..tämä syväluotaava biisi..
http://www.youtube.com/watch?v=PYmeSBUPswM
pistää miettii
8
251
Vastaukset
- Tia-Tankero
mä en jaksanut kuunnella sitä loppuun. Ei se oo mun syytä, mulla on keskittymishäiriö.
..mutta siinähän se on.. ihmisillä kiire kiire kiire.. ja asiat jää huomaamatta.. huoh niin yleistä..
- Tia-Tankero
pervokki kirjoitti:
..mutta siinähän se on.. ihmisillä kiire kiire kiire.. ja asiat jää huomaamatta.. huoh niin yleistä..
Mutta mulla ei ollu kiire. Mä en vaan jaksanut keskittyä. =( Äsh...
Tia-Tankero kirjoitti:
Mutta mulla ei ollu kiire. Mä en vaan jaksanut keskittyä. =( Äsh...
..taisitkin puhuu keskittymishäröstä..mullakin.. ja tämä drinkki lasissani ei sitä tilaa ainakaan paranna.. gaasshh
- Tia-Tankero
pervokki kirjoitti:
..taisitkin puhuu keskittymishäröstä..mullakin.. ja tämä drinkki lasissani ei sitä tilaa ainakaan paranna.. gaasshh
Alkoholin rikastamat hetket ovat hyvinkin kirkkaita. Tai siltä se tuntuu. Kuin tajuaisi elämän tarkoituksen, kaikki salaisuudet. Mutta sitten se menee ohi. Vähän kuin olisi jotain elämää suurempaa hyppysissä, mutta ei sitten kuitenkaan.
Tia-Tankero kirjoitti:
Alkoholin rikastamat hetket ovat hyvinkin kirkkaita. Tai siltä se tuntuu. Kuin tajuaisi elämän tarkoituksen, kaikki salaisuudet. Mutta sitten se menee ohi. Vähän kuin olisi jotain elämää suurempaa hyppysissä, mutta ei sitten kuitenkaan.
..kirkkaat ajatukset hyvässä seurassa..sameilla kuten oluella huonossa seurassa sameat ajatukset.. nyt mulla ei oo täällä liveseuraa mutta lasissa sentää sekamehuu ja kossuu..
- Tia-Tankero
pervokki kirjoitti:
..kirkkaat ajatukset hyvässä seurassa..sameilla kuten oluella huonossa seurassa sameat ajatukset.. nyt mulla ei oo täällä liveseuraa mutta lasissa sentää sekamehuu ja kossuu..
Kenties? Mulla jonkunlaista liveseuraa, mutta kupissa vain kylmää ja pahaa kahvia. Ei sentäs, sekin on juotu jo...
- mikhaildenisov
et saa nukuttua sitte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637