..apuaa jättipimmppareita idästä!!..ne asuvat puskissa apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yli kax senttisiiki kaiken lisäks..
jättipimppareita!
22
710
Vastaukset
- Nyysteeni.
Kuolevat kuulemma kärpäslätkällä.
- Nyysteeni.
BBrunetti kirjoitti:
mie meinasin pervokille ehdottaa oikein vahvaa hiuslakkaa...=:0))))
Käypi sekkii.Ja onhan tyylikkäämpää kulkee hiuslakka pullo käsiveskassa kun kärpäslätkä.
Siis ei mulla käsiveskaa.
pimppareiden taltuttamiseksi jos sellainen nyt sinne sun luokse tulis....jättipimppari.....=:0)))
pervokki kirjoitti:
..brune.. ai tarkoititko että oma henkilökohtainen jättipimppari??
nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
nyysteemille kerroin.... ostat kaikista vahvinta hiuslakkaa ja kun pimmpari pamppari amppari tulee...niin sumutat sitä....se jähmettyy ja tippuu samantein maahan...ja loppusilaus sit lätkällä...=:0)))))
..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..
pervokki kirjoitti:
..en sekaannu henk kohta keskusteluu.. jaa että hiuslakkaa.. voihan sitä toki kokeilla mutta pelkään että puskajättipimppari ehtii seivästää piikillään pervokin..
teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
teet kattilankansista ittelles suoja kilvet ja kattila päähän....hiuslakkapullo näppituntumaan ja avot...oot valmis taistoon...=;0))))
..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?
pervokki kirjoitti:
..ritariromantiikkaa mutta missä prinsessa? se pelastetava?
mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
mistähä sul rinsessan keksis......nooh mulla rinssinä välil luuta...keksi rinsessan korvike...tosin miun luuta jo aikas teipattu...tossa pääs katkeemaan ku tanssin sen kans jari sillanpään tahtiin satulinnaaaaaaaaaaaaaaaaa....=;0)))))
..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..
pervokki kirjoitti:
..mielessäni kehtaa kuvitella rinsessan korvikkeita mutta aitoa ei kukaan voita..
aito on aina aitoa...joten nyt pervokille rinsessa hakuseen ja sassiin...pääset ritariks...=;0))))
- CharlieChaplin
Toivottavasti ei tarvitse soittaa psykologia ja terapeuaalaan....heh!ttia? pitääkö mun sun kukkia kastella koko kesä, jos sä joudut mielisair
nyt mullekkin minkä kokoinen on normipimmppari, tierän sitten vasta kauhistella tuota...
Jättipimmparia? :)pervokki kirjoitti:
..kaxmetrinen? oot kai nähny normipimmarin..minä useita..
Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...
Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)Katherina kirjoitti:
Kerrankin kannatti minunkin olla rehellinen vastatessani, sillä...
Oikeesti ymmärtänyt yhtikäs mistä puhutaan, joten... Tattis vinkistä! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Paree kun en nyt vastaa mitään, suoraan sanoen...
Mä olen nyt totaalisesti ihan "pihalla"! :)..totaalisesti pihalla vaa sisätiloissa,, tulee pimmari ja pistää
- eivät luontaiset avut riitä
kun bimbbarit voitelee vaikka vicillä ennenkuin jäästretsienkanssa aurinkoa ottamaan,niin huttuset miettivät hieman ennenkuin iskevät kimppuun.Jos on yksityinen paikka,ei stretsejäkään tarvita.Ne ovat silloin vain kaupallisuuden höynäyttämiä idiootteja varten .
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492166- 482015
- 471768
- 361700
- 301566