Nyt tietoa tänne. Mitä on pakkis ja ylilauta ja kuka tai mikä on mike?
0Äänestä
Anonyymi
Missä on tänne? Miksi tietoa sinne pitäisi antaa. Mitä minä siitä saan? Hä! Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy! Lopeta loisiminen!!!!
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on tänne? Miksi tietoa sinne pitäisi antaa. Mitä minä siitä saan? Hä! Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy! Lopeta loisiminen!!!!
Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä annoin vaimoni sala rakastajalle munaa mies vituun
0Äänestä
Anonyymi
Ylilaudan fit on tämän hetken suosituin bodauspalsta, kannattaa käydä tutustumassa.
0Äänestä
Anonyymi
joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.
Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.
Juuri näin. Itse olen body miesten vaimojen salasuhde. Herra Käki. Monet kuntosalien käyttäjät eivät saa naistaan tiineeksi. Silloin tulen hätiin. Pääkaupunkiseudulla olen varmaan 20 lapsen isä. Tampereella vähintään yhtä monta. Maine kun kiirii niin tekemistä on piisannut. Moni halunnut varmistus käyntejäkin vaikka jo testi on näyttänyt että tavoite saavutettu.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytär kysyy: "Iisiii, minkä takia mulla on alhaisempi älykkyysosamäärä ja huonompi terveys kuin muilla lapsilla?" Hyper-Isi vastaa: "Siksi koska isi käytti steroideja jotta pääsi yhtymään teinilutkaan ja ottamaan avioeron äidistäsi ja täten pilaaman äidin koko loppuelämän koska kukaan kunniallinen mies ei mene naimisiin käytetyn naisen kanssa"
Vastaukset 18
Vanhimmat
Muslimit ovat saanet sen aikaiseksi, ei niitä saa tuoda Eurooppaan eikä todellakaan meidän upeaan Suomeen.
Nykyään moni käy mieluummin Ylilaudan kehonrakennus osiossa kun sieltä saa nopeammin ja luotettavammin tietoa mitä Suomen bodyskenessä tapahtuu.
ylilauta on syrjäytyneiden paikka. lautalaiset ottivat itse yhteyttä Jaakko Kesoon
https://www.youtube.com/watch?v=Gz8rrRiow6g
Kaikissa foorumeissa noita on.
Onko se mike se koulukiusattu sössöttäjä?
Nyt tietoa tänne.
Mitä on pakkis ja ylilauta ja kuka tai mikä on mike?
Missä on tänne?
Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
Mitä minä siitä saan? Hä!
Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
Lopeta loisiminen!!!!
Minä annoin vaimoni sala rakastajalle munaa mies vituun
Ylilaudan fit on tämän hetken suosituin bodauspalsta, kannattaa käydä tutustumassa.
Juuri näin.
Itse olen body miesten vaimojen salasuhde. Herra Käki.
Monet kuntosalien käyttäjät eivät saa naistaan tiineeksi.
Silloin tulen hätiin. Pääkaupunkiseudulla olen varmaan 20 lapsen isä. Tampereella vähintään yhtä monta.
Maine kun kiirii niin tekemistä on piisannut. Moni halunnut varmistus käyntejäkin vaikka jo testi on näyttänyt että tavoite saavutettu.
Ja kukahan sitten on?
Miksi Paskatoistolla ei varoiteta nuoria steroidien vaaroista? Miksi jotkut yritykset mainostavat noin steroidimyönteisellä palstalla?
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000000275376.html
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/anaboliset-steroidit-kutistavat-voimailijoiden-aivoja/
Tytär kysyy: "Iisiii, minkä takia mulla on alhaisempi älykkyysosamäärä ja huonompi terveys kuin muilla lapsilla?"
Hyper-Isi vastaa: "Siksi koska isi käytti steroideja jotta pääsi yhtymään teinilutkaan ja ottamaan avioeron äidistäsi ja täten pilaaman äidin koko loppuelämän koska kukaan kunniallinen mies ei mene naimisiin käytetyn naisen kanssa"