Paskapumppi.com

ihme

,että aina jumisa tuo pakkiksen foorumi...Pistäs Mike hieman niitä VIP rahoja siihen foorumin nopeuttamiseenkin.

18

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muslimit ovat saanet sen aikaiseksi, ei niitä saa tuoda Eurooppaan eikä todellakaan meidän upeaan Suomeen.

    • Anonyymi

      Nykyään moni käy mieluummin Ylilaudan kehonrakennus osiossa kun sieltä saa nopeammin ja luotettavammin tietoa mitä Suomen bodyskenessä tapahtuu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaikissa foorumeissa noita on.


    • Anonyymi

      Onko se mike se koulukiusattu sössöttäjä?

    • Anonyymi

      Nyt tietoa tänne.
      Mitä on pakkis ja ylilauta ja kuka tai mikä on mike?

      • Anonyymi

        Missä on tänne?
        Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
        Mitä minä siitä saan? Hä!
        Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
        Lopeta loisiminen!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on tänne?
        Miksi tietoa sinne pitäisi antaa.
        Mitä minä siitä saan? Hä!
        Niin juuri, ilmaiseksi pitäisi sinne tänne asti tietoa antaa???? Ei käy!
        Lopeta loisiminen!!!!

        Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antoiko vaimosi jollekin jotain ilmeiseksi mistä sinä maksat täyden hinnan?

        Minä annoin vaimoni sala rakastajalle munaa mies vituun


      • Anonyymi

        Ylilaudan fit on tämän hetken suosituin bodauspalsta, kannattaa käydä tutustumassa.


      • Anonyymi

        joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku poti pilting-juttu. Koulukiusatut esittelevät lihaksiaan velaksi ostettujen autojen vieressä. Myötähäpeä aivan järkyttävä.

        Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä myöskään unohtaa toisen miehen lapsen äitiä vaimona.

        Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän mahtaa tämä lause tarkoittaa, tuskin tiedät itsekkään ?

        Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.

        Juuri näin.
        Itse olen body miesten vaimojen salasuhde. Herra Käki.
        Monet kuntosalien käyttäjät eivät saa naistaan tiineeksi.
        Silloin tulen hätiin. Pääkaupunkiseudulla olen varmaan 20 lapsen isä. Tampereella vähintään yhtä monta.
        Maine kun kiirii niin tekemistä on piisannut. Moni halunnut varmistus käyntejäkin vaikka jo testi on näyttänyt että tavoite saavutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen miehen lapsen äiti. Niin. Eli toinen mies on ollut koituksessa naisen kanssa ja nainen on synnyttänyt lapsen tälle toiselle miehelle. Nainen on nyt tämän toisen miehen lapsen äiti. Tasan tarkkaan kukaan kunniallinen mies ei ota tällaista naista vaimoksi.

        Ja kukahan sitten on?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tytär kysyy: "Iisiii, minkä takia mulla on alhaisempi älykkyysosamäärä ja huonompi terveys kuin muilla lapsilla?"
        Hyper-Isi vastaa: "Siksi koska isi käytti steroideja jotta pääsi yhtymään teinilutkaan ja ottamaan avioeron äidistäsi ja täten pilaaman äidin koko loppuelämän koska kukaan kunniallinen mies ei mene naimisiin käytetyn naisen kanssa"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe