Näin arvuuttelee Russia Profilen toimittaja Jason Corcoran:
http://www.russiaprofile.org/page.php?pageid=Business New Europe&articleid=a1181745453
Pietarissa on meneillään lukuisia mittavia rakennushankkeita, ja yhä enemmän taloudellista ja poliittista valtaa siirtyy Moskovasta Pietariin. Venäjällä vallassa olevat henkilöt ovat pääosin kotoisin Pietarista, ja tämän arvellaan olevan yksi syy kehitykselle. Kotikaupunkia halutaan suosia.
Pietarista Venäjän pääkaupunki?
5
468
Vastaukset
- ...
Niin onkin, ja yksi niistä rakennushankeista on tai oli suomalaisten rakeentama jätevesilaitos.
Venäjälthän "ei" rahaa löydy edes siihen.
Mielenkiintoista että muuhun taas löytyy.- aika kova veto
Se olisi Suomen menoa pitkällä tähtäimellä, jollei EU pysy yhtenäisenä tai Suomi liity Natoon. Sen verta laajentumis ja suuruushaluisia ovat ettei heille riitä että kymmenentuhatta km leveän maan pääkaupunki olisi sen länsirajalla! Siihen täytyisi saada lopulta maata myös toiselle puolelle pääkaupunkia eli länteen.
Ensin vaihtui kansallislaulu Neuvostoliiton kansallislauluksi, nytkö pääkaupunki Imperiumi-Venäjän pääkaupungiksi?!
- Pietari sentään
paljon kauniimpi kaupunki-kokonaisuus. Maailman ehkä kaunein kaupunki, ainakin "miljoonakaupungeista".
- Näin on :(
Rajan pintaan Euroopan persereikä ja kaatopaikka. Ei, vaan sementoida kuten Tshernobyl.
- Dubai'
Pietarista Venäjän pääkaupunki ?(Dubai,Bur al arab hotelli),kopio kruunuksi ?
Samaistuuko Pietarinkaupunki rakentamalla kopion ,samankaltaisen ökyrakennelman ,öljyyhtiön maamerkiksi ,muistoksi jätevesipuhdistamisesta(Suomen veronmaksajien kustannuksella)kertyneillä Venäjän sijoittamattomilla rublilla "viemäripilvenpiirtäjäutopian" kusetuksen kulttuurimonumentin.
Putinlandia on totta ,muistissa suuri ja mahtavan...CCCP... kopio!
http://www.stayxs.com/uae/images/burj-al-arab-hotel.jpg
Pietari on varmasti Venäjänpääkupunki=ajankysymys=faktaa=Putinsuuren "sormenjälki"=viemäritorni !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329