siilipuu

siisti pulipuolisiilipuolipuusiilipuu.. elikkä espanjaksi rujo cactus..

10

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..tappelevii siilejä on hauska katsella..ne pallona pyörivät ku toiset siilit tönii.. kukin vuorollaan..

• no huvinsa kullakin, :) vaikka pakko kertoa että minä näin viime yönä siilin ja en ole nähnyt siiliä luonnossa varmaankaan kymmeneen vuoteen, muutes...

arvaas missä se siili on nyt, no tietty... mun kotonani, minä otin talteen ettei autot aja päälle, totta! :)

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

no huvinsa kullakin, :) vaikka pakko kertoa että minä näin viime yönä siilin ja en ole nähnyt siiliä luonnossa varmaankaan kymmeneen vuoteen, muutes...

arvaas missä se siili on nyt, no tietty... mun kotonani, minä otin talteen ettei autot aja päälle, totta! :)

..näytti lähinnä hassulta kun siilit pyörivät kerällä.. vai uus lemmikki.. noh mikäs siinä.. eti ja ota sille kaveri..saattaapi olla että talossasi kasvaa siilipopulaatio..

• pervokki kirjoitti:

..näytti lähinnä hassulta kun siilit pyörivät kerällä.. vai uus lemmikki.. noh mikäs siinä.. eti ja ota sille kaveri..saattaapi olla että talossasi kasvaa siilipopulaatio..

menee 10:nen vuotta ennen ko siilin näen luonnossa, niin...

tää siili onm kuallut, no höh... onkohan siileille spermapankkeja? :)

menee 10:nen vuotta ennen ko siilin näen luonnossa, niin...

tää siili onm kuallut, no höh... onkohan siileille spermapankkeja? :)

..jos ruokit siilejä..niitä varmaan ilmaantuu helpommin.. kuten sitten niitä siilitappelujakin..

• pervokki kirjoitti:

..jos ruokit siilejä..niitä varmaan ilmaantuu helpommin.. kuten sitten niitä siilitappelujakin..

ruokkia, kun niille enään maitoakaan saa antaa, mutta...

tiiänpä mitä teen ens yönä, meen kytikselle samaan puskaan missä viime yönkin vietin, tiedä...

sitä sitten mimmonen flaksi mulla käy, palajan kotiin siiliherran kanssa, hmmm... narttu tää toinen, kurkkasin! :)

ruokkia, kun niille enään maitoakaan saa antaa, mutta...

tiiänpä mitä teen ens yönä, meen kytikselle samaan puskaan missä viime yönkin vietin, tiedä...

sitä sitten mimmonen flaksi mulla käy, palajan kotiin siiliherran kanssa, hmmm... narttu tää toinen, kurkkasin! :)

..empä kysele minkä vuoksi puskassa vietit yösi..kyllä niille ruokaa voi antaa..eihän ne pelkällä maidollakaan elä..

• pervokki kirjoitti:

..empä kysele minkä vuoksi puskassa vietit yösi..kyllä niille ruokaa voi antaa..eihän ne pelkällä maidollakaan elä..

en vastaisi! :)

Nakki matkaan, ihan vaan varuiks, valehtelin... HK:n sininen lenkkihän mulla! :)

• varpunen.

mikä ihmeen siili puuuuuu

• ..teräväpiikkinen kaktuspuu..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1702
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      918
    3. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      912
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      892
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      859
    6. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      190
      842
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      813
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      755
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      750
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      740
    Aihe