Sukkanauhat

BusinessClass

Arvon naiset: käytättekö sukkanauhaliivejä ja millaisissa tilanteissa? Tänään osui duunien yhteydessä vastaan nainen sukkanauhaliiveissä, ja täytyy sanoa, että säväytti! Konsultit on kivoja!

26

14540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carita30

      Käytän yleensä juhlissa ja bilettämässä. Myös joskus töissä, kun oikein haluan olla viimeisen päälle! Mies-kollegat antaneet positiivista palautetta.

      • työkavit

        "tietävät" Sinulla olevan ihanuudet päällä.


      • h:ki verohallinto
        työkavit kirjoitti:

        "tietävät" Sinulla olevan ihanuudet päällä.

        Meillä on Vieno konttorissa,tyylikäs 60 lady.Hänellä näkee usein mustia kiiltäviä ohuitasukkia jotka ovat sukkanauhaliiveihin kiinnitetyt.Olen nähnyt,kun olen asentanut hyllyjä hänen työhuoneeseen.Mukavaa silmäniloa.Käyttäisivät muutkin naiset,olisi erotiikkaa ilmassa.


      • Carita30
        työkavit kirjoitti:

        "tietävät" Sinulla olevan ihanuudet päällä.

        Pidän huolen, että valitut tietävät...


      • ole tullut...
        Carita30 kirjoitti:

        Pidän huolen, että valitut tietävät...

        "syötyä kuormasta". Ei ole tullut tuollaista "mainostustarvetta" kun suurin osa miestyötovereista on naimisissa ja harvat poikamiehet eivät tyyppeinä kiinnosta minua. Kyllä ne vapaat miehet haetaan työpaikan ulkopuolelta, työ-olosuhteetkin pysyvät paljon rauhallisempina ja asiallisina. Eikä siellä ulkopuolellakaan tarvitse mainoskeinona käyttää sukkanauhoja. Mies pitää saada kiinnostumaan minusta ihan muilla keinoilla, ellei sitten hae vain yhden illan "tapausta".


      • näreet
        h:ki verohallinto kirjoitti:

        Meillä on Vieno konttorissa,tyylikäs 60 lady.Hänellä näkee usein mustia kiiltäviä ohuitasukkia jotka ovat sukkanauhaliiveihin kiinnitetyt.Olen nähnyt,kun olen asentanut hyllyjä hänen työhuoneeseen.Mukavaa silmäniloa.Käyttäisivät muutkin naiset,olisi erotiikkaa ilmassa.

        Meil on kans konttoris yks Lyydia 87v ja se usein on pelkäs sukkanauhavyös, sukis ja tosi korkeis kengis duunis. Pyllistelee ja levittelee itteensä varsinki mun pöydäl. Voi perkeleen ääliö...Toimistos ja Vieno... Buahhaahhaaa
        Terv.-xxx-xxx-


    • Seija Business

      PUKEUTUMINEN on tyylikkyyttä.Pukeudun sukkanauhaliiveihin sekä mustiinsukkiin,myös korkokengät ovat työssä.Olenhan myyntijohtaja.Hame polvenpituinen.

      • Upeeta, jatka samaan tyyliin.


    • joskus!

      Käytän joskus, eikä edes tilanne ole mitenkään määräävä. Jos tulen "sukkamielelle", voin laittaa sukat ja sukkanauhaliivit, mutta silloinkin enimmäkseen stay-upit niiden helppouden takia.

      Vähän kyllä ihmetytti tuo alkuperäisen kysyjän teksti, samoin nämä pari kommenttia siihen. Mistä esimerkiksi alkuperäinen kysyjä TIESI että kyseisellä konsultilla oli sukkanauhaliivit. Oliko hän ilman hametta tai jopa käytiinkö sitä "konsultoimassa" sivuhuoneessa. Jos minä käytän sukkia ja sukkanauhoja, kukaan ei näe onko minulla sukat vai sukkahousut. Tapanani ei ole hilata hameen helmaa niin ylös tai istua rumasti, että sukkanauhat näkyy. No jos sukat ja sukkanauhat on tullut laitettua iskumielessä, niin silloinhan niitä vilautellaan, itse en tätä konstia käytä.

      • BusinessClass

        Istui hieman huolimattomasti ja hame nousi sen verran, että pitsinen sukanreuna ja sukkanauha näkyivät; kaunis näky! En voinut olla kommentoimatta myöhemmin ja kertoi käyttävänsä useinkin.


      • ei ole

        Aikaisemmin siul kertonut siitä"istumisesta"rumasti-Ei se ole rumasti istuttu jos kanssamatkustajat toteaa mitä siellä hameenalla on?Hyvää RumastiIstuvaa Juhannusta!.


      • Aulis Pasi Antero
        BusinessClass kirjoitti:

        Istui hieman huolimattomasti ja hame nousi sen verran, että pitsinen sukanreuna ja sukkanauha näkyivät; kaunis näky! En voinut olla kommentoimatta myöhemmin ja kertoi käyttävänsä useinkin.

        Meillä on työyhteisössä lehtori joka käyttää sukkia sekä liivejä.Joskus tiukka hame paljastaa mitä alla on.Olen myös nähnyt,kun hän on kumartunut ,liivin nauhat.Jos on kauniit sääret niin kyllä käy!


      • Nimetön
        Aulis Pasi Antero kirjoitti:

        Meillä on työyhteisössä lehtori joka käyttää sukkia sekä liivejä.Joskus tiukka hame paljastaa mitä alla on.Olen myös nähnyt,kun hän on kumartunut ,liivin nauhat.Jos on kauniit sääret niin kyllä käy!

        Lehtori tai Sinä pitäneet kesäloman.Kerro jos sillai vilahtaa,vain kesän huviksi,mä lähen aamukahville.


      • Stay-upit eri asi kuin aidot nylonsukat.Ne näyttääkin erillaiselta.


      • Nyloneita käyttänyt
        ffnylonsukat kirjoitti:

        Stay-upit eri asi kuin aidot nylonsukat.Ne näyttääkin erillaiselta.

        Aidot nylonsukat ovat hankalat käytössä koska ne joustavat huonosti ja rikkoutuvat herkästi. Nykyihminen ei taida edes tietää millaiset ovat aidot nylonsukat.


      • Nyloneita käyttänyt kirjoitti:

        Aidot nylonsukat ovat hankalat käytössä koska ne joustavat huonosti ja rikkoutuvat herkästi. Nykyihminen ei taida edes tietää millaiset ovat aidot nylonsukat.

        Aitoja nylonsukkia erilaisia.Toiset ei jousta ja toiset joustaa vähän.
        Ei ne mee rikki sen herkemmin kuin muutkaan nylonsukat.Niitä pitää osata huoltaa..


      • Nyloneita käyttänyt kirjoitti:

        Aidot nylonsukat ovat hankalat käytössä koska ne joustavat huonosti ja rikkoutuvat herkästi. Nykyihminen ei taida edes tietää millaiset ovat aidot nylonsukat.

        Vanhoja nylonsukkiakin on erilaisia.Halvat on karkeita kalliimmat on sileitää.
        Kirppiksellä usein halpaversioita.


    • saumanylonit

      Upeaa, että löytyy naisia jotka uskaltavat pukeutua naisellisesti. Vaimoni kuuluu myös niihin. Hän käyttää sukkanauhaliivejä ja AITOJA 50-luvun tyylisiä nylonsukkia myös töissä. Ne on todella naisellisen seksikkäät! Etenkin kun ne yhdistetään korkeakorkoisiin pistokas mallisiin kenkiin jotka läpsähtävät kiihottavasti kävellessä. Niille jotka sanoo että nylonit ei sovi pistokkaiden kanssa sanoisin, että harjoituksen puutetta. Olisi ihanaa tavata samanhenkisiä vaikka "nylontapaamisen" merkeissä.
      t.Saumanylonpari

    • -xxx-xxx-

      VOI VITUN ÄÄLIÖT PERVOT ÄIJÄT. LUULETTEKO, ET TOMMONEN PASKA MENEE LÄPI. NOIST TEIÄN KIRJOTUKSISTA LIMANEN FANTASIA PAISTAA LÄPI KU AURINKO TELTTAKANKAASTA. MÄ HÄPEEN TEITÄ...

      ja oikein hyvää juhannusta kaikille oikeille naisille

      T:Kääkkä33(m)

      • Lebso

        HÄHÄ ! Sä oot HYVÄ JÄTKÄ !


      • Tea 32
        Lebso kirjoitti:

        HÄHÄ ! Sä oot HYVÄ JÄTKÄ !

        Mulla on sukat ja sukkanauhaliivit ihan jokapäiväisessä arkikäytössä, koska teen istumatyötä (pankissa), enkä kyllä koe niitä mitenkään ihmeelliseksi, onhan mulla nyt yleensä rintsikatkin päällä, eikä siitäkään mikään suuri haloo nouse. Se on vaan mukavuuskysymys, sukkiksissa kun tahtoo hikoilla herkemmin, kun koko päivän istuu. Tuskin mieskolleeganikaan pitkissä kalsareissa itseään hautoo.


      • Tea 32 kirjoitti:

        Mulla on sukat ja sukkanauhaliivit ihan jokapäiväisessä arkikäytössä, koska teen istumatyötä (pankissa), enkä kyllä koe niitä mitenkään ihmeelliseksi, onhan mulla nyt yleensä rintsikatkin päällä, eikä siitäkään mikään suuri haloo nouse. Se on vaan mukavuuskysymys, sukkiksissa kun tahtoo hikoilla herkemmin, kun koko päivän istuu. Tuskin mieskolleeganikaan pitkissä kalsareissa itseään hautoo.

        Hieno että joku käyttää aitoja nylonsukkia.Olis kiva olla samassa työpaokassa...


    • Martti 32

      Kuljeskelen usein konttorissamme nylonsukissa ja liivissä. Olen kaikkien ihastus.

      • Siis sinä käytät nylonsukkia, hienoa.Mistä ne muut tietää, että käytät?


      • M+60v.
        ffnylonsukat kirjoitti:

        Siis sinä käytät nylonsukkia, hienoa.Mistä ne muut tietää, että käytät?

        Nylonit tai ei, mutta sukat kummiskin naisella syytä olla, siis mitkä kiinnitetään soljilla sukkanauhoihin eli sukkanauhaliiveihin, vaihtoehtona tietysti korsetti. Kyllä siinä miehen mieli virkistyy kun haluttava nainen riisuu hameensa alta paljastuu kaunis alusasu sukat ja pala paljasta reittä. Se on todella hot !


    • sukkanauhat kunniaan

      Sukkanauhat naisella ovat todella kiihottavat. Esim. jos tanssiessa huomaa naisella olevan sukkanauhat , kunnioitukseni tätä naista kohtaan kasvaa valtavasti. On hienoa jos joku vielä uskaltaa olla naisellinen nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe