sano akka tapellessa,kun ukkoonsa halolla päähän löi!
"Pilkettä silmäkulmaan,,"
15
551
Vastaukset
- mikhaildenisov
oo tuota kuullu.Huomenta kamu!!
- Nääsnääs
-jumalauta löi viulullaan päähän toista soittajaa..
-Ola virran kipaleesta.. Heh, onkos tremoloa kehissä?- Nääsnääs
a-v kirjoitti:
Reipas ja virkee jussi-aamu;)
Huomenet;)-Mainion upean kauniin mahtavan prameeta aamua nyty viätetään...
Nääsnääs kirjoitti:
-Mainion upean kauniin mahtavan prameeta aamua nyty viätetään...
ylenpalttisen hiani määritelmä;) Ei mulla ny aivan noin hianoo, sellasta normijuttua vaan...;)
- Nääsnääs
a-v kirjoitti:
ylenpalttisen hiani määritelmä;) Ei mulla ny aivan noin hianoo, sellasta normijuttua vaan...;)
-'normi' juttu voi olla toiselle silkkaa juhlaa,-)
Nääsnääs kirjoitti:
-'normi' juttu voi olla toiselle silkkaa juhlaa,-)
yhden törkeen teille kaikille virkistykseksi;
Pohjalaismies koitti saatilla päästä sisälle asti "kaffille". Vähän ihmetteli, kun jo 4-kymppinen nainen esteli; "Ei ny, äiti on yläkerras ja huamaa.." Mies vonkasi ja lupasi olla hiljaa. "Äiti on kuuro" sanoi nainen. Mies sanoi, että ollaan pimeässä, ettei äitinäekään. "äiti on sokee, ei silti uskalla..." Viimein mies pääsi naisen viereen alakerran sohvalle... kun mies riisui housut, niin ylhäältä kuului huuto: "Mistä nuan ristuksen makia mulukun haju tuloo...?!"- se meni:
a-v kirjoitti:
yhden törkeen teille kaikille virkistykseksi;
Pohjalaismies koitti saatilla päästä sisälle asti "kaffille". Vähän ihmetteli, kun jo 4-kymppinen nainen esteli; "Ei ny, äiti on yläkerras ja huamaa.." Mies vonkasi ja lupasi olla hiljaa. "Äiti on kuuro" sanoi nainen. Mies sanoi, että ollaan pimeässä, ettei äitinäekään. "äiti on sokee, ei silti uskalla..." Viimein mies pääsi naisen viereen alakerran sohvalle... kun mies riisui housut, niin ylhäältä kuului huuto: "Mistä nuan ristuksen makia mulukun haju tuloo...?!"Taas tulppaaneissa turvallaan on iloinen andersson,
- aitoa suomalaista
Tuli mieleen samalla,että kannattaako laahata itselleen kaikkea ryönää pilvin pimein,kuten videota stereota nettiä turboa jettiä rulla luisteja asuntoautoja ja syödä pizzaa bastaa gebabbia kutujuustoa Lahjamuorin hyvettä jne? Kansa hermostuu ja syö suruunsa kilpailuyhteiskunnassa.Paikkaa vanhaa koslaansa ja raapii ruosteet pois.Ajaa parin mummon yli jotka eivät enää kuule eivätkä nää.Yhteiskunnan rahagurut ovat hiljaisen tyytyväisiä,kun rahavuotoja eläkeläisille näin samalla paikataan.Kokonaisuus on silti yhteiskunnassa hieman raskaan sähköinen.-Kiinassa oli joskus viestinviejiä,joiden sanottiin liitelevän noin 1/2 metriä ilmassa työmatkoillaan vuorten yli.Joogaajat elivät henkielementeissään koko ikänsä välttämättömin pienin ruokaenergioin.Silmänkääntö-temppuina on tivoleissa esitetty montakertaa ihmisen makaamista tyhjänpäällä tai sahattavan kahtia jne.Näistä tuntuu jäänneen pois nykyisin,keskeiset sirkuspellet,koska ilmeisesti katujen kirjavat näkymät ovat vienneet pelleiltä leivän.Ihmisen kokonaisuutta voisi vahvistaa nykyisin,kekittymällä enemmän henkiseen antiin pyrkimyksineen.Eli katsoa henkisiä voimavarojaan,enemmän.Kesittymällä nykyisin karatepotkuihin ja muuhun toistensa murjomisiin, voimavarat voisi kehittää hyväänkin.Paha saa kuitenkin aina aikanaan palkkansa mustine heimolaisineen.Mutta hyvällä löydät todelliset ystäväsi.Eikö ole raskasta hosua ja kerätä kapineita,joita et osaa edes käyttää,vaan lojuvat käyttämättöminä nurkissasi?Miksi kajoat yleensä kaikkeen markkinoituun raha-syöveriin?Mistä tulee käsitys,että olisit jotenkin hienompi elintasokamoinesi?Lukitse mieluummin Ryönävarastosi,ja sinetöi sen ovet.Ala kasvaa henkisesti ja nähdä maailmaa syvemmin ja kokonaisvaltaisesti,ilman entisiä keskisormennäyttöjäsi taikka muita pullisteluja. Nämähän ovat aivan alle kouluikäisten maailmaa.Kyllä ihmisen tulisi olla aikuinen leikkimielelläänkin.Meillähän juuri vastuu on yhteisestä yhteiskunnastamme.Muututaan sätkyäijistä, syvempiin laajempiin arvoihin.
anna tämän olla viimeinen kerta kun heität kuiviksen *joutuu töissä kestämään koko ajan kuiviksia* Olisitko niin ihana??
- wenkula
niiitä heittelen,enemmmän sun alaa jef-muru!Sie oot....
wenkula kirjoitti:
niiitä heittelen,enemmmän sun alaa jef-muru!Sie oot....
Multa ei saa yhtäkään kuivista... mä vihaan niitä omalla tavallani, etenkin seuvaaran kuukauden, kun kuuntelin 3päivää pelkkiä kuiviksia.... *tekonaurua*
Ja mun alalla... mä ohjaan, isoset vitsailee... mä oon isonen ja puol :D en pelkkä isonen :D *ei tiiä mitä höpöttää enää*
- mikhaildenisov
sinäki hereillä..
ja pilkettä silmäkulmassa!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911836IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597986Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933173Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982268Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562229Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551113Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803