KÄNSÄT KÄSISSÄ

+++++

Mihin kohtaan kättä teillä tulee treenatessa känsät, jos on tullakseen.

Minulla tulee isoin känsän nimettömän juureen, toiseksi isoin pikkusormen juureen ja pienemmät etusormen sekä keskisormen juureen. Ainoa liike mistä känsiä varsinaisesti tulee, on maastaveto jossa painot 100-150 kg.

Tuleeko monelle känsiä myös muista liikkeistä ja mihin kohtaan kättä. Varmaan ainakin taljat, kulmasoudut, leuat lisäpainoilla jne. jo känsiä tekevät jos painot yli 100 kg kohoavat.

7

3403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63-v

Mainitsemaasi paikkaan nahka paksunee.
      Riittävät raudat ja toistot niin känsät kasvaa.

Sietää varoa koska jossain vaiheessa nahka repeää känsän reunasta verinahalle ja on pirun kipeä inhottavan pitkään.

Käytän itse remmejä. En niinkään rautojen vuoksi (mave nyt 180 mutta sarjat paljon pienemmillä) vaan siksi että sormilukollakin vedettynä sormet olisivat pitkään kuin nippu kyrpiä häissä.
      Toinen syy. Noloa jos työttömyyeläkeläisellä olisi känsät.

Hanskoja en ole kokeillutkaan. Näyttää mammojen touhulta.

• 6333

"Hanskoja en ole kokeillutkaan. Näyttää mammojen touhulta."

Heheh, tyypillinen macho uhoilija; minä olen miesten mies xD Voi sitä egoilua...

• Lifter

juuriin eli ihan kämmeniin, ja alimpiin niveliin. Lähes kaikista löytyy jonkin näköistä känsää. Ei tosin haittaa mitenkään. Hassua vaan että tälläisellä konttorirotalla on työmiehen kädet...:) Joskus on revennyt känsä kun on vetänyt karkealla tangolla, mutta kyllä ne siitä paranee.

Hanskoilla on jotenkin huono tuntuma siihen tankoon, joten en käytä niitä. Mankkua sen sijaan menee paljon. Remmejäkään en ole käyttänyt puristusvoiman takia, mutta niitä voisi jatkossa joissain treeneissä hyödyntää. Ei tarvitsisi keskittyä liikaa siihen gripin pitämiseen.

• on monenlaisia

Ja varmasti löytyy hyvällä tuntumalla. Itse en ole vielä hankoja käyttänyt, treenanut vasta n.3kk ja nyt alkaa känsät kasvamaan. Osa liikkeistä sattuu melkoisesti kämmeniin joten täytynee hanskat hommata, mitään känsiäkään en halua.

Näyttäköön kuinka mamolta tahansa, niin viisaana miehenä teen sen minkä haluan, toisten ajatuksista suuremmin välittämättä, jos ovat tuota asenneluokkaa... Nimenoman ulkonäöllisissä ja asenteellisissa seikoissa.

• Lifter
        on monenlaisia kirjoitti:

Ja varmasti löytyy hyvällä tuntumalla. Itse en ole vielä hankoja käyttänyt, treenanut vasta n.3kk ja nyt alkaa känsät kasvamaan. Osa liikkeistä sattuu melkoisesti kämmeniin joten täytynee hanskat hommata, mitään känsiäkään en halua.

Näyttäköön kuinka mamolta tahansa, niin viisaana miehenä teen sen minkä haluan, toisten ajatuksista suuremmin välittämättä, jos ovat tuota asenneluokkaa... Nimenoman ulkonäöllisissä ja asenteellisissa seikoissa.

ole mitään hanskojen käyttöä vastaan. Moni tuntuu käyttävän. En vaan itse koe siitä olevan hyötyä minulle. Karhennettu tanko ei mielestäni tarvitse pidon puolesta mitään ylimääräistä liikkuvaa pintaa käden ja tangon väliin. Ja ei ne känsät niin paha juttu ole. Tuskin itse edes huomaan, ellen varta vasten tutki. Ei siis ole kyse mistään wannabeHC treenaamisesta, vaan siitä että en koe tarvitsevani hanskoja salilla. Työhanskat on sitten eri juttu.

PS. Käsirasva pehmentää känsiä...

• 63-v

Hanskat purivat!

• Pitkä-Pekka

Meikäläiselle lähes joka liike lisää känsiä. Paikat on samat, mutta monesti tekee liikkeen aikana aika häijyä, kun on nahka rypyssä. Pitää sarjan jälkeen painaa kämmen jotain sileää vasten, että helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe