siisti pulipuolisiilipuolipuusiilipuu.. elikkä espanjaksi rujo cactus..
siilipuu
10
369
Vastaukset
..tappelevii siilejä on hauska katsella..ne pallona pyörivät ku toiset siilit tönii.. kukin vuorollaan..
no huvinsa kullakin, :) vaikka pakko kertoa että minä näin viime yönä siilin ja en ole nähnyt siiliä luonnossa varmaankaan kymmeneen vuoteen, muutes...
arvaas missä se siili on nyt, no tietty... mun kotonani, minä otin talteen ettei autot aja päälle, totta! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
no huvinsa kullakin, :) vaikka pakko kertoa että minä näin viime yönä siilin ja en ole nähnyt siiliä luonnossa varmaankaan kymmeneen vuoteen, muutes...
arvaas missä se siili on nyt, no tietty... mun kotonani, minä otin talteen ettei autot aja päälle, totta! :)..näytti lähinnä hassulta kun siilit pyörivät kerällä.. vai uus lemmikki.. noh mikäs siinä.. eti ja ota sille kaveri..saattaapi olla että talossasi kasvaa siilipopulaatio..
pervokki kirjoitti:
..näytti lähinnä hassulta kun siilit pyörivät kerällä.. vai uus lemmikki.. noh mikäs siinä.. eti ja ota sille kaveri..saattaapi olla että talossasi kasvaa siilipopulaatio..
menee 10:nen vuotta ennen ko siilin näen luonnossa, niin...
tää siili onm kuallut, no höh... onkohan siileille spermapankkeja? :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
menee 10:nen vuotta ennen ko siilin näen luonnossa, niin...
tää siili onm kuallut, no höh... onkohan siileille spermapankkeja? :)..jos ruokit siilejä..niitä varmaan ilmaantuu helpommin.. kuten sitten niitä siilitappelujakin..
pervokki kirjoitti:
..jos ruokit siilejä..niitä varmaan ilmaantuu helpommin.. kuten sitten niitä siilitappelujakin..
ruokkia, kun niille enään maitoakaan saa antaa, mutta...
tiiänpä mitä teen ens yönä, meen kytikselle samaan puskaan missä viime yönkin vietin, tiedä...
sitä sitten mimmonen flaksi mulla käy, palajan kotiin siiliherran kanssa, hmmm... narttu tää toinen, kurkkasin! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
ruokkia, kun niille enään maitoakaan saa antaa, mutta...
tiiänpä mitä teen ens yönä, meen kytikselle samaan puskaan missä viime yönkin vietin, tiedä...
sitä sitten mimmonen flaksi mulla käy, palajan kotiin siiliherran kanssa, hmmm... narttu tää toinen, kurkkasin! :)..empä kysele minkä vuoksi puskassa vietit yösi..kyllä niille ruokaa voi antaa..eihän ne pelkällä maidollakaan elä..
pervokki kirjoitti:
..empä kysele minkä vuoksi puskassa vietit yösi..kyllä niille ruokaa voi antaa..eihän ne pelkällä maidollakaan elä..
en vastaisi! :)
Nakki matkaan, ihan vaan varuiks, valehtelin... HK:n sininen lenkkihän mulla! :)
- varpunen.
mikä ihmeen siili puuuuuu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335344- 743312
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3142682- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo211446Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281253