..apuaa jättipimmppareita idästä!!..ne asuvat puskissa apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yli kax senttisiiki kaiken lisäks..
jättipimppareita!
22
742
Vastaukset
- Nyysteeni.
Kuolevat kuulemma kärpäslätkällä.
- Nyysteeni.
BBrunetti kirjoitti:
mie meinasin pervokille ehdottaa oikein vahvaa hiuslakkaa...=:0))))
Käypi sekkii.Ja onhan tyylikkäämpää kulkee hiuslakka pullo käsiveskassa kun kärpäslätkä.
Siis ei mulla käsiveskaa.
pimppareiden taltuttamiseksi jos sellainen nyt sinne sun luokse tulis....jättipimppari.....=:0)))
pervokki kirjoitti:
..brune.. ai tarkoititko että oma henkilökohtainen jättipimppari??
nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))
..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..
pervokki kirjoitti:
..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..
teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))
..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?
pervokki kirjoitti:
..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?
mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))
..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..
pervokki kirjoitti:
..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..
aito on aina aitoa...joten nyt pervokille rinsessa hakuseen ja sassiin...pääset ritariks...=;0))))
- CharlieChaplin
Toivottavasti ei tarvitse soittaa psykologia ja terapeuaalaan....heh!ttia? pitääkö mun sun kukkia kastella koko kesä, jos sä joudut mielisair
nyt mullekkin minkä kokoinen on normipimmppari, tierän sitten vasta kauhistella tuota...
Jättipimmparia? :)pervokki kirjoitti:
..kaxmetrinen? oot kai nähny normipimmarin..minä useita..
Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...
Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)Katherina kirjoitti:
Kerrankin kannatti minunkin olla rehellinen vastatessani, sillä...
Oikeesti ymmärtänyt yhtikäs mistä puhutaan, joten... Tattis vinkistä! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...
Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)..totaalisesti pihalla vaa sisätiloissa,, tulee pimmari ja pistää
- eivät luontaiset avut riitä
kun bimbbarit voitelee vaikka vicillä ennenkuin jäästretsienkanssa aurinkoa ottamaan,niin huttuset miettivät hieman ennenkuin iskevät kimppuun.Jos on yksityinen paikka,ei stretsejäkään tarvita.Ne ovat silloin vain kaupallisuuden höynäyttämiä idiootteja varten .
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1194379- 1533712
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321768
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140