,että aina jumisa tuo pakkiksen foorumi...Pistäs Mike hieman niitä VIP rahoja siihen foorumin nopeuttamiseenkin.
Paskapumppi.com
18
402
Vastaukset
- Anonyymi
Muslimit ovat saanet sen aikaiseksi, ei niitä saa tuoda Eurooppaan eikä todellakaan meidän upeaan Suomeen.
- Anonyymi
Nykyään moni käy mieluummin Ylilaudan kehonrakennus osiossa kun sieltä saa nopeammin ja luotettavammin tietoa mitä Suomen bodyskenessä tapahtuu.
- Anonyymi
ylilauta on syrjäytyneiden paikka. lautalaiset ottivat itse yhteyttä Jaakko Kesoon
https://www.youtube.com/watch?v=Gz8rrRiow6g- Anonyymi
Kaikissa foorumeissa noita on.
- Anonyymi
Onko se mike se koulukiusattu sössöttäjä?
- Anonyymi
Nyt tietoa tänne.
Mitä on pakkis ja ylilauta ja kuka tai mikä on mike?- Anonyymi
Missä on tänne?
Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
Mitä minä siitä saan? Hä!
Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
Lopeta loisiminen!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on tänne?
Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
Mitä minä siitä saan? Hä!
Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
Lopeta loisiminen!!!!Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?
Minä annoin vaimoni sala rakastajalle munaa mies vituun
- Anonyymi
Ylilaudan fit on tämän hetken suosituin bodauspalsta, kannattaa käydä tutustumassa.
- Anonyymi
joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.
Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.
Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?
Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.
Juuri näin.
Itse olen body miesten vaimojen salasuhde. Herra Käki.
Monet kuntosalien käyttäjät eivät saa naistaan tiineeksi.
Silloin tulen hätiin. Pääkaupunkiseudulla olen varmaan 20 lapsen isä. Tampereella vähintään yhtä monta.
Maine kun kiirii niin tekemistä on piisannut. Moni halunnut varmistus käyntejäkin vaikka jo testi on näyttänyt että tavoite saavutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukahan sitten on?
- Anonyymi
Miksi Paskatoistolla ei varoiteta nuoria steroidien vaaroista? Miksi jotkut yritykset mainostavat noin steroidimyönteisellä palstalla?
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000000275376.html
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/anaboliset-steroidit-kutistavat-voimailijoiden-aivoja/- Anonyymi
Tytär kysyy: "Iisiii, minkä takia mulla on alhaisempi älykkyysosamäärä ja huonompi terveys kuin muilla lapsilla?"
Hyper-Isi vastaa: "Siksi koska isi käytti steroideja jotta pääsi yhtymään teinilutkaan ja ottamaan avioeron äidistäsi ja täten pilaaman äidin koko loppuelämän koska kukaan kunniallinen mies ei mene naimisiin käytetyn naisen kanssa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851