Paskapumppi.com

ihme

,että aina jumisa tuo pakkiksen foorumi...Pistäs Mike hieman niitä VIP rahoja siihen foorumin nopeuttamiseenkin.

18

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muslimit ovat saanet sen aikaiseksi, ei niitä saa tuoda Eurooppaan eikä todellakaan meidän upeaan Suomeen.

• Anonyymi

Nykyään moni käy mieluummin Ylilaudan kehonrakennus osiossa kun sieltä saa nopeammin ja luotettavammin tietoa mitä Suomen bodyskenessä tapahtuu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kaikissa foorumeissa noita on.

• Anonyymi

Onko se mike se koulukiusattu sössöttäjä?

• Anonyymi

Nyt tietoa tänne.
      Mitä on pakkis ja ylilauta ja kuka tai mikä on mike?

• Anonyymi

Missä on tänne?
        Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
        Mitä minä siitä saan? Hä!
        Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
        Lopeta loisiminen!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on tänne?
        Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
        Mitä minä siitä saan? Hä!
        Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
        Lopeta loisiminen!!!!

Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?

Minä annoin vaimoni sala rakastajalle munaa mies vituun

• Anonyymi

Ylilaudan fit on tämän hetken suosituin bodauspalsta, kannattaa käydä tutustumassa.

• Anonyymi

joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.

Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.

Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?

Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.

Juuri näin.
        Itse olen body miesten vaimojen salasuhde. Herra Käki.
        Monet kuntosalien käyttäjät eivät saa naistaan tiineeksi.
        Silloin tulen hätiin. Pääkaupunkiseudulla olen varmaan 20 lapsen isä. Tampereella vähintään yhtä monta.
        Maine kun kiirii niin tekemistä on piisannut. Moni halunnut varmistus käyntejäkin vaikka jo testi on näyttänyt että tavoite saavutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukahan sitten on?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tytär kysyy: "Iisiii, minkä takia mulla on alhaisempi älykkyysosamäärä ja huonompi terveys kuin muilla lapsilla?"
        Hyper-Isi vastaa: "Siksi koska isi käytti steroideja jotta pääsi yhtymään teinilutkaan ja ottamaan avioeron äidistäsi ja täten pilaaman äidin koko loppuelämän koska kukaan kunniallinen mies ei mene naimisiin käytetyn naisen kanssa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe