on huippuluokkaa:))
Vai spaissarit takaisin..osaako esimerkiksi se anorektinen Victoria Bekham enää ees laulaakaan..? - mikhaildenisov
kaljotellessa,mä nukuin........
- ex-rahtari2*
pervokki kirjoitti:
..nukkuu toiset bilettää.. toiset unissa viilettää..
vai on sitä tullu olutta otettuu oon niinku minäkin raittiina ,oho tulikan nyt puhuttuu vähän omia
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..nukkuu toiset bilettää.. toiset unissa viilettää..
hyväksyttyä näin kesällä......
ja on painava syy ottaa jotain juotavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265