onko koti konsteja katkenneen virta avaimen palan
irrottamiseksi virtalukosta,ilman lukkoseppiä.
kaikki vinkit tervetulleita
katkennut virta avain
5
823
Vastaukset
- Irti ja Pois
Riippuu miten on katkennut? Jos ei pahasti vääntynyt sisään niin kokeile lattamalla pikaliimaa (vähän) kädessäsi olevan tyngän päähän ja paina lukkopesään (jossa katkennut pää) odottele n. par minuut ja tempaise avain ulos.
...itse otin tällä metodilla katkenneen avaimen ulos ja toimi! - kokemusta on
Pinseteillä voit koittaa kaivaa sen avaimenpätkän pois sieltä lukosta, ne pinsetit uppoavat melko hyvin sinne lukkopesään avaimen ympärille ja sitten puristat pinsetit avaimen ympärille ja vetelet varovaisesti.
- kolli
Työnnä ohut metallitanko jossa on päässä pieni "koukku" virtalukkoon siten, että se menee sitä sivua pitkin jolla puolella avaimessa on ura. Siitä vaan varovasti tarpeeksi syvään ja käännät sitten sen tangon niin, että se koukku tarraa avaimen päähän ja vedät pois.
Voit muuten joutua kääntelemään sitä avaimen pätkää hieman. Riippuu mihin asentoon se katkesi. - Mimmi
Valitettavasti minulta et saa apuja ilman lukkoseppää, koska olen sellainen. Minä käytän "pätkänpoistajaa" tuollaisiin "ongelmiin", se on hyvin ohut teräspuikko, jossa on karhennettu kierre ja terävä pää, jolla saa avaimen pätkästä kiinni.
- ...
Kokeile ohkasella sahan terällä, mitä pienempi, sitä parempi tietenkin..
päätyä ja koko terää kannattaa viilailla tarvittaessa ohkasemmaksi tai "kiilamaisemmaksi".
Tyrki se lukkopesään siten, että "teräpuoli" tulee vasten katkenneen avaimen "sahalaitaista" osaa ja sen jälkeen vain nyit ulospäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574