tuliko 4.6 supernaturalista kaksi jaksoa peräkkäin sain nauhalta kyseisen jakson mut siinä oli vaan yks jakso jossa sam kuoli eikä tullu toista jaksoa perässä vaan tuli sinkkuelämää, menikös minulta jotain ohi?
supernatural
5
852
Vastaukset
- heikka81
Sieltä tuli vain se yksi jakso...odottelimmen siskon kanssa sitä toista jaksoa perään,mutta sinkuelämää siltä tuli..j anyt sdarja on sitten tauolla vai jotain..kun lehdestä katsoin ni surface alkaa...
- greengrass
Tänään tulee subtv:ltä klo 22.00 2.tuotantokauden viimeinen jakso, All Hell Breaks Loose 2/2.
- matonen
Mitähän supernaturalin vikassa jaksossa tapahtui? Missasin sen totaalisesti, vaikka olin poikkeavan ajankin katsonut.. Hölmö minä :D
- greengrass
matonen kirjoitti:
Mitähän supernaturalin vikassa jaksossa tapahtui? Missasin sen totaalisesti, vaikka olin poikkeavan ajankin katsonut.. Hölmö minä :D
Dean möi sielunsa pelastaakseen Samin, ja sai vuoden elinaikaa. Colt oli rakentanu muinoin junaradoista semmosen "ansan" helvetin, jonka portti siis sijaitsi hautausmaalla, ympärille ja pojat, Bobby ja se Ellen (!?) meni sinne hautausmaalle sen Jaken perässä, kun YED lähetti sen avaamaan sitä porttia. Kun portti avautu sieltä pääs demoneita vapaaksi, ja myös pappaWinchester, joka sitten lopulta "auttoi" poikia YED:n lahtaamisessa. Joten: lopulta pääpahis saatiin tapettua, mutta uusia demoneja tuli ja Deanillä on vain vuosi aikaa. Näin.
Jos tuosta epämääräisestä selityksestä nyt saa selvää, niin jotain tommosta tapahtu! xD - englanniksi
greengrass kirjoitti:
Dean möi sielunsa pelastaakseen Samin, ja sai vuoden elinaikaa. Colt oli rakentanu muinoin junaradoista semmosen "ansan" helvetin, jonka portti siis sijaitsi hautausmaalla, ympärille ja pojat, Bobby ja se Ellen (!?) meni sinne hautausmaalle sen Jaken perässä, kun YED lähetti sen avaamaan sitä porttia. Kun portti avautu sieltä pääs demoneita vapaaksi, ja myös pappaWinchester, joka sitten lopulta "auttoi" poikia YED:n lahtaamisessa. Joten: lopulta pääpahis saatiin tapettua, mutta uusia demoneja tuli ja Deanillä on vain vuosi aikaa. Näin.
Jos tuosta epämääräisestä selityksestä nyt saa selvää, niin jotain tommosta tapahtu! xDmikäli kielitaitoa riittää niin tv.comin sivuilla on yllinkyllin kerrottu kaikkien jaksojen tapahtumista. Löytyy myös esim. repliikkejä jne.
http://www.tv.com/supernatural/show/30144/episode_guide.html?season=2&tag=season_dropdown;dropdown;1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192