"Pilkettä silmäkulmaan,,"

wenkula

sano akka tapellessa,kun ukkoonsa halolla päähän löi!

15

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      oo tuota kuullu.Huomenta kamu!!

    • Nääsnääs

      -jumalauta löi viulullaan päähän toista soittajaa..
      -Ola virran kipaleesta.. Heh, onkos tremoloa kehissä?

      • Reipas ja virkee jussi-aamu;)

        Huomenet;)


      • Nääsnääs
        a-v kirjoitti:

        Reipas ja virkee jussi-aamu;)

        Huomenet;)

        -Mainion upean kauniin mahtavan prameeta aamua nyty viätetään...


      • Nääsnääs kirjoitti:

        -Mainion upean kauniin mahtavan prameeta aamua nyty viätetään...

        ylenpalttisen hiani määritelmä;) Ei mulla ny aivan noin hianoo, sellasta normijuttua vaan...;)


      • Nääsnääs
        a-v kirjoitti:

        ylenpalttisen hiani määritelmä;) Ei mulla ny aivan noin hianoo, sellasta normijuttua vaan...;)

        -'normi' juttu voi olla toiselle silkkaa juhlaa,-)


      • Nääsnääs kirjoitti:

        -'normi' juttu voi olla toiselle silkkaa juhlaa,-)

        yhden törkeen teille kaikille virkistykseksi;

        Pohjalaismies koitti saatilla päästä sisälle asti "kaffille". Vähän ihmetteli, kun jo 4-kymppinen nainen esteli; "Ei ny, äiti on yläkerras ja huamaa.." Mies vonkasi ja lupasi olla hiljaa. "Äiti on kuuro" sanoi nainen. Mies sanoi, että ollaan pimeässä, ettei äitinäekään. "äiti on sokee, ei silti uskalla..." Viimein mies pääsi naisen viereen alakerran sohvalle... kun mies riisui housut, niin ylhäältä kuului huuto: "Mistä nuan ristuksen makia mulukun haju tuloo...?!"


      • se meni:
        a-v kirjoitti:

        yhden törkeen teille kaikille virkistykseksi;

        Pohjalaismies koitti saatilla päästä sisälle asti "kaffille". Vähän ihmetteli, kun jo 4-kymppinen nainen esteli; "Ei ny, äiti on yläkerras ja huamaa.." Mies vonkasi ja lupasi olla hiljaa. "Äiti on kuuro" sanoi nainen. Mies sanoi, että ollaan pimeässä, ettei äitinäekään. "äiti on sokee, ei silti uskalla..." Viimein mies pääsi naisen viereen alakerran sohvalle... kun mies riisui housut, niin ylhäältä kuului huuto: "Mistä nuan ristuksen makia mulukun haju tuloo...?!"

        Taas tulppaaneissa turvallaan on iloinen andersson,


      • se meni: kirjoitti:

        Taas tulppaaneissa turvallaan on iloinen andersson,

        noita sanoja mä en osaa;)


    • aitoa suomalaista

      Tuli mieleen samalla,että kannattaako laahata itselleen kaikkea ryönää pilvin pimein,kuten videota stereota nettiä turboa jettiä rulla luisteja asuntoautoja ja syödä pizzaa bastaa gebabbia kutujuustoa Lahjamuorin hyvettä jne? Kansa hermostuu ja syö suruunsa kilpailuyhteiskunnassa.Paikkaa vanhaa koslaansa ja raapii ruosteet pois.Ajaa parin mummon yli jotka eivät enää kuule eivätkä nää.Yhteiskunnan rahagurut ovat hiljaisen tyytyväisiä,kun rahavuotoja eläkeläisille näin samalla paikataan.Kokonaisuus on silti yhteiskunnassa hieman raskaan sähköinen.-Kiinassa oli joskus viestinviejiä,joiden sanottiin liitelevän noin 1/2 metriä ilmassa työmatkoillaan vuorten yli.Joogaajat elivät henkielementeissään koko ikänsä välttämättömin pienin ruokaenergioin.Silmänkääntö-temppuina on tivoleissa esitetty montakertaa ihmisen makaamista tyhjänpäällä tai sahattavan kahtia jne.Näistä tuntuu jäänneen pois nykyisin,keskeiset sirkuspellet,koska ilmeisesti katujen kirjavat näkymät ovat vienneet pelleiltä leivän.Ihmisen kokonaisuutta voisi vahvistaa nykyisin,kekittymällä enemmän henkiseen antiin pyrkimyksineen.Eli katsoa henkisiä voimavarojaan,enemmän.Kesittymällä nykyisin karatepotkuihin ja muuhun toistensa murjomisiin, voimavarat voisi kehittää hyväänkin.Paha saa kuitenkin aina aikanaan palkkansa mustine heimolaisineen.Mutta hyvällä löydät todelliset ystäväsi.Eikö ole raskasta hosua ja kerätä kapineita,joita et osaa edes käyttää,vaan lojuvat käyttämättöminä nurkissasi?Miksi kajoat yleensä kaikkeen markkinoituun raha-syöveriin?Mistä tulee käsitys,että olisit jotenkin hienompi elintasokamoinesi?Lukitse mieluummin Ryönävarastosi,ja sinetöi sen ovet.Ala kasvaa henkisesti ja nähdä maailmaa syvemmin ja kokonaisvaltaisesti,ilman entisiä keskisormennäyttöjäsi taikka muita pullisteluja. Nämähän ovat aivan alle kouluikäisten maailmaa.Kyllä ihmisen tulisi olla aikuinen leikkimielelläänkin.Meillähän juuri vastuu on yhteisestä yhteiskunnastamme.Muututaan sätkyäijistä, syvempiin laajempiin arvoihin.

      • juhannus-saarna...


    • anna tämän olla viimeinen kerta kun heität kuiviksen *joutuu töissä kestämään koko ajan kuiviksia* Olisitko niin ihana??

      • wenkula

        niiitä heittelen,enemmmän sun alaa jef-muru!Sie oot....


      • wenkula kirjoitti:

        niiitä heittelen,enemmmän sun alaa jef-muru!Sie oot....

        Multa ei saa yhtäkään kuivista... mä vihaan niitä omalla tavallani, etenkin seuvaaran kuukauden, kun kuuntelin 3päivää pelkkiä kuiviksia.... *tekonaurua*
        Ja mun alalla... mä ohjaan, isoset vitsailee... mä oon isonen ja puol :D en pelkkä isonen :D *ei tiiä mitä höpöttää enää*


    • mikhaildenisov

      sinäki hereillä..
      ja pilkettä silmäkulmassa!?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe