katkennut virta avain

mette

onko koti konsteja katkenneen virta avaimen palan
irrottamiseksi virtalukosta,ilman lukkoseppiä.
kaikki vinkit tervetulleita

5

823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irti ja Pois

Riippuu miten on katkennut? Jos ei pahasti vääntynyt sisään niin kokeile lattamalla pikaliimaa (vähän) kädessäsi olevan tyngän päähän ja paina lukkopesään (jossa katkennut pää) odottele n. par minuut ja tempaise avain ulos.

...itse otin tällä metodilla katkenneen avaimen ulos ja toimi!

• kokemusta on

Pinseteillä voit koittaa kaivaa sen avaimenpätkän pois sieltä lukosta, ne pinsetit uppoavat melko hyvin sinne lukkopesään avaimen ympärille ja sitten puristat pinsetit avaimen ympärille ja vetelet varovaisesti.

• kolli

Työnnä ohut metallitanko jossa on päässä pieni "koukku" virtalukkoon siten, että se menee sitä sivua pitkin jolla puolella avaimessa on ura. Siitä vaan varovasti tarpeeksi syvään ja käännät sitten sen tangon niin, että se koukku tarraa avaimen päähän ja vedät pois.
      Voit muuten joutua kääntelemään sitä avaimen pätkää hieman. Riippuu mihin asentoon se katkesi.

• Mimmi

Valitettavasti minulta et saa apuja ilman lukkoseppää, koska olen sellainen. Minä käytän "pätkänpoistajaa" tuollaisiin "ongelmiin", se on hyvin ohut teräspuikko, jossa on karhennettu kierre ja terävä pää, jolla saa avaimen pätkästä kiinni.

• ...

Kokeile ohkasella sahan terällä, mitä pienempi, sitä parempi tietenkin..
      päätyä ja koko terää kannattaa viilailla tarvittaessa ohkasemmaksi tai "kiilamaisemmaksi".
      Tyrki se lukkopesään siten, että "teräpuoli" tulee vasten katkenneen avaimen "sahalaitaista" osaa ja sen jälkeen vain nyit ulospäin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16