Mä sen tiedän mites on muiden laita?
mikä on Renkku..?
17
1973
Vastaukset
- tiedän
istun renkulla ja vedän brenkkua.
- evil-joker
Brenkku eikä runkku. Liittyy maalle
- on semmoinen
mikä on vähä viturallaan...renksottaa eli rämä...ei ihan risa mut vähä rikkinäinen
renkku on myös se kuka esittää renkutusta...semmosta rallia,eli rallattaa
on se myös ralli,tiätsä semmoinen mihin pyyhitään kengän pohjat ulkoo tulessa,semmonen metalinen
renkku on myös rengas ;o))))))) - hokasin
se on puomi,sellaanen joita on jumppasaleissa ohan puomia muuallakkin esmeks lasketaan raitteitten eteen kun juna tulloo
- mikhaildenisov
kirjotettu renttu??
- ............
- Joan the great Page
...renkun päällä :))
- J-H-VIKI
puita renkun päällä.
- Joan the great Page
...sen "oikeen" vastauksen saa???!!
Tänä- vai ens-???? huomenta...tulipas vaikee kyssä renkku tietäsin sen tyyppisen sanan mut kerron sen illalla muruseni...
- evil-joker
*** Mussukkani***
evil-joker kirjoitti:
*** Mussukkani***
luin juu jo...aattelin kyllä jo vaikka mitä"punastuu"...
- evil-joker
ilottu kirjoitti:
luin juu jo...aattelin kyllä jo vaikka mitä"punastuu"...
Näytät mulle mitä tarkoitit.. slurp!
evil-joker kirjoitti:
Näytät mulle mitä tarkoitit.. slurp!
tietenkin näytän pusi pusi nyt teen ruokaa ..pusi pusi..
- evil-joker
Piti käydä kaupalla. Tässä oikea vastaus:
Renkku on 50 luvulla käytetty nimitys perunanputsaus/säkitys-koneesta. Hienoa maataloustekniikkaa että!- Joan the great Page
..missäpäin sanaa käytetään. On meinaan murresana. Meilläpäin sanottiin halako-renkuksi semmosta muutamasta puusta naulattua hökkeliä, jonka päällä puita sahattiin.
Jossaki päin se on tuoli tai jakkara.....lieneekö vielä muitaki selityksiä... ??
NIIH!!! - evil-joker
Joan the great Page kirjoitti:
..missäpäin sanaa käytetään. On meinaan murresana. Meilläpäin sanottiin halako-renkuksi semmosta muutamasta puusta naulattua hökkeliä, jonka päällä puita sahattiin.
Jossaki päin se on tuoli tai jakkara.....lieneekö vielä muitaki selityksiä... ??
NIIH!!!Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844