..koooookoooonnn..tuuuuu...
http://www.youtube.com/watch?v=etIv-WeIfB0
huuhaa nimikkobiisi..kö??
20
383
Vastaukset
Varsin kattava otanta palstankäyttäjistä...
..aivan loistava biisi kun sen oikein oivaltaa.. hörhöjä täällä taivaltaa.. ainakin mä myönnän sen itsestäni..
pervokki kirjoitti:
..aivan loistava biisi kun sen oikein oivaltaa.. hörhöjä täällä taivaltaa.. ainakin mä myönnän sen itsestäni..
mä myönnän sen vaan toisista;)))
a-v kirjoitti:
mä myönnän sen vaan toisista;)))
..eo olis paras notkuu täällä jos haluu antaa ittestään ns normaalin kuvan.. hehhheheheehhe
pervokki kirjoitti:
..eo olis paras notkuu täällä jos haluu antaa ittestään ns normaalin kuvan.. hehhheheheehhe
mä oon niin ylivoimainen, et mulla on varaa vähä limbotakin;)))
a-v kirjoitti:
mä oon niin ylivoimainen, et mulla on varaa vähä limbotakin;)))
..kyllä oot.. toivottavasti mullakin on varaa.. taios sitte maine menettettynä tyytyä ja mukautua olotilaansa..
pervokki kirjoitti:
..kyllä oot.. toivottavasti mullakin on varaa.. taios sitte maine menettettynä tyytyä ja mukautua olotilaansa..
Leijutaan me ny vaan, alas pääsee kyllä aina, valitettavasti...
a-v kirjoitti:
Leijutaan me ny vaan, alas pääsee kyllä aina, valitettavasti...
--levitoidaan vaaan..kun enkelten tai pirun siipiii saatu eiii...
pervokki kirjoitti:
--levitoidaan vaaan..kun enkelten tai pirun siipiii saatu eiii...
niin on vaikeeta siivota, laittaa ruokaa JA levitoida yhtäaikaa?;)
a-v kirjoitti:
niin on vaikeeta siivota, laittaa ruokaa JA levitoida yhtäaikaa?;)
..puhdistat katon ja lampun..ja hämähäkin verkot katosta..
- K-pää
monta tuttua tyyppiä, joku sellainenkin mikä itse tahtoisi olla?
Tasmanian tuholainen joskus ainakin.....luon itselleni oman hahmoni nahat..uuppss sen tehdä tainnut jo oon.. aina on kuitenkin mukavaa kuullaettä röllitkin osaa laulaa.. ahahahhahaahaha
- K-pää
a-v kirjoitti:
komein oli ehdottomasti Jack Sparrow;)
Kukahan se vois olla...?saa ryvettyä läpi niin meikä voi ehkä muistuttaa eniten tota Klonkkua.
Kyllä se muumipeikon mörkökin on aikas söpö, muistuttaa niin kovin puolisoani. hih...
- sweet_lemon...
samassa sakissa ollaan..
- Sydänystävä-1
tuollaisia ollaan koko sakki täällä huuhaalla ;)))
Hyvää juhannusta sinulle :) - blondi-72hki
aika kuvaavaa vai mitä;>?
..kanssa.. pakko myöntää.. näin se vaan on.. ei auta itku markkinoilla eikä pimeässä metässä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613
