Lost 4 kausi

Lost fani!

Se alkaa 233 päivän 13 tunnin 4minuutin pääs jenkeissä

11

6005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moth-

      sillon ku viiminen jakso kolmos kaudesta tuli niin ajatteli et joutuu oottaan niin kauan ku lasta oottaa! :D mä en jaksa oottaa vielä 8kk.. se on ihan liian pitkä aika!!

      • Tuntematon

        Aivan surkea ja todella yliarvostettu ohjelma. Minä en tajua, mitä te tässä Lostissa oikein näette. Sehän on vain väkisin tehty ohjelma, jossa ei ole mitään uutta ideaa. Haaksirikkoisuus on keksitty ja


      • Tuntematon
        Tuntematon kirjoitti:

        Aivan surkea ja todella yliarvostettu ohjelma. Minä en tajua, mitä te tässä Lostissa oikein näette. Sehän on vain väkisin tehty ohjelma, jossa ei ole mitään uutta ideaa. Haaksirikkoisuus on keksitty ja

        ...jo Robinson aikana.


      • Nimetön
        Tuntematon kirjoitti:

        Aivan surkea ja todella yliarvostettu ohjelma. Minä en tajua, mitä te tässä Lostissa oikein näette. Sehän on vain väkisin tehty ohjelma, jossa ei ole mitään uutta ideaa. Haaksirikkoisuus on keksitty ja

        Jos se on susta niin surkea sarja niin mitäs helvettiä sä tällä palstalla teet?


      • dinke
        Nimetön kirjoitti:

        Jos se on susta niin surkea sarja niin mitäs helvettiä sä tällä palstalla teet?

        Nii justii.. Vedä vittu päähäs ja piere hunajaa amatööri joka jaksat valittaa lostista. Säästä aikaas sit johki parempaan, vai 00X iha NiiQ LoST iTe?!1


      • Nimetön
        Tuntematon kirjoitti:

        Aivan surkea ja todella yliarvostettu ohjelma. Minä en tajua, mitä te tässä Lostissa oikein näette. Sehän on vain väkisin tehty ohjelma, jossa ei ole mitään uutta ideaa. Haaksirikkoisuus on keksitty ja

        Kato se sarja uudestaa siin on kyl vähä enemmä ku pelkkä haaksirikkoutumine koita vaikka verrata näitä:

        Cast Away
        LOST

        onko mitää eroa? mun mielestä o


      • jorkki69
        Nimetön kirjoitti:

        Kato se sarja uudestaa siin on kyl vähä enemmä ku pelkkä haaksirikkoutumine koita vaikka verrata näitä:

        Cast Away
        LOST

        onko mitää eroa? mun mielestä o

        Cast Away on maaliman paras kuva...ja lost paras sarja...


      • yyyy
        Tuntematon kirjoitti:

        Aivan surkea ja todella yliarvostettu ohjelma. Minä en tajua, mitä te tässä Lostissa oikein näette. Sehän on vain väkisin tehty ohjelma, jossa ei ole mitään uutta ideaa. Haaksirikkoisuus on keksitty ja

        te lostin haukkujat ette vaan ymärrä mitä lostisa tapahtuu... se on parempi ku joku pako vaikka katoin pakoa jonkin verran mut lost vie ykkösenä!=)


      • baskanaa
        yyyy kirjoitti:

        te lostin haukkujat ette vaan ymärrä mitä lostisa tapahtuu... se on parempi ku joku pako vaikka katoin pakoa jonkin verran mut lost vie ykkösenä!=)

        www.lost.eu/64bd9 pelatkaas tätä :D


      • Nimetön
        yyyy kirjoitti:

        te lostin haukkujat ette vaan ymärrä mitä lostisa tapahtuu... se on parempi ku joku pako vaikka katoin pakoa jonkin verran mut lost vie ykkösenä!=)

        Aivan totta! Lostin haukkujat sanoo sitä haaksirikkoutumiseksi koska ei tiedä mitä siinä tapahtuu eikä jaksa kattoa sitä.


      • mr eko
        Nimetön kirjoitti:

        Aivan totta! Lostin haukkujat sanoo sitä haaksirikkoutumiseksi koska ei tiedä mitä siinä tapahtuu eikä jaksa kattoa sitä.

        lost haukkujat on pentuja jotka ei saa sarjaa katsoa tai ei älyä siitä mitään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe