Elämme kohta kesän pahinta sääski ja kaikenmoisten itikkapopulaatioiden aikakautta. Tähän mainosmiehet keksi ”elä etelän mies huijo”, kun markkinatalous on tuottanut hyönteismyrkyistä valmistettuja hyönteiskarkotteita. Mutta näiden teho on lyhytkestoista ja kyseenalainen varsinkin kun hieman hikoilemme.
Vaihtoehtoinen hyönteismyrkytön vaihtoehto on aurinkovoide, ja jos käyttää uinninkestävää aurinkovoidetta on sen toimivuus tosi hyvä myös hikoillessa. Hyönteiskarkotteita parempia tuloksia on saatu, jopa pelkällä ruokaöljyllä. Parasta vaihtoehtoa aitoa tervaa, ei kaiketi enää tällä vuosituhannella kannata tosissaan suositella.
Nämä kesäiset siivekkäät ystävämme ovat tärkeä osa luonnon monimuotoisuutta, joten niitä ei pidä tuhota, vaan niiden kanssa on pyrittävä elämään sopusoinnussa mahdollisuuksien mukaan. Joten käyttäkäämme ympäristöystävällisiä aineita karkottaessa näitä pieniä iniseviä, mutta niin hyödyllisiä populaatioita.
Jesse Jeesiö ®
Ajattele ekologisesti
3
762
Vastaukset
Tuo on kyllä hyvä Idea, mutta olet sikäli vähän myöhässä, että Mitäs pirskattia Minä sitten teen näillä Kaikilla OHveillani? On tullut hankittua tuommoiset Lintupyssymiehen Patruunavyöt(2kpl) jotka olen ladannut täyteen OHv-tönkkiä Pahan Varalle?
Pitäisikös ne sitten räjäyttää iltanuotiolla taivaalle? Tai myydä NaisVäelle Baari-illan ehostukseen lisätuoksuksi?
Tuo Terva kuullostaa kyllä noista parhaalta vaihtoehdolta. Aurinkorasvat ja varsinkin Öljy tekevät iholle ikäänkuin Talitintin TaliPallomaisen olon, ja semmoinen Liukkaus ei oikein sovi Miehille
Norjassa ovat paremman tiedon mukaan sekoitelleet toimivaa Suoja-Ainetta Tervasta ja Kermasta! Olisikohan fifti-fifti-reseptillä.
Siinäpä onkin Melkoinen Sotku!
Mutta norjalaisilla menee muutenkin yleensä paljon paremmin, kuin meillä. Heja!- auttaa
Kun laittaa oveen ja ikkunaan hyttysverhon ,niin silloin ei tarvita mitään muita aineita ,koska se pitää itikat ulkopuolella .Myrkyissä on lisäksi paha haju ,joka ahdistaa ,jos vaunussa suihkuttaa ilmaan tai käyttäisi spiraalisavua .
Ettes häpee. Kyllähän nää sun jutut on yleensä herätelly ihmisiä paremmin. Ooks kesäterässä vai mikä miehellä nyt on ?
Siis parikin yritystä mutta yritelmiksi näköjään jäi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754377
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744215Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433619Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163203Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102414IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm331585Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571322Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli831136