Eteerinen ja astraalinen keho

kuoleman jälkeen

Kun ihminen "kuolee", niin hänen eteerinen kehonsa elää vielä 4-5 vuorokautta kuoleman jälkeen.
Astraalikeho elää paljon kauemmin.
Se on ilmeisestikin vainajan astraalikeho joka luonamme vierailee, ja joka saa tuntemaan selvästikin hänen läsnäolonsa.

8

4045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein paljoa

ajatella kuolemaa tältä kannalta.Kun päästää kuolleesta irti ja toivottaa hänelle hyvää sinne toiseen paikkaan, sinne mihinkä elävillä ei ole asiaa, niin oma surutyökin pääsee paremmin alkamaan.Ikävöidä ja kaivata saa ihankuin kaukaisella matkalla olijaa, mutta pitää jättää ne ajatukset pois että vielä täällä maallisessa kohtaisimme. Kohtaamme sitten sillä jossakin...

• sitten´?

Jos eteerinen keho elää vielä 4-5 päivää, niin miten siihen vaikuttaa jos polttohautaus tehdään jo 3-4:ntenä päivänä?

• ei ruumiinavaustakaan
        sitten´? kirjoitti:

Jos eteerinen keho elää vielä 4-5 päivää, niin miten siihen vaikuttaa jos polttohautaus tehdään jo 3-4:ntenä päivänä?

Koska vainajan eteerinen keho tuntee ja aistii vielä, niin on hirvittävää jos tehdään ruumiinavaus tai polttohautaus näinä päivinä.
        Olisi varmaankin hyvä jos odotettais viikko ennenkuin ruvetaan repimään tai polttamaan.

Eikä mun mielestä tuo ruumiin nopea vienti pakastelokeroonkaan ole mikään hyvä idea, mutta eiväthän lääkärit ja meidän ylpeä lääketiede tällaisesta välitä.

Uskon aivan täysin että eteerinen ja astraalinen keho on olemassa.
        Äitinikin alkoi hymyillä kun oli "kuollut" muutama tunti aikaisemmin ja minä laskin käteni hänen poskilleen.

• luule

että luonamme vierailisi jokin tilapäinen astraalikeho. Ihmisen sieluminuus jää jäljelle hänen kuoltuaan ja se on ikuinen. Sielu voi henkenä käväistä omaistensa luona mutta sen paikka on varmaan jossain muualla kuin maanpiirissä.

• buddhan totuus

Tuo kuolematon keho on sitten kausaalisen, buddhiaalisen ja aatmaanisen kuolematon yhtenäisyys.
        Ja kyllä tuo eteerinen ja astraalinen keho on aivan varmasti todellista, olen sen itse omien ja toisten kokemusten perusteella ymmärtänyt.

Eihän kristinuskokaan kiellä henkimaailman olemassaoloa.
        Intialaiset uskonnot ovat vain perehtyneet siihen paremmin.

• ...pohdiskelua
        buddhan totuus kirjoitti:

Tuo kuolematon keho on sitten kausaalisen, buddhiaalisen ja aatmaanisen kuolematon yhtenäisyys.
        Ja kyllä tuo eteerinen ja astraalinen keho on aivan varmasti todellista, olen sen itse omien ja toisten kokemusten perusteella ymmärtänyt.

Eihän kristinuskokaan kiellä henkimaailman olemassaoloa.
        Intialaiset uskonnot ovat vain perehtyneet siihen paremmin.

Hmm.. tarkalleen mitä eetterikeho aistii, samaa kuin fyysinenkin keho? Jotenkin en haluaisi uskoa tuohon. Kukaan on tuskin tullut takaisin kertomaan asiasta, ne ovat vain meidän elävien teorioita.

• totta vai tarua
        ...pohdiskelua kirjoitti:

Hmm.. tarkalleen mitä eetterikeho aistii, samaa kuin fyysinenkin keho? Jotenkin en haluaisi uskoa tuohon. Kukaan on tuskin tullut takaisin kertomaan asiasta, ne ovat vain meidän elävien teorioita.

Sanoppa muuta olen samalla pituuksilla mietteissäni ..toinen tietää sitä toinen tätä.. KUKAAN ei voi noita asioita todella tietää.. kun ei ole juuri kertojia teoriassahan monikin on mahdollista mutta käytännössähän sen pitäis jonkun kertoa ja tulla kertomaan eipä taida onnistua!!!

• energikopia av den fysiska ...
        ...pohdiskelua kirjoitti:

Eteerinen keho tuntee ja aistii.
        Se ib fyysisen kehon kopia, nämä erilaiset kehot meillä on koko ajan, ja ne jättävät fyysisen kehon eri tahdissa kuoleman jälkeen.
        Eläessämme usein muutokset eteerisessä kehossamme enteilevät sairauksia fyysisessä kehossamme.
        Monet ihmiset pystyvät näkemään meidän auramme,joissa nämä eri kehot ovat eri värisinä fyysisen kehon ympärillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe