peräaukon haavaumia ScheriproctillA

eli vuorotyö visiin sekoittaa paksusuolen toiminnan. aika usein on ripulia. Scheriproct bebanthenia ja sinkosalia oon käyttäny peräaukon ulkopuolella oleviin haavaumiin, todella aristaviin. nyt on myös "reijässä" todella kipeä haava tai kohta. 2lla lääkärillä käynyt olen. yks antoi jonku nizoral suosituksen vielä lisäksi ja ohjas verikokeisiin, niissä ei ollut mitään.

tää ei ollut mun oma lääkäri ja homma jäi siihen kun oma lääkäri ei tältä saikulle jääneeltä lääkäriltä jolla kävin ole saanut mitään selostusta vielä.

iho on sileänä muutaman cm2 aukosta reisiin päin, entiä Scheriproct pitkäaikaisvaikutuksia mutta mielesätni se saattaa lisätä vaan noita.talkkia oon laitettu joka toinen ilta kun en voidetta.

onko tähystetty teitä ketään ellei verikokeissa ole mitään erikoista tämä on täkreä tietää että menenkö hoputtamaan lääkriä uudestaan.

mulla on ollut näitä haavaumia marraskuusta asti-
3236
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

mahdollisuus suljettu pois?

Äänestä
  • ja hoidetaan vielä valkovaseliinilla ja yhdellä reseptilääkkeellä sano lääkäri

    Äänestä

  • odotetaan kirjoitti:

    ja hoidetaan vielä valkovaseliinilla ja yhdellä reseptilääkkeellä sano lääkäri

    ja pers vaon päähän. valskovaseliinii käytän , ja pesen päivittäin muttta eipä näy lähtevän...

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


verikokeissa ei mitään - he... kirjoitti:

eli vuorotyö visiin sekoittaa paksusuolen toiminnan. aika usein on ripulia. Scheriproct bebanthenia ja sinkosalia oon käyttäny peräaukon ulkopuolella oleviin haavaumiin, todella aristaviin. nyt on myös "reijässä" todella kipeä haava tai kohta. 2lla lääkärillä käynyt olen. yks antoi jonku nizoral suosituksen vielä lisäksi ja ohjas verikokeisiin, niissä ei ollut mitään.

tää ei ollut mun oma lääkäri ja homma jäi siihen kun oma lääkäri ei tältä saikulle jääneeltä lääkäriltä jolla kävin ole saanut mitään selostusta vielä.

iho on sileänä muutaman cm2 aukosta reisiin päin, entiä Scheriproct pitkäaikaisvaikutuksia mutta mielesätni se saattaa lisätä vaan noita.talkkia oon laitettu joka toinen ilta kun en voidetta.

onko tähystetty teitä ketään ellei verikokeissa ole mitään erikoista tämä on täkreä tietää että menenkö hoputtamaan lääkriä uudestaan.

mulla on ollut näitä haavaumia marraskuusta asti-

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu