..hei tämähän pistää taas himot hyrrää viinan himota .. se kai eimollut tarkopitus vaan selvyyden karkoitus.. dididididi
http://www.youtube.com/watch?v=CoyvkdF4Np0&mode=related&search=
tietoiskuuuuuuuuuu
9
383
Vastaukset 9
- ex_er1
pevokilla solrmet solmussa eilisen jäljiltä vai uuden takia;O) Ei hyrrää viinan himo eikä muukaan himo=0)
..kun kirjoitan niin nopiaan.. kyllä eilen tuli otettuu pikkasen enimmäkseen ylhäässä yksinäisyydessä yöllä..tääälläkään ei ollu ketää.. tuossa on lasisa kossukolaa sit pitääkin lähtee stadiin jos meinaa jotain juua..
- ex_er1
pervokki kirjoitti:
..kun kirjoitan niin nopiaan.. kyllä eilen tuli otettuu pikkasen enimmäkseen ylhäässä yksinäisyydessä yöllä..tääälläkään ei ollu ketää.. tuossa on lasisa kossukolaa sit pitääkin lähtee stadiin jos meinaa jotain juua..
olin minäkin mut en kyllä mitään ottanut paitsi kraanasta vettä;o) Kiva oli aamulla pirteenä herätä.
ex_er1 kirjoitti:
olin minäkin mut en kyllä mitään ottanut paitsi kraanasta vettä;o) Kiva oli aamulla pirteenä herätä.
..joskus pithäää dokhata..wwettä..
- ex_er1
pervokki kirjoitti:
..joskus pithäää dokhata..wwettä..
join mä ruuan jälkeen systerillä 2 lasii viinii, siis ihan tavallisen kokosia juomalasillisia, ei mitään kolpakollisia;o)
ex_er1 kirjoitti:
join mä ruuan jälkeen systerillä 2 lasii viinii, siis ihan tavallisen kokosia juomalasillisia, ei mitään kolpakollisia;o)
..rauhallisesti itsekin loppujen lopuksi otin.. tänään kai kavereitten kaa puistoon..
- ex_er1
pervokki kirjoitti:
..rauhallisesti itsekin loppujen lopuksi otin.. tänään kai kavereitten kaa puistoon..
pysyy kotona tänään, ei oikein kiinnosta mihkään lähtee.
- blondi-72hki
ollaanko me suomalaiset todellakin tollaisa?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459