Minulta irtosi eilen lääkepaikka kun menin syömään sitkeää salmiakkia. Mietin nyt että jos pidän kolon puhtaana niin tarviiko minun juosta heti hammaslääkäriin uutta lääkepaikkaa varten?
Voiko juurihoitokohta jotenkin vahingoittua jos menen tosiaan hammaslääkäriin vasta maanantaina?
irronnut lääkepaikka
7
10196
Vastaukset
- hkkljlj
...kipupäivystykseen.
- Juhannus on jo alkanut
Ja en millään viitsisi lähteä selvittelemään mihin pitää mennä ja mihin pitää soittaa
Mit haittaa siitä on jos menen vasta maanantaina kotikunnassani kipupäivystykseen? - kolmeksi viikoksi
Juhannus on jo alkanut kirjoitti:
Ja en millään viitsisi lähteä selvittelemään mihin pitää mennä ja mihin pitää soittaa
Mit haittaa siitä on jos menen vasta maanantaina kotikunnassani kipupäivystykseen?aivan auki koko paikka. Oli siinä kolon puhdistamista kun kaikki meni sinne. Porasi vain auki ja avoimeksi jätti.Eipä taida sulla sitten olla hätää...
- Saa..
Juhannus on jo alkanut kirjoitti:
Mit haittaa siitä on jos menen vasta maanantaina kotikunnassani kipupäivystykseen?Ostettu väliaikaista paikka-ainetta. Nimellä: Cavit. Osta semmonen, kuivaat hampaat paperilla ja lykkäät reikää-->painelet sormella. Hätätapauksessa myös purukumi kelpaa.
Yleensä,kun paikkaa lohkeaa kaikki ei kuitenkaan irtoa eli alle jää vielä paikkaa suojaksi/harvoin koko paikka lohkeaa.
- Hammaslintu
Minulla laitettiin julkisella puolella lääkepaikka juurihoidettavaan hampaaseen ja traumat oli niin pahat etten pystynytkään menemään uudestaan. Paikka tietysti irtosi ja olin vuodenpäivät aukinaisella hampaalla. Kai se olisi vieläkin juurihoidettu, mutta kun se kehveli meni ja halkesi keskeltä niin se oli pakko ottaa pois. Vietä vaan juhannuksesi rauhassa, ja mene vasta sitten lääkäriin. Ei tuolla mikään kiire ole =)
- päivystykseen
Jos sun juurihoito on kesken, väliaikaisen paikan tehtävänä on estää suussa olevien mikrobien pääsyä juurikanaviin. Mikäli kanaviin pääsee sylkeä ja sen myötä tietynlaisia pöpöjä, on todennäköistä, että hammas on entinen. Miksi? Kkäytössä olevat lääkkeet eivät vaikuta kaikkiin suussa asustaviin pöpöihin. Eli hakeudu päivystykseen ennen kun on liian myöhästä.
- hammaskeiju1
Moi ! Mulla on keskeneräinen juurihoito vasemmassa poskihampaassa ! Ja äsken söin sitkeetä toffeeta ja tietty väliaikainen paikka irtosi ! Nyt paikalla on vain kolo ! Hammaslääkäri sanoi joskus, että jos paikka lähtee, pitää ottaa heti hampulekuriin yhteyttä ! Äsken mulle annettiin neuvoksi että tilaa huomen aamulla ! Miten pahasti hammas viottuu, kun paikka on poissa ilm. juuret esillä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693