Setalainen presidenttimme Tarja Halonen sai jälleen kylmää vettä niskaansa.
Halosen lehdistöpäällikkönä toiminut Maria Romantschuk on päättänyt siirtyä Fortum konsernin viestintäjohtajaksi.
Huippupoliitikkojemme rakkaus-seikkailut ovat olleet jatkuvana puheenaiheena jo vuosia.
Esim. SETA:aan kuulumattoman pääministerimme Matti Vanhasen, kuten myöskin ei-SETA:sen Ilkka Kanervankin.
Mitä mieltä olette tästä Marian ja Tarjan erosta, ja mistä oletatte sen johtuvan?
Lisäpohdintaa antaa sellainen spekulatiivinen ajatelma, että onko Penttikin jättämässä Tarjan, ja jääkö Tarjamme yksin Miskan ja Rontin kanssa ?
Onko tässä nähtävä myös ulkopoliittisia tekijöitä, kuten ikuinen porttikielto Valkoiseen Taloon, ja jos, niin miksi.
Maria Romantschuk jättää Tarjan
12
984
Vastaukset
- vaikuttanut joku
muukin, kuin Romantschut itse.
Uskon, että myös Fortumin johdolla oli asiaan oma sanottavansa.
Mistä tiedät, että Kanervalla ei olisi koskaan ollut SETA-yhteyksiä?
Varmaan Romatschuk vaihtoi työpaikkaa siksi, että hän halusi vaihtaa työpaikkaa. Joka päivä joku vaihtaa työpaikkaa tässä maassa.- Lahtari Ari
Rakkaus on ikuista, mutta kohde vain vaihtelee..
Ehkä tässäkin kysymys juuri siitä.
Fortumin optiot siunannut Halonen ei siis voinutkaan edes rahalla vaikuttaa eropäätökseen. - että presidentti
Lahtari Ari kirjoitti:
Rakkaus on ikuista, mutta kohde vain vaihtelee..
Ehkä tässäkin kysymys juuri siitä.
Fortumin optiot siunannut Halonen ei siis voinutkaan edes rahalla vaikuttaa eropäätökseen.on "siunannut Fortumin optiot"?
Ei hän ainakaan ole päättänyt optioiden jakamisesta.
Tosin ei ole pystynyt estämäänkään laillisen sopimuksen noudattamista. - Lahtari Ari
että presidentti kirjoitti:
on "siunannut Fortumin optiot"?
Ei hän ainakaan ole päättänyt optioiden jakamisesta.
Tosin ei ole pystynyt estämäänkään laillisen sopimuksen noudattamista.Ei Tarjamme toki voi vaikuttaa päätöksiin, muuten kuin arvojohtajattaren ominaisuudessa.
Olisi voinut tuomita arvojohtajattaren ominaisuudessa, ja vaikutusvallallaan järjettömät optiot riistona kansalta, sillä eikö Tarjamme joskus muinoin vastustanutkin riistoa ja imperialismia.
Ei kyllä NL:n / Venäjän imperialismia, mutta kuitenkin ..
- spekulointia
Ja täysin huuhaata.
"Maria Romantschuk jättää Tarjan"
Ketä vittua se kiinnostaa?
Olen pitänyt Lahtari Aria vähän fiksumpana miehenä,
mutta olen tainnut erehtyä.
"Lisäpohdintaa antaa sellainen spekulatiivinen ajatelma, että onko Penttikin jättämässä Tarjan, ja jääkö Tarjamme yksin Miskan ja Rontin kanssa ? "
VOE HELEVETIN HELEVETTI !- ja pahoittaa mieltään
pelkän spekulatiivisen pohdinnan vuoksi. Ja mitä vikaa Miskassa ja Rontissa ?
- mieli pahoittunut
ja pahoittaa mieltään kirjoitti:
pelkän spekulatiivisen pohdinnan vuoksi. Ja mitä vikaa Miskassa ja Rontissa ?
V****taa vaan tuommoinen skeida, joka ei johda mihinkään.
Kunhan länkytetään paskaa, kun ei asiaa ole. - Lahtari Ari
mieli pahoittunut kirjoitti:
V****taa vaan tuommoinen skeida, joka ei johda mihinkään.
Kunhan länkytetään paskaa, kun ei asiaa ole.Ja siksi ihmettelenkin, miksi yl. kirjoitatkaan ....
- ja Lappia
Lahtari Ari kirjoitti:
Ja siksi ihmettelenkin, miksi yl. kirjoitatkaan ....
tuolla aikaisemmin nimimerkillä "Lapin kävijä".
Nyt vaan avauksesi tökki siitä syystä, että ihmisten tekemisistä spekuloiminen on todella turhaa.
Tulee vähän seiska, y.m. paskalehdet mieleen.
Sitä et kai halunnut? - U-T
ja Lappia kirjoitti:
tuolla aikaisemmin nimimerkillä "Lapin kävijä".
Nyt vaan avauksesi tökki siitä syystä, että ihmisten tekemisistä spekuloiminen on todella turhaa.
Tulee vähän seiska, y.m. paskalehdet mieleen.
Sitä et kai halunnut?Minäkin olen puolustanut sinua Lapin kävijä, joskin itse käytän tätäkin nickiä aina tarpeen tullen.
Ps. Olen Seiska lehden asiamies, ja kirjoitan ko. aviisiin itsekin, kuten kai sinäkin. - Lapin kävijä
U-T kirjoitti:
Minäkin olen puolustanut sinua Lapin kävijä, joskin itse käytän tätäkin nickiä aina tarpeen tullen.
Ps. Olen Seiska lehden asiamies, ja kirjoitan ko. aviisiin itsekin, kuten kai sinäkin.Pärjäilen kyllä omillani.
Nuo seiskajuttusi voi jättää omaan arvoonsa.
- voisi
tietysti tällä kertaa tehdä poikkeuksen ja esitellä meille faktoja väitteilleen, taitaa olla kuitenkin liikaa vaadittu, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819