Bush....uudestisyntynyt

Minkä takia suomen helluntailaisista kaikki ei pidä George W.Bushia uudestisyntyneenä vaikka hän itse vakuuttaa olevansa uudestisyntynyt.

Leo Mellerkin uskoo Buchin vakaumusta.
http://www.sunpoint.net/~patato/kirje396.html

Billy Graham joka on maailman kuuluisin uskonveljenne evankelista on myös Bushin rukouskaveri ja neuvonantaja tosin nyt hänen terveytensä taitaa jo reistailla ja vaimokin kuoli äskettäin.
http://www.cnn.com/2007/US/06/14/ruth.graham.ap/index.html

BBC:n dokumenttisarjakin paljasti, että Bush on kertonut Jumalan kehottaneen häntä miehittämään Irakin ja Afganistanin.
Varmaan pitää paikkansa ja aluksi luultiin että syynä oli öljy ja itse Bush valehteli syyksi joukkotuhoaseet Irakissa.

Nyt kun Bush on kokenut tappion Irakissa on amerikkalainen kristillinen tutkimuslaitos epäilemässä myös Bushin uudelleensyntymistä.
http://www.mantta.fi/~patato/cef1398.html

Tolla tapaa sitä aletaan uskonveljien piirissä heti työntämään miestä yli laidan kun kannatus pienenee.

20

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronald R K Gunless

      Bush on ateisti niin kuin sinäkin! Te ette tottele Jumalaa. Syy on siis aivan ilmiselvä!

    • joo.

      Billy Graham on kuulemma lapsena kastettu ja kannattaa sitä tapaa kastaa, mutta meni kuulemma näön vuoksi helluntailaisten baptistien upotuskasteelle sen vuoksi, että sai luvan sitten pitää puheita heidänkin kokouksissaan. Aika ovela veto, teki "juntuset" eli "tuplat"

    • äänten käskemä

      Kun uskovainen kuulee ääniä, jotka käskevät tai kehottavat tekemään jotain, on se Jumalan puhetta.

      Jos ei uskovainen kuulee ääniä, jotka kehottavat tai käskevät tekemään jotakin, viedään hänet suljetulle osastolle pitkäksi aikaa.

      • tuli...

        telkusta ohjelma Cervantesista. Hänen aikanaan (1500-luku), hulluutta ei pidetty sillä tavalla epänormaalina kuin nykyään. Ajateltiin Jumalan rakastavan hulluja, ja että hulluilla on oma tärkeä merkityksensä maailmassa. 1700 luvulta eteenpäin hulluutta on alettu pitää sairautena ja hulluja ryhdyttiin työntämään syrjään ihmisyhteisöistä ja kohdella heitä huonosti. Hyvin julmia ja lohduttomia kohtaloita he ovatkin joutuneet kärsimään. Toivottavasti ajat taas muuttuvat paremmiksi heille.


      • Ja pohjimmiltaan kyse on ilmiöstä, joka voi olla paitsi ihmiselle itselleen, myös toisille erittäin vaarallinen. Jumalahan voi käskeä paitsi kirjoittelemaan keskustelupalstalle, myös tappamaan lähimmäisiä ja kaikkea mahdollista siltä väliltä.


      • Huhhahhei
        tuli... kirjoitti:

        telkusta ohjelma Cervantesista. Hänen aikanaan (1500-luku), hulluutta ei pidetty sillä tavalla epänormaalina kuin nykyään. Ajateltiin Jumalan rakastavan hulluja, ja että hulluilla on oma tärkeä merkityksensä maailmassa. 1700 luvulta eteenpäin hulluutta on alettu pitää sairautena ja hulluja ryhdyttiin työntämään syrjään ihmisyhteisöistä ja kohdella heitä huonosti. Hyvin julmia ja lohduttomia kohtaloita he ovatkin joutuneet kärsimään. Toivottavasti ajat taas muuttuvat paremmiksi heille.

        jolla on tarpeeksi rahaa, vaikutusvaltaa ja hurahtaneisuutta, pärjää kyllä nykyäänkin. Onhan noita esimerkkejä, Bush yhtenä.

        http://www.youtube.com/watch?v=gV7_X5cxJGw&mode=related&search=


      • äänistä
        Työmies2 kirjoitti:

        Ja pohjimmiltaan kyse on ilmiöstä, joka voi olla paitsi ihmiselle itselleen, myös toisille erittäin vaarallinen. Jumalahan voi käskeä paitsi kirjoittelemaan keskustelupalstalle, myös tappamaan lähimmäisiä ja kaikkea mahdollista siltä väliltä.

        Samoin Daavidi oksan lahkolaiset, jotka olivat lähellä adventisteja.


      • Huhhahhei kirjoitti:

        jolla on tarpeeksi rahaa, vaikutusvaltaa ja hurahtaneisuutta, pärjää kyllä nykyäänkin. Onhan noita esimerkkejä, Bush yhtenä.

        http://www.youtube.com/watch?v=gV7_X5cxJGw&mode=related&search=

        Sekopäiset sekoilut filminpätkässä päätti saarnaajan viimeiset sanat "jos et maksa kymmenyksiä ole VARAS"


      • Ml213
        Työmies2 kirjoitti:

        Ja pohjimmiltaan kyse on ilmiöstä, joka voi olla paitsi ihmiselle itselleen, myös toisille erittäin vaarallinen. Jumalahan voi käskeä paitsi kirjoittelemaan keskustelupalstalle, myös tappamaan lähimmäisiä ja kaikkea mahdollista siltä väliltä.

        Uudestisyntynyt ihminen ei tapa lähimmäistään tai kehoita/puollusta tappamaan lähimmäisiään.

        Jokainen tutkikoon historiaa ja tätä päivää kuka oli/on Jeesuksen seuraaja.Sokeudessa, henkivaltojen ohjaamana ihmisen ympärille ohjautuu jopa yhteisö, joka jatkaa tappamista.


      • kleptomaani...
        Pe.ku kirjoitti:

        Sekopäiset sekoilut filminpätkässä päätti saarnaajan viimeiset sanat "jos et maksa kymmenyksiä ole VARAS"

        Vieläkö ristilippu aiheuttaa pekulle psyykkisiä ongelmia?
        Vaihda hyvä mies maata, älä suotta kärsi väärän värisestä ristilipusta.
        Lähi-idässä on monta valtiota, jossa kristinusko on epäsuosiossa, ja jossa on oikean värinen lippu.
        Mutta älä vaan vahingossakaan muuta Israeliin!
        Siellä on väärä lipun väri!
        Mitäs mieltä olet Daavidin tähdestä?
        Sopiiko lippuun, vai olisiko ehdottaa sivistyneempää ja nykyaikaisempaa kuviota?


    • uudestisyntynyt?

      Jokos peku on vapautunut Suomen ristilipun aiheuttamasta traumasta?
      Vieläkö psyyke on koetuksella väärän värisestä lipusta?
      Muuta peku Saudeihin, ei tarvitse kärsiä turhaan täällä vääräuskoisten ristilippumaassa.
      Hae turvapaikkaa saudeista, täällä sinua vain sorretaan lahkolaisten toimesta.

      • hankala sinulle, kun piti ruveta keljuilemaan yksinkertaiseen uskovaistyyliin?


      • todé
        Työmies2 kirjoitti:

        hankala sinulle, kun piti ruveta keljuilemaan yksinkertaiseen uskovaistyyliin?

        Keljuilusta puheenollen...Sinuna vilkaisin pari kertaa peiliin. (Tuo edellä oleva ihan vilpittömästi, vaikka olenkin kirjoitustyylisi ihailija.)


      • todé kirjoitti:

        Keljuilusta puheenollen...Sinuna vilkaisin pari kertaa peiliin. (Tuo edellä oleva ihan vilpittömästi, vaikka olenkin kirjoitustyylisi ihailija.)

        kuuluu myös "iteoot"-tyyppinen keskustelu ja todella typerä vitsailu malliin "Hae turvapaikkaa Saudeista!" Raamattuun pohjautuva elämänkatsomus ei ole kovin rikasta, niinpä ei ole huumorikaan.


      • todé
        Työmies2 kirjoitti:

        kuuluu myös "iteoot"-tyyppinen keskustelu ja todella typerä vitsailu malliin "Hae turvapaikkaa Saudeista!" Raamattuun pohjautuva elämänkatsomus ei ole kovin rikasta, niinpä ei ole huumorikaan.

        Raamattuun pohjautuva elämänkatsomus voi olla niin rikasta, ettet uskokaan.
        Voisi olettaa, ettet tiedä huumorista mitään, kun noin yksisilmäisesti kirjoittelet.

        Mistähän niitä "hae turvapaikkaa Saudeista" tyyppejä oikein sikiää, jos kaikki ei-uskovaiset ovat fiksuja ja filmaattisia? Tuskinpa uskoontuleminen tekee joistakuista pattipäistä meille mieleisiä. Niin se vaan on.


      • todé kirjoitti:

        Raamattuun pohjautuva elämänkatsomus voi olla niin rikasta, ettet uskokaan.
        Voisi olettaa, ettet tiedä huumorista mitään, kun noin yksisilmäisesti kirjoittelet.

        Mistähän niitä "hae turvapaikkaa Saudeista" tyyppejä oikein sikiää, jos kaikki ei-uskovaiset ovat fiksuja ja filmaattisia? Tuskinpa uskoontuleminen tekee joistakuista pattipäistä meille mieleisiä. Niin se vaan on.

        Spede-vainaahan kerran näytti mitä on huumori.
        Jos lätsä on päässä suorassa niin se ei ole huumoria.
        Ja se on huumoria kun kännetään lätsä 45:n asteen kulmaan ja suu toiseen suuntaan vinoon.

        Sähän itse kysäisit samaiselta Amokselta että missä hänen huumoriaan näkee samassa ketjussa jossa hän suutahti ja nyt sitä näet.

        Kyllä uudestisyntyneet pääsääntöisesti tosikkoja ovat mutta aina joukkoon joku jyväkin eksyy.


    • herramrks

      siihen tyyliin että hedelmistään puu tunnetaan.
      Voi kysyä että onko Bushin toiminta sellaista kuin Jeesus opetti?
      Sehän ei toki ole "Jumalan sanaa" vaikka Bush sanoisi että niin on. Läpi historian ihmiset ovat julistaneet omiaan muka Jumalan sanana.

      • Ei tietenkään se ole Jumalan sanaa eikä tosiaan ole Jumalan sanaa sekään mitä jotkut ovat ylistäneet lähihistorissa.

        Kuten ehkä huomaat muutin tekstiäsi sen verran jotta siitä lähti valheet pois.

        Sinä kun valheellisesti väitit kaikkien ihmisten julistaneen Jumalan sanaa.
        Ja väitit sitä tapahtuneen vielä läpi historian joka on valhetta.

        Mutta siitä olen samaa mieltä että se ei ole Jumalan sanaa koska sitä ei ole.


    • Laitapeliä

      Onko tämä nyt ollenkaan ns. laitapeliä, eli asiallista toimintaa, kun George Bush jr. itse työntyy yli laidan:
      http://www.bushrevealed.com

    • en ymmärrä

      Kaikki karimaattiset johtajat tukevat Bushia. Wilkerson ja Robertson sekä moent muut amerikkalaiset saarnaajat joita suomalaiset helluntailaiset ihailevat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe