..hei tämähän pistää taas himot hyrrää viinan himota .. se kai eimollut tarkopitus vaan selvyyden karkoitus.. dididididi
http://www.youtube.com/watch?v=CoyvkdF4Np0&mode=related&search=
tietoiskuuuuuuuuuu
9
383
Vastaukset 9
- ex_er1
pevokilla solrmet solmussa eilisen jäljiltä vai uuden takia;O) Ei hyrrää viinan himo eikä muukaan himo=0)
..kun kirjoitan niin nopiaan.. kyllä eilen tuli otettuu pikkasen enimmäkseen ylhäässä yksinäisyydessä yöllä..tääälläkään ei ollu ketää.. tuossa on lasisa kossukolaa sit pitääkin lähtee stadiin jos meinaa jotain juua..
- ex_er1
pervokki kirjoitti:
..kun kirjoitan niin nopiaan.. kyllä eilen tuli otettuu pikkasen enimmäkseen ylhäässä yksinäisyydessä yöllä..tääälläkään ei ollu ketää.. tuossa on lasisa kossukolaa sit pitääkin lähtee stadiin jos meinaa jotain juua..
olin minäkin mut en kyllä mitään ottanut paitsi kraanasta vettä;o) Kiva oli aamulla pirteenä herätä.
ex_er1 kirjoitti:
olin minäkin mut en kyllä mitään ottanut paitsi kraanasta vettä;o) Kiva oli aamulla pirteenä herätä.
..joskus pithäää dokhata..wwettä..
- ex_er1
pervokki kirjoitti:
..joskus pithäää dokhata..wwettä..
join mä ruuan jälkeen systerillä 2 lasii viinii, siis ihan tavallisen kokosia juomalasillisia, ei mitään kolpakollisia;o)
ex_er1 kirjoitti:
join mä ruuan jälkeen systerillä 2 lasii viinii, siis ihan tavallisen kokosia juomalasillisia, ei mitään kolpakollisia;o)
..rauhallisesti itsekin loppujen lopuksi otin.. tänään kai kavereitten kaa puistoon..
- ex_er1
pervokki kirjoitti:
..rauhallisesti itsekin loppujen lopuksi otin.. tänään kai kavereitten kaa puistoon..
pysyy kotona tänään, ei oikein kiinnosta mihkään lähtee.
- blondi-72hki
ollaanko me suomalaiset todellakin tollaisa?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629