Radikaalifeminismi

Asiallinen mies

on ihan sieltä ittestään PERSEESTÄ!!!

53

6983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten asialla

      kannatan tehtyä ehdotusta.

    • Ujo neiti

      radikaalifeministin omasta karvaisesta ja haisevasta perseestä.

      Sieltä.

      • sinä

        niin kamalan ujo taida ollakaan.


      • Ukonköriläs

        että ainakin yksi nainen täälläkin uskaltaa sanoa totuuden ääneen.


    • Rauhallinen

      toimivat päättömällä reuhuamisellaan täydellisesti miesten ja naisten välistä tasa-arvokehitystä vastaan.

      Eli vahingoittavat naisten asemaa.

    • Fiini leidi

      oli hieman brutaali, mutta asiasisältö oikea.

      • Hangon keksi

        oli suunnilleen samanlaista, jolla radikaalifemakot puhuttelevat miehiä.

        Tasapeli.


    • Tasa-arvon puolesta

      että radikaalifeminismin olemuksesta pystytään keskustelemaan näin rehellisesti ja valaisevasti.

      • Hertta

        Keskustelijat ovat tavanneet radikaalifeministejä varmaan yhtä usein kuin oikeita joulupukkeja.


      • Äimän käki
        Hertta kirjoitti:

        Keskustelijat ovat tavanneet radikaalifeministejä varmaan yhtä usein kuin oikeita joulupukkeja.

        Oletko sinäkin niitä PUUPÄITÄ?


      • qwe
        Hertta kirjoitti:

        Keskustelijat ovat tavanneet radikaalifeministejä varmaan yhtä usein kuin oikeita joulupukkeja.

        eli ei ole olemassa radikaalifeministejä? kaikki tälläkin palstalla riehuneet 'feministit' ovat tavallisia feminisejä?


      • Gentleman
        qwe kirjoitti:

        eli ei ole olemassa radikaalifeministejä? kaikki tälläkin palstalla riehuneet 'feministit' ovat tavallisia feminisejä?

        Samaa minäkin ihmettelen. KAIKKI feministit siis ovatkin niitä naisia, jotka PÄÄTTÖMÄN KANAN lailla REUHUAVAT tasa-arvosta.

        Minä luulin aiemmin, että on olemassa ns. asiallisia feministejä ja sitten näitä SEKOPÄÄRADIKAALIFEMINISTEJÄ.


      • Hertta
        Äimän käki kirjoitti:

        Oletko sinäkin niitä PUUPÄITÄ?

        En ole Puupää enkä Justiina, vaan Hertta.


      • Hertta
        Gentleman kirjoitti:

        Samaa minäkin ihmettelen. KAIKKI feministit siis ovatkin niitä naisia, jotka PÄÄTTÖMÄN KANAN lailla REUHUAVAT tasa-arvosta.

        Minä luulin aiemmin, että on olemassa ns. asiallisia feministejä ja sitten näitä SEKOPÄÄRADIKAALIFEMINISTEJÄ.

        Ota käsittelyyn myös se mahdollisuus, että kaikki, mitä naiset napakasti tai haastavasti sanovat, ei edes OLE mitään feminismiä, saati sitten radikaalifeminismiä!


      • Sufra
        Gentleman kirjoitti:

        Samaa minäkin ihmettelen. KAIKKI feministit siis ovatkin niitä naisia, jotka PÄÄTTÖMÄN KANAN lailla REUHUAVAT tasa-arvosta.

        Minä luulin aiemmin, että on olemassa ns. asiallisia feministejä ja sitten näitä SEKOPÄÄRADIKAALIFEMINISTEJÄ.

        No SINUT ainakin TUNNISTAA tyylistä.


      • varsinainen
        Sufra kirjoitti:

        No SINUT ainakin TUNNISTAA tyylistä.

        LEHMÄ!


      • Renkipoika
        varsinainen kirjoitti:

        LEHMÄ!

        Valehteleva Mansikki.


      • Lypsäjä
        Renkipoika kirjoitti:

        Valehteleva Mansikki.

        Roikku-utareet.


      • Panssarivaunu
        Lypsäjä kirjoitti:

        Roikku-utareet.

        telaketjut.


      • Hertta
        Panssarivaunu kirjoitti:

        telaketjut.

        Kaikkea sitä teidänkin takapihalta löytyy.


      • Panssarivaunu
        Hertta kirjoitti:

        Kaikkea sitä teidänkin takapihalta löytyy.

        takapihalta ei löydy eikä tule koskaan löytymään (f)emakoita.
        Ei myöskään etupihalta.


      • Hertta
        Panssarivaunu kirjoitti:

        takapihalta ei löydy eikä tule koskaan löytymään (f)emakoita.
        Ei myöskään etupihalta.

        Tietäähän sen - köyhän talon porsaat...


      • ovat
        Hertta kirjoitti:

        Tietäähän sen - köyhän talon porsaat...

        "köyhän talon porsaat..."


      • qwe
        Hertta kirjoitti:

        Ota käsittelyyn myös se mahdollisuus, että kaikki, mitä naiset napakasti tai haastavasti sanovat, ei edes OLE mitään feminismiä, saati sitten radikaalifeminismiä!

        tuo toisaalta on totta. tätäkin asiaa on ilmeisesti aikasemminkin puitu, joten löysin ihan hyviä kommenteja:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000000338712

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000000337955


      • Gentleman
        Hertta kirjoitti:

        Ota käsittelyyn myös se mahdollisuus, että kaikki, mitä naiset napakasti tai haastavasti sanovat, ei edes OLE mitään feminismiä, saati sitten radikaalifeminismiä!

        tavallisesta napakasti sanovasta naisesta.

        Normaali napakkuus kuuluu asiaan ja tuo maustetta keskusteluun. Sen sijaan feministin keskusteluun tuoma miesviha ja reuhuaminen vievät homman heti kättelyssä jorpakkoon.

        Jos olisi näköyhteys feministiin, niin voisi nähdä miten vaahto valuu suupielistä ja silmät pullistuvat kiihkosta.


      • Hertta
        Gentleman kirjoitti:

        tavallisesta napakasti sanovasta naisesta.

        Normaali napakkuus kuuluu asiaan ja tuo maustetta keskusteluun. Sen sijaan feministin keskusteluun tuoma miesviha ja reuhuaminen vievät homman heti kättelyssä jorpakkoon.

        Jos olisi näköyhteys feministiin, niin voisi nähdä miten vaahto valuu suupielistä ja silmät pullistuvat kiihkosta.

        Tarkoitatko näitä nettikeskusteluja?

        Jos tarkoitat, niin tuleeko mieleen, että seassa on ns. provojakin; jotkut taas ilmaisevat sanomansa tarkoituksellisesti tai tahtomattaan korostetun kärkevästi.

        Useimmat vaahtofeminismiltä näyttävät kirjoitukset näillä nettipalstoilla lienevät kirjoittajien hupia itselleen ja muille - ja ärsytykseksi tarkoitettua.


      • Gentleman
        Hertta kirjoitti:

        Tarkoitatko näitä nettikeskusteluja?

        Jos tarkoitat, niin tuleeko mieleen, että seassa on ns. provojakin; jotkut taas ilmaisevat sanomansa tarkoituksellisesti tai tahtomattaan korostetun kärkevästi.

        Useimmat vaahtofeminismiltä näyttävät kirjoitukset näillä nettipalstoilla lienevät kirjoittajien hupia itselleen ja muille - ja ärsytykseksi tarkoitettua.

        so.


      • Juntti
        Hertta kirjoitti:

        Tarkoitatko näitä nettikeskusteluja?

        Jos tarkoitat, niin tuleeko mieleen, että seassa on ns. provojakin; jotkut taas ilmaisevat sanomansa tarkoituksellisesti tai tahtomattaan korostetun kärkevästi.

        Useimmat vaahtofeminismiltä näyttävät kirjoitukset näillä nettipalstoilla lienevät kirjoittajien hupia itselleen ja muille - ja ärsytykseksi tarkoitettua.

        ... ei voi erottaa asiallisista viesteistä. Feministiseen ideologiaan kuuluu, että mies on aina vastuussa kaikesta, joten feministin kirjoittaessa vastuu siirtyy miespuoliselle lukijalle.


      • Sonni
        Panssarivaunu kirjoitti:

        takapihalta ei löydy eikä tule koskaan löytymään (f)emakoita.
        Ei myöskään etupihalta.

        Ei varmastikaan tule, sen sijaan takaa päin pökkivä hinttapoika varmaankin löytyy?

        (Retorinen kysymys = ei tarvitse vastata).


      • Hertta
        Juntti kirjoitti:

        ... ei voi erottaa asiallisista viesteistä. Feministiseen ideologiaan kuuluu, että mies on aina vastuussa kaikesta, joten feministin kirjoittaessa vastuu siirtyy miespuoliselle lukijalle.

        Naisena luulen olevani melko hyvä erottamaan feminismiprovot. Sovinistiprovojen aidoista erottaminen "äärimiesmielipiteistä" onkin jo vaikeampaa.


      • Viisas nainen
        Panssarivaunu kirjoitti:

        telaketjut.

        Perusteluiden loputtua, astuu kuvaan mukaan nimittely,HÄVISIT.


      • Panssarivaunu
        Viisas nainen kirjoitti:

        Perusteluiden loputtua, astuu kuvaan mukaan nimittely,HÄVISIT.

        kilpaillut. En siis voi hävitä.

        Sori.


      • Mie(s)
        Panssarivaunu kirjoitti:

        kilpaillut. En siis voi hävitä.

        Sori.

        Tasosi olet kuitenkin osoittanut, halusit sitä tai et.


      • Korjaaja
        Viisas nainen kirjoitti:

        Perusteluiden loputtua, astuu kuvaan mukaan nimittely,HÄVISIT.

        viisas nainen. Vaihda nimimerkkiä.

        Kiitos.


      • Juntti
        Hertta kirjoitti:

        Naisena luulen olevani melko hyvä erottamaan feminismiprovot. Sovinistiprovojen aidoista erottaminen "äärimiesmielipiteistä" onkin jo vaikeampaa.

