HELP!! Musiikin siirtäminen mp3-soittimeen

helpp

Eli, mulla on se limewire-ohjelma.
Oon lataillu sieltä kappaleita, ja nyt haluun ne mp3-soittimeeni. Miten se tehdään?
Niitä biisejä ei pysty siirtämään sillä ''kopio-liitä'' tekniikalla..

8

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfg'''

      Itse teen niin, että poimin ladatut biisit Shared-kansiosta Windows Media Playeriin (eli etsin Shared-kansion, klikkaan biisiä ja valitsen "Add to Now Playing"), tuikkaan mp3-soittimen läppäriin, siirrän biisit Sync-listalle ja sitten vain klikkaan "Start Sync". Sitten avaan soittimen kansiot My Computerin kautta ja siirrän biisejä kansiosta toiseen sekä vaihdan biisien järjestystä ym.

      On varmasti yksinkertaisempi tapa, mutta itse siirrän biisit näin.

      • tack så mycket

        Danke schön.
        Eli kiitos älyttömästi :D


      • sivistymätön
        tack så mycket kirjoitti:

        Danke schön.
        Eli kiitos älyttömästi :D

        Miten CD-levyltä voi siirtää musiikkia MP3-soittimeen, joka ei tykkää WAM-tiedostoista, jollaisena biisit yleensä CD:ltä pukkaa ulos? Myyjä sanoi, että MediaPlayerin avulla. Vaikka kuinka räpläsin, en tajunnut kuinka, koska en ole pahemmin ohjelmaa käyttänyt. Kuka neuvoo? Vai onko muuta konstia? En omista mitään erikoisia ohjelmia koneella, MediaPlayer ja WinAmp löytyvät sekä oma tietokone ja ACDSee32 selaamiseen.


      • aawwwsldksk
        sivistymätön kirjoitti:

        Miten CD-levyltä voi siirtää musiikkia MP3-soittimeen, joka ei tykkää WAM-tiedostoista, jollaisena biisit yleensä CD:ltä pukkaa ulos? Myyjä sanoi, että MediaPlayerin avulla. Vaikka kuinka räpläsin, en tajunnut kuinka, koska en ole pahemmin ohjelmaa käyttänyt. Kuka neuvoo? Vai onko muuta konstia? En omista mitään erikoisia ohjelmia koneella, MediaPlayer ja WinAmp löytyvät sekä oma tietokone ja ACDSee32 selaamiseen.

        Kokeile näin: Etsit biisin kansiosta ja klikkaat hiiren oikealla puolella. Sieltä pitäisi löytyä vaihtoehto Convert Audio Format. Sieltä pudotusvalikosta (eli File Format) valitset mp3:sen, laadun, kansion, jonne haluat biisin tallettaa, lopuksi Next ja sitten Start Conversion.


      • Sivistymätön
        aawwwsldksk kirjoitti:

        Kokeile näin: Etsit biisin kansiosta ja klikkaat hiiren oikealla puolella. Sieltä pitäisi löytyä vaihtoehto Convert Audio Format. Sieltä pudotusvalikosta (eli File Format) valitset mp3:sen, laadun, kansion, jonne haluat biisin tallettaa, lopuksi Next ja sitten Start Conversion.

        Siis Mediaplayerilla Tiedosto > Avaa? Kun siinä kansiossa klikkaa oikeanpuolimmaisella, niin tulee vain ne tavalliset kopioi, liitä, leikkaa, avaa sovelluksessa, mitkä tulee OmaTietokoneellakin. ´:|

        Tuo Convert Audio Format kuuloistaisi tosi hyödylliseltä ja siltä, mitä etsin, mutta tyhmä ei osaa etsiä.

        Onhan tuossa mm. MediaPlayer-ruudun oikeallakin puolella lista CD:n biiseistä, mutta jos niistä klikkaa oikealla, niin vain Soita, Muokkaa (saa vaihtaa nimen...), jne...


      • vielä.....
        Sivistymätön kirjoitti:

        Siis Mediaplayerilla Tiedosto > Avaa? Kun siinä kansiossa klikkaa oikeanpuolimmaisella, niin tulee vain ne tavalliset kopioi, liitä, leikkaa, avaa sovelluksessa, mitkä tulee OmaTietokoneellakin. ´:|

        Tuo Convert Audio Format kuuloistaisi tosi hyödylliseltä ja siltä, mitä etsin, mutta tyhmä ei osaa etsiä.

        Onhan tuossa mm. MediaPlayer-ruudun oikeallakin puolella lista CD:n biiseistä, mutta jos niistä klikkaa oikealla, niin vain Soita, Muokkaa (saa vaihtaa nimen...), jne...

        Menet siihen kansioon, jonne olet ripannut biisit CD:ltä. Avaa My Music ja valitset sieltä haluamasi kansion ja sitten biisin. Napsautat hiiren oikealla puolella ja sieltä pitäsi avautua valikko, jossa heti kolmantena vaihtoehtona Convert Audio Format. Sen jälkeen teet, kuten aikaisemmin neuvoin.

        Mulla on XP ja uusin Media Player, en ole varma, onnistuuko tämä vanhemmalla systeemillä. Sitten en kyllä osaa neuvoa, muuta kuin että googletat "convert wma mp3" ja lataat jonkin convert-ohjelman demon biisien muuttamiseen.


      • sivistymätön kirjoitti:

        Miten CD-levyltä voi siirtää musiikkia MP3-soittimeen, joka ei tykkää WAM-tiedostoista, jollaisena biisit yleensä CD:ltä pukkaa ulos? Myyjä sanoi, että MediaPlayerin avulla. Vaikka kuinka räpläsin, en tajunnut kuinka, koska en ole pahemmin ohjelmaa käyttänyt. Kuka neuvoo? Vai onko muuta konstia? En omista mitään erikoisia ohjelmia koneella, MediaPlayer ja WinAmp löytyvät sekä oma tietokone ja ACDSee32 selaamiseen.

        Useimmilla rippaussoftilla onnistuu rippaaminen suoraan mp3 muotoon. Eräs sellainen on CDex. se löytyy täältä:http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/cd_rippaajat/cdex.cfm


      • joku vaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe