Paskapumppi.com

ihme

,että aina jumisa tuo pakkiksen foorumi...Pistäs Mike hieman niitä VIP rahoja siihen foorumin nopeuttamiseenkin.

18

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muslimit ovat saanet sen aikaiseksi, ei niitä saa tuoda Eurooppaan eikä todellakaan meidän upeaan Suomeen.

• Anonyymi

Nykyään moni käy mieluummin Ylilaudan kehonrakennus osiossa kun sieltä saa nopeammin ja luotettavammin tietoa mitä Suomen bodyskenessä tapahtuu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kaikissa foorumeissa noita on.

• Anonyymi

Onko se mike se koulukiusattu sössöttäjä?

• Anonyymi

Nyt tietoa tänne.
      Mitä on pakkis ja ylilauta ja kuka tai mikä on mike?

• Anonyymi

Missä on tänne?
        Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
        Mitä minä siitä saan? Hä!
        Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
        Lopeta loisiminen!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on tänne?
        Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
        Mitä minä siitä saan? Hä!
        Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
        Lopeta loisiminen!!!!

Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?

Minä annoin vaimoni sala rakastajalle munaa mies vituun

• Anonyymi

Ylilaudan fit on tämän hetken suosituin bodauspalsta, kannattaa käydä tutustumassa.

• Anonyymi

joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.

Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.

Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?

Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.

Juuri näin.
        Itse olen body miesten vaimojen salasuhde. Herra Käki.
        Monet kuntosalien käyttäjät eivät saa naistaan tiineeksi.
        Silloin tulen hätiin. Pääkaupunkiseudulla olen varmaan 20 lapsen isä. Tampereella vähintään yhtä monta.
        Maine kun kiirii niin tekemistä on piisannut. Moni halunnut varmistus käyntejäkin vaikka jo testi on näyttänyt että tavoite saavutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukahan sitten on?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tytär kysyy: "Iisiii, minkä takia mulla on alhaisempi älykkyysosamäärä ja huonompi terveys kuin muilla lapsilla?"
        Hyper-Isi vastaa: "Siksi koska isi käytti steroideja jotta pääsi yhtymään teinilutkaan ja ottamaan avioeron äidistäsi ja täten pilaaman äidin koko loppuelämän koska kukaan kunniallinen mies ei mene naimisiin käytetyn naisen kanssa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4442
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      125
      2441
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      316
      2399
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      145
      2286
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      186
      2144
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      475
      1178
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      384
      1098
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      11
      990
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      893
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      85
      837
    Aihe