Keho on ajoneuvo...

trum trum..

Katselin tämmöisen humanoidin haastattelu dokumentin, 7 osaa.

Tässä osa 1.
http://www.youtube.com/watch?v=3G4KnhYuWD8

Se mitä lontoota ymmärrän, niin siinä tuo uhvo sanoi, että keho on vain ns. ajoneuvo.

Olen miettinyt myös, kun mun kaverin kaveri kuoli aivosyöpään vain 23 vuotiaana. Lopussa hän vain oli paikoillaan eikä tiennyt maailman menosta mitään. Eli jos ihmisen keho on vain ajoneuvo, onko aivot jonkin sortin lähetin tuonne jonnekkin, missä itse "minä" on? Eli tuon kaverini kaverin "lähetin" ns. hajosi aivosyövän takia, eikä se voinut reagoida enään mihinkään tässä maan päällisessä jutussa? Vähän kuin yrittäis kommunikoida hajonneen kännykän kautta.

5

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alcyone

Kyllä näin on. =)
      Aivot ovat eräänlainen muuntaja, jonka tarkoitus on muokata sielun (eli korkeamman tietoisuuden) tajunta fyysiselle tasolle sopivaksi. Siksi ihmisen tajunta onmin niin rajallinen kun aivot pystyvät käsittelemään vain pienen määrän informaatiota kerrallaan tietoisesti. Kun taas sielu taas pystyy rajattomia määriä!

Kun aivot töppäävät (esim. aivovaurio tai aivosyöpä) niin ihminen ei pysty enää kommunikoimaan tai toimimaan kunnolla fyysisessä todellisuudessa.

• ap.

Kerran pyörryin suihkussa, oli niin kostee ilma että happi loppui kesken.

Muistan vain sen kun pääni kolahti lattiaan, en tuntenut mitään kipua. Olin yht'äkkiä tutulla järvenrannalla. Näin kalan sätkivän siinä rantahietikossa. Sitten olinkin jo omassa huoneessani. Se oli niin todellista, että luulin todella olevan siinä huoneessani. Sitten yht'äkkiä kuulin veden sohinaa korvissa ja heräsin kylpyhuoneen lattialla, kun vesi suihkusi naamalleni. Näin tähtiä kun nousin ylös.

Tavallaan sen näkökenttä, kun heräsin oli kuin olisin ollut tunnelissa. Sikäli tuntui kovin ihmeelliseltä se, että olin 100% varma että olin hetkeä aijemmin omassa huoneessani. Voitte kuvitella, että tuntui tosi oudolta etten ollutkaan huoneessani vaan makasin lattialla kylpyhuoneessa :D

En ole koskaan koekunut pitään paranormaalia jos ei luetan mukaan tätä pyörtymistä.

• ap. kirjoitti:

Kerran pyörryin suihkussa, oli niin kostee ilma että happi loppui kesken.

Muistan vain sen kun pääni kolahti lattiaan, en tuntenut mitään kipua. Olin yht'äkkiä tutulla järvenrannalla. Näin kalan sätkivän siinä rantahietikossa. Sitten olinkin jo omassa huoneessani. Se oli niin todellista, että luulin todella olevan siinä huoneessani. Sitten yht'äkkiä kuulin veden sohinaa korvissa ja heräsin kylpyhuoneen lattialla, kun vesi suihkusi naamalleni. Näin tähtiä kun nousin ylös.

Tavallaan sen näkökenttä, kun heräsin oli kuin olisin ollut tunnelissa. Sikäli tuntui kovin ihmeelliseltä se, että olin 100% varma että olin hetkeä aijemmin omassa huoneessani. Voitte kuvitella, että tuntui tosi oudolta etten ollutkaan huoneessani vaan makasin lattialla kylpyhuoneessa :D

En ole koskaan koekunut pitään paranormaalia jos ei luetan mukaan tätä pyörtymistä.

Itselläni on samantyyppinen kokemus. Pyörtymisen jälkeen kun herää, saattaa olla tunne siitä, että on oikeasti ollut aivan jossakin muualla ja ihmettelee sitä, että herää juuri siitä mistä herää.

• AVortac
        KTS kirjoitti:

Itselläni on samantyyppinen kokemus. Pyörtymisen jälkeen kun herää, saattaa olla tunne siitä, että on oikeasti ollut aivan jossakin muualla ja ihmettelee sitä, että herää juuri siitä mistä herää.

Jeps, tuo on hyvinkin paikkansapitävä kertomus!

Mitä olen itse kokeillut pyörtymistä aikoinani, niin havaitsin kanssa mielenkiintoisia samansuuntaisia seikkoja;

Kun 'havahduin', mulla kesti varmaan noin 30 sekuntia, ennenkuin edes MUISTIN, että kuka olen, missä olen, keitä nuo oudot naamat ovat (he olivat ystäviäni), mikä olen, että ylipäätään olen jossain fyysisellä tasolla.. Oli kuin olisin ollut VUOSIA poissa, ja mun olisi pitänyt hetkessä opetella kaikki uudestaan. En muistaakseni muistanut (heh) edes kieltä! Olin täysin 'uppo-oudossa' tilanteessa jonkin aikaa, vaikka ennen pyörtymistäni tilanne oli täysin tuttu ja turvallinen.

Sitten pikkuhiljaa muisti palasi ja aloin tajuamaan, mitä oikein oli tapahtunut. On kuin heräisi pitkän unen jälkeen jollain toisella planeetalla, olentojen ympäröimänä, jotka puhuvat vierasta kieltä ja joiden kasvot ovat täysin vieraat... hm, vaikea keksiä täysin pätevä esimerkki.

Mutta sanotaan näin, että luulen tietäväni suhteellisen hyvin mitä koit siinä suihkusta herätessäsi..

- Vortac

• AVortac

Jeps. Meinasin kirjoittaa samansuuntaisen viestin, mutta kaikki olennainen oikeastaan tulikin tuossa tokaistua näemmä toisten toimesta.

Itse voisin verrata aivoja tietokoneeseen. Jos lähetän sulle internetin kautta viestin, mutta sulla ei ole tietokonetta (tai vastaavaa masiinaa, jolla voisit vastaanottaa sen viestin), niin lähetys on kyllä käynnissä, mutta et voi saada viestiä vastaan - eli et voi kommunikoida kanssani.

Sama juttu toisten tasojen kanssa .. jos sielu koettaa lähettää fyysiselle tasolle viestin, mutta viestinkoje on rikkoutunut, se viesti ei mene perille, vaikka kuinka pinnistäisi.

Hm, ehkä se sittenkin oli hölmö ja ontuva esimerkki, hehe. Mutta tietokoneita on aina niin kätevä käyttää tällaisina metaforina niin ihmiset ehkä saattavat ymmärtää ne paremmin.

Pointtini lähinnä oli, että jos sulla on toimiva tietokone, joka on yhteydessä nettiin, niin voit vastailla viesteihini ja voimme kommunikoida täyttä päätä ihan helposti. Tietenkin sitten kun nettiyhteys katkeaa, ei edes toimiva tietokone auta.

Agh, ehkä ei edes pitäisi lähettää tätä viestiä, mutta lähetän sen kuitenkin, koska onhan hyvä, että inhimillinen erehtyväisyys ja kömpelyyskin ilmenevät välillä näissäkin keskusteluissa.

- Vortac

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      851
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      35
      806
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      799
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      691
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      684
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      49
      671
    7. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      186
      639
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      626
    9. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      25
      618
    10. Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset

Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv
      Haapavesi
      21
      614
    Aihe