..tämä syväluotaava biisi..
http://www.youtube.com/watch?v=PYmeSBUPswM
pistää miettii
8
236
Vastaukset
- Tia-Tankero
mä en jaksanut kuunnella sitä loppuun. Ei se oo mun syytä, mulla on keskittymishäiriö.
..mutta siinähän se on.. ihmisillä kiire kiire kiire.. ja asiat jää huomaamatta.. huoh niin yleistä..
- Tia-Tankero
pervokki kirjoitti:
..mutta siinähän se on.. ihmisillä kiire kiire kiire.. ja asiat jää huomaamatta.. huoh niin yleistä..
Mutta mulla ei ollu kiire. Mä en vaan jaksanut keskittyä. =( Äsh...
Tia-Tankero kirjoitti:
Mutta mulla ei ollu kiire. Mä en vaan jaksanut keskittyä. =( Äsh...
..taisitkin puhuu keskittymishäröstä..mullakin.. ja tämä drinkki lasissani ei sitä tilaa ainakaan paranna.. gaasshh
- Tia-Tankero
pervokki kirjoitti:
..taisitkin puhuu keskittymishäröstä..mullakin.. ja tämä drinkki lasissani ei sitä tilaa ainakaan paranna.. gaasshh
Alkoholin rikastamat hetket ovat hyvinkin kirkkaita. Tai siltä se tuntuu. Kuin tajuaisi elämän tarkoituksen, kaikki salaisuudet. Mutta sitten se menee ohi. Vähän kuin olisi jotain elämää suurempaa hyppysissä, mutta ei sitten kuitenkaan.
Tia-Tankero kirjoitti:
Alkoholin rikastamat hetket ovat hyvinkin kirkkaita. Tai siltä se tuntuu. Kuin tajuaisi elämän tarkoituksen, kaikki salaisuudet. Mutta sitten se menee ohi. Vähän kuin olisi jotain elämää suurempaa hyppysissä, mutta ei sitten kuitenkaan.
..kirkkaat ajatukset hyvässä seurassa..sameilla kuten oluella huonossa seurassa sameat ajatukset.. nyt mulla ei oo täällä liveseuraa mutta lasissa sentää sekamehuu ja kossuu..
- Tia-Tankero
pervokki kirjoitti:
..kirkkaat ajatukset hyvässä seurassa..sameilla kuten oluella huonossa seurassa sameat ajatukset.. nyt mulla ei oo täällä liveseuraa mutta lasissa sentää sekamehuu ja kossuu..
Kenties? Mulla jonkunlaista liveseuraa, mutta kupissa vain kylmää ja pahaa kahvia. Ei sentäs, sekin on juotu jo...
- mikhaildenisov
et saa nukuttua sitte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362374
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191689
- 171659
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai911445- 241437
- 221389
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko901280