Työkaveri yrittää etsiä liimaa, jolla voi liimata styrox-eristeen asuntovaunuun, siis alumiinisen ulkoseinän ja vanerisen sisäseinän väliin. Se ei siis saa sulattaa sitä styroxia, pitää kestää vaunun tärinää ja vaihtelevia lämpötiloja. Hän on yrittänyt metsästää 2-komponenttista PU-liimaa nimeltä Makroplast, mutta sitä ei ole ainakaan kovin helposti vielä löytynyt. Kiillolla pitäisi olla jotain, samoin Sikalla, mutta mikä niistä on sopivin?
Onko kellään suosituksia mitä tuotetta tähän kohteeseen kannattaa käyttää??
Kiitos etukäteen avusta.
Chrisse
mikä liima eristeen liimaamiseen
6
6136
Vastaukset
- misar
Koeta hakea seuraavilta sivuilta omaan käyttötarpeeseen sopiva.
http://www.sika.fi/home/industry/ind-tietoesitteet.htm
Kesän jatkoa.- Liima asiantuntija
Hei,
Oikea liima on esimerkiksi kaksikomponenttinen liima joka on liuotinvapaa. Ne liimat jossa on liuotinti, saattavat "syödä" eristeen. Edellisilla liiman kuivuminen perustuu liuottimen haihtumiseen. Kaksi komponenttisilla kemialliseen reaktiion. Muista käyttöturvallisuus ohjeet. Kiillon tuotteista polystereenille käyviä tuotteita on esim.KESTOPUR 200/30. itse käyttänyt saksalaisen valmistajan tuotteita. Missään nimessä ei saa käyttää kontaktiliimoja!
- arska
oranssi pullo vihreä korkki en muista nimeä se levitetään lastalla ja suihkautetaan vettä päälle ammattilaiset laittavat tyhjiöön puristukseen met harrastelijat joko ruuvipuristimeen tai kiilataan yhteen liima turpoaa ja vaahtoaa jonkun verran ja pitää kuin tauti ainetta löytyy maali ja rautakaupoista itse liima on läpinäkyvää tuoreena kuivuttuaan uretaania
- pitää varmasti
mutta miten reagoi styrox siihen? Bostikin kontaktiliima on varmasti parhaita, mihin sitä voi käyttää, pysyy aivan varmasti. Kiillon vastaava ei ole läheskään yhtä hyvä.
- Ylivaltioneuvos
Kontaktiliima styroxille. Liimaa styroxia myös muihin materiaaleihin esim. puuhun, paperiin, metalliin, keramiikkaan, tekstiileihin ja useisiin muoveihin.
Jostain etolasta tai vastaavasta voi kysellä sitä. - Ylivaltioneuvos
Luulen että Bostik sulattaa styroxin, mutten ole aivan varma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478