siilipuu

siisti pulipuolisiilipuolipuusiilipuu.. elikkä espanjaksi rujo cactus..

10

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..tappelevii siilejä on hauska katsella..ne pallona pyörivät ku toiset siilit tönii.. kukin vuorollaan..

      • no huvinsa kullakin, :) vaikka pakko kertoa että minä näin viime yönä siilin ja en ole nähnyt siiliä luonnossa varmaankaan kymmeneen vuoteen, muutes...

        arvaas missä se siili on nyt, no tietty... mun kotonani, minä otin talteen ettei autot aja päälle, totta! :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        no huvinsa kullakin, :) vaikka pakko kertoa että minä näin viime yönä siilin ja en ole nähnyt siiliä luonnossa varmaankaan kymmeneen vuoteen, muutes...

        arvaas missä se siili on nyt, no tietty... mun kotonani, minä otin talteen ettei autot aja päälle, totta! :)

        ..näytti lähinnä hassulta kun siilit pyörivät kerällä.. vai uus lemmikki.. noh mikäs siinä.. eti ja ota sille kaveri..saattaapi olla että talossasi kasvaa siilipopulaatio..


      • pervokki kirjoitti:

        ..näytti lähinnä hassulta kun siilit pyörivät kerällä.. vai uus lemmikki.. noh mikäs siinä.. eti ja ota sille kaveri..saattaapi olla että talossasi kasvaa siilipopulaatio..

        menee 10:nen vuotta ennen ko siilin näen luonnossa, niin...

        tää siili onm kuallut, no höh... onkohan siileille spermapankkeja? :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        menee 10:nen vuotta ennen ko siilin näen luonnossa, niin...

        tää siili onm kuallut, no höh... onkohan siileille spermapankkeja? :)

        ..jos ruokit siilejä..niitä varmaan ilmaantuu helpommin.. kuten sitten niitä siilitappelujakin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..jos ruokit siilejä..niitä varmaan ilmaantuu helpommin.. kuten sitten niitä siilitappelujakin..

        ruokkia, kun niille enään maitoakaan saa antaa, mutta...

        tiiänpä mitä teen ens yönä, meen kytikselle samaan puskaan missä viime yönkin vietin, tiedä...

        sitä sitten mimmonen flaksi mulla käy, palajan kotiin siiliherran kanssa, hmmm... narttu tää toinen, kurkkasin! :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ruokkia, kun niille enään maitoakaan saa antaa, mutta...

        tiiänpä mitä teen ens yönä, meen kytikselle samaan puskaan missä viime yönkin vietin, tiedä...

        sitä sitten mimmonen flaksi mulla käy, palajan kotiin siiliherran kanssa, hmmm... narttu tää toinen, kurkkasin! :)

        ..empä kysele minkä vuoksi puskassa vietit yösi..kyllä niille ruokaa voi antaa..eihän ne pelkällä maidollakaan elä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..empä kysele minkä vuoksi puskassa vietit yösi..kyllä niille ruokaa voi antaa..eihän ne pelkällä maidollakaan elä..

        en vastaisi! :)

        Nakki matkaan, ihan vaan varuiks, valehtelin... HK:n sininen lenkkihän mulla! :)


    • varpunen.

      mikä ihmeen siili puuuuuu

      • ..teräväpiikkinen kaktuspuu..


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe