Meikä mielestään treenaa pohkeita jo suht hyvillä painoilla, esim. istualtaan panen siihen 120 kiloa ja hyvin menee 15 sarjat. Mutta pohkeet.... niitä ei o juuri missään. Olen niin turhautunu, että lopetanko pohjetreenin kokonaan? Säästänpähän energiaa muualle. Vai alanko kävellä kotona korkokengillä?
Jätänkö pohkeet kokonaan?
11
1752
Vastaukset
- jätä vain
pohkeiden treenaaminen on aikalailla turhaa jos et ole mikään wannabe-kehonrakentaja. ne kun ei ole koskaan se heikoin lenkki missään liikkeessä, ja ne vaatii kokoonsa nähden "liikaa" työtä jotta ne suostuisivat kasvamaan.
- kenkiin
ensin sentti sitten kaksi lopulta viisi, suutari tekee edullisesti esim. kävelykenkiin.
myös hypyt ja pyöräilyn saa ottamaan pohkeisiin. rasitusta pitää tulla miltei jatkuvasti, opettele kävelemään päkijöillä niin että pohkeet miltei kramppaa, muutamalla tutulla luonnostaan niin kävelevillä on härskin isot pohkeet.. ..istuen tehty pohjeprässi aktivoi leveää kantalihasta, kun taas seisten tehty aktivoi kaksoiskantalihasta, mistä se pohkeen muoto varsinaisesti tulee!
eli pohjeprässiä seisten...mut älä tietenkään jätä sitä istuen tehtyä prässiä pois! ;)- herr puntila
Hiertyykö muillakin siinä seisten tehdessä olkapäät joka kerta mustelmille? Ei kovin pahasti, mutta aina siitä jäljet jää. Vai onko mulla vaan erityisen luisevat olkapäät.
herr puntila kirjoitti:
Hiertyykö muillakin siinä seisten tehdessä olkapäät joka kerta mustelmille? Ei kovin pahasti, mutta aina siitä jäljet jää. Vai onko mulla vaan erityisen luisevat olkapäät.
..joka kerta, mut so what?!
no pain, no gain! ;)
- ..............
Itsellä täsmälleen sama juttu. Pohkeet melko pienet olleet aina, mutta helvetin voimakkaat. Tein seisten pohjeprässiä 140 kilon vastuksella (koko pakka) ja vastaavilla painoilla teki todella harva. Kokoa ei tullut, teki miten tahansa ja mitä liikkeitä tahansa.
Sitten aloin pelaamaan jalkapalloa ja kas kummaa, pohkeet lähtivät kasvuun. Eli juokseminen kasvattaa niitä. Ja ilmeisesti mielellään pyrähdys-tyylisesti, ei välttämättä pitkää matkaa.- pelkkää
hidasta lihassolua
- Östershjolm
Jaa, no minä en oo kertakaikkiaan pelimiehiä, joten mitähän muuta keksis ku jalkapallon?
- juoksua
Östershjolm kirjoitti:
Jaa, no minä en oo kertakaikkiaan pelimiehiä, joten mitähän muuta keksis ku jalkapallon?
juoksu pyrähdyksiä ylämäkeen täysillä..pyrähdyksen pituus 30-50 metriä.
itse lopetin salilla pohkeiden treenaamisen kun tulokset kohenevat tällä tavalla nopeammin!
- WDR
Treenaa pohkeet seisten! Mielestäni pohkeita ei tarvitse treenata muuten kuin seisten ja tällöinkin muutama sarja viikossa riittää.
- dfsdfsdfs
Istuen tehtävässä pohjelaitteessa voi huijata käyttämällä pohkeiden sijaan lonkan koukistajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka983060GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24771