jättipimppareita!

..apuaa jättipimmppareita idästä!!..ne asuvat puskissa apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yli kax senttisiiki kaiken lisäks..

22

763

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyysteeni.

Kuolevat kuulemma kärpäslätkällä.

• mie meinasin pervokille ehdottaa oikein vahvaa hiuslakkaa...=:0))))

• .. tulee tusinoittain pistoksii.. vaikka kui huitos..

• Nyysteeni.
        BBrunetti kirjoitti:

mie meinasin pervokille ehdottaa oikein vahvaa hiuslakkaa...=:0))))

Käypi sekkii.Ja onhan tyylikkäämpää kulkee hiuslakka pullo käsiveskassa kun kärpäslätkä.
        Siis ei mulla käsiveskaa.

• pimppareiden taltuttamiseksi jos sellainen nyt sinne sun luokse tulis....jättipimppari.....=:0)))

• ..brune.. ai tarkoititko että oma henkilökohtainen jättipimppari??

• pervokki kirjoitti:

..brune.. ai tarkoititko että oma henkilökohtainen jättipimppari??

nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))

• BBrunetti kirjoitti:

nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))

..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..

• pervokki kirjoitti:

..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..

teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))

..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?

• pervokki kirjoitti:

..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?

mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))

• BBrunetti kirjoitti:

mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))

..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..

• pervokki kirjoitti:

..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..

aito on aina aitoa...joten nyt pervokille rinsessa hakuseen ja sassiin...pääset ritariks...=;0))))

• CharlieChaplin

Toivottavasti ei tarvitse soittaa psykologia ja terapeuaalaan....heh!ttia? pitääkö mun sun kukkia kastella koko kesä, jos sä joudut mielisair

• ..me kaikki OLLA jo siellä hourulassa..täällä???..

• nyt mullekkin minkä kokoinen on normipimmppari, tierän sitten vasta kauhistella tuota...

Jättipimmparia? :)

• ..kaxmetrinen? oot kai nähny normipimmarin..minä useita..

• pervokki kirjoitti:

..kaxmetrinen? oot kai nähny normipimmarin..minä useita..

Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...

Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...

Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)

..totaalisesti pihalla vaa sisätiloissa,, tulee pimmari ja pistää

• eivät luontaiset avut riitä

kun bimbbarit voitelee vaikka vicillä ennenkuin jäästretsienkanssa aurinkoa ottamaan,niin huttuset miettivät hieman ennenkuin iskevät kimppuun.Jos on yksityinen paikka,ei stretsejäkään tarvita.Ne ovat silloin vain kaupallisuuden höynäyttämiä idiootteja varten .

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 154
      2039
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      367
      1507
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1062
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      754
    5. 33
      641
    6. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      271
      639
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      631
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      573
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      547
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      522
    Aihe