..apuaa jättipimmppareita idästä!!..ne asuvat puskissa apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yli kax senttisiiki kaiken lisäks..
jättipimppareita!
22
763
Vastaukset
- Nyysteeni.
Kuolevat kuulemma kärpäslätkällä.
- Nyysteeni.
BBrunetti kirjoitti:
mie meinasin pervokille ehdottaa oikein vahvaa hiuslakkaa...=:0))))
Käypi sekkii.Ja onhan tyylikkäämpää kulkee hiuslakka pullo käsiveskassa kun kärpäslätkä.
Siis ei mulla käsiveskaa.
pimppareiden taltuttamiseksi jos sellainen nyt sinne sun luokse tulis....jättipimppari.....=:0)))
pervokki kirjoitti:
..brune.. ai tarkoititko että oma henkilökohtainen jättipimppari??
nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))
..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..
pervokki kirjoitti:
..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..
teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))
..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?
pervokki kirjoitti:
..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?
mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))
..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..
pervokki kirjoitti:
..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..
aito on aina aitoa...joten nyt pervokille rinsessa hakuseen ja sassiin...pääset ritariks...=;0))))
- CharlieChaplin
Toivottavasti ei tarvitse soittaa psykologia ja terapeuaalaan....heh!ttia? pitääkö mun sun kukkia kastella koko kesä, jos sä joudut mielisair
nyt mullekkin minkä kokoinen on normipimmppari, tierän sitten vasta kauhistella tuota...
Jättipimmparia? :)pervokki kirjoitti:
..kaxmetrinen? oot kai nähny normipimmarin..minä useita..
Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...
Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)Katherina kirjoitti:
Kerrankin kannatti minunkin olla rehellinen vastatessani, sillä...
Oikeesti ymmärtänyt yhtikäs mistä puhutaan, joten... Tattis vinkistä! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...
Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)..totaalisesti pihalla vaa sisätiloissa,, tulee pimmari ja pistää
- eivät luontaiset avut riitä
kun bimbbarit voitelee vaikka vicillä ennenkuin jäästretsienkanssa aurinkoa ottamaan,niin huttuset miettivät hieman ennenkuin iskevät kimppuun.Jos on yksityinen paikka,ei stretsejäkään tarvita.Ne ovat silloin vain kaupallisuuden höynäyttämiä idiootteja varten .
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