        ... onko sillä nyt niin väliä, provo tai ei. Luulen, että kirjoittajat eivät aina alunperin itsekään tiedä, ovatko vakavissaan vai eivät.


      • Hertta
        Juntti kirjoitti:

        ... onko sillä nyt niin väliä, provo tai ei. Luulen, että kirjoittajat eivät aina alunperin itsekään tiedä, ovatko vakavissaan vai eivät.

        Nimimerkillä kirjoittaminen tekee kynnyksen matalaksi kärjistämiselle ja provosoinnille.

        Vaikea edes sanoa, mikä on "puhdasta provoa". Harva viitsii lähteä "provoilemaan" palstoille, joiden aihe ei millään tavalla kiinnosta.

        "Rakkaudesta se hevonenkin potkii." Niinkö näissä provoissakin? Aihe kiinnostaa, mutta ei kehtaa tarttua kunnolla kiinni...

        Sillä ei todellakaan ole paljoa väliä, mikä on provo ja mikä ei. Jos kuitenkin jollakin palstalla on huomattava määrä yhdensuuntaisia provoja, jotka eivät johda sättimistä ja nälvimistä kummempaan keskusteluun, niin väliä alkaa jo olla. Runsas verbaalinen ilkivalta ei ole minkään mielipiteen edustajien edun mukaista.


      • Panssarivaunu
        Mie(s) kirjoitti:

        Tasosi olet kuitenkin osoittanut, halusit sitä tai et.

        melkoinen neiti-ihminen olet.


      • Mie(s)
        Panssarivaunu kirjoitti:

        melkoinen neiti-ihminen olet.

        Älä ole noin raaka. Olen aika herkkä mies.


      • Morkkaaja
        Korjaaja kirjoitti:

        viisas nainen. Vaihda nimimerkkiä.

        Kiitos.

        viisas mies. Vaihda sukupuolta.

        Kiitos.


      • Panssarivaunu
        Mie(s) kirjoitti:

        Älä ole noin raaka. Olen aika herkkä mies.

        Liisa.


      • Mie(s)
        Panssarivaunu kirjoitti:

        Liisa.

        Tuokin oli vielä aika nöyryyttävää.


      • Lilith
        Hertta kirjoitti:

        Keskustelijat ovat tavanneet radikaalifeministejä varmaan yhtä usein kuin oikeita joulupukkeja.

        ..paremminkin keskustelija. Yllä olevat postaukset vaikuttavat tasan yhden valopään yksinpuhelulta.


      • sinä
        Lilith kirjoitti:

        ..paremminkin keskustelija. Yllä olevat postaukset vaikuttavat tasan yhden valopään yksinpuhelulta.

        valopää?

        Harmillista.


      • kokeillut
        Lilith kirjoitti:

        ..paremminkin keskustelija. Yllä olevat postaukset vaikuttavat tasan yhden valopään yksinpuhelulta.

        sinun valopäävaivaan punaisia pillereitä?


    • Hah

      kaipavat toisiaan, he tulevat feminismipalstalle. Ei tarvitse alentua homosaiteille. Niitähän kuuluu vihata.

    • Akateemikko

      tiivis ja kattava avaus.

      Onnittelen!

      • Hertta

        Yksikin väitti olevansa panssarivaunu.


      • Äimän käki
        Hertta kirjoitti:

        Yksikin väitti olevansa panssarivaunu.

        Väittävätkö kaikki näillä palstoilla kirjoittavat olevansa sitä, millä nimimerkillä he kirjoittavat?

        Olen nähnyt täällä mm. seuraavia nimimerkkejä:

        - hullu
        - viisas
        - Jeesus
        - Jumala
        - särki
        - viisas nainen
        - Mersu
        - anustappi
        - perse
        - sika
        - jne

        Minä kirjoitan tämän viestin nimimerkillä "Äimän käki".
        Kukun aika huonosti.

        Haittaako?


    • Feministi

      kun asiallisia miehiä aina silloin tällöin eksyy tänne meidän palstalle.

    • Mielipide

      on joskus syytä lausua ääneen - kuten tässä avauksessa.

    • Ihmistuntija

      Jos feminismillä ymmärretään naisten asioiden ajamista yleisesti hyväksyttävillä keinoilla, niin asia on ok.

      Sen sijaan ns. radikaalifeminismi menee koko ajan överiksi ja aiheuttaa pelkästään vahinkoa naisten asemalle.

      Kuka on radikaalifeministi?

      Hetken mietittyäni löysin seuraavia potentiaalisia syitä siihen, että naisesta tulee sellainen reuhupelle, joka ärsyttää sekä naisia että miehiä:

      1. Pahasti pieleen mennyt parisuhde, joka on jättänyt naisen sisimpään kovan miesvihan.

      2. Lesbous.

      3. Sellainen ulkoinen olemus, jota miehet juoksevat karkuun. Tästä johtuen asia on muovautunut miesvihaksi.

      4. Muuten vaan nupissa heittää.

      • Arvaa kumpi sukupuoli

        lienee aika usein jollakin tavalla mukana kuvioissa.


    • hjghjghjgh

      hjhjghjgh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe