..lenkille.. hyvä että joku hoitaa senkin puolen.. itse jäin rannalle soittelee.. kumpa vain olis rummut että tuntisin itseni suureksi rumpailijaksi..
astraaliminäni lähti..
15
394
Vastaukset
- varpunen.
juu löysin sulle rupalin saat säkin rummuttaa
http://www.youtube.com/watch?v=MEJ6WTACmN4 olen vuosien varrella kahtellut miehiä ja miesten rummuttelua mihkä mihinkin niin....
Tuskinpa sinäkään pervokki noiden muiden "suurien" rummuttajien tapaan tarvii muuta kuin omat polvet, en muuta ko rummutteleen, muuta osaa sanoa! :)pervokki kirjoitti:
..minä nyt ole kuitenkin erikoistapaus??.. en tahdo rummutella mihin sattuu ja miten sattuu
tullut mieleeni tuo sinun erikoislaatuisuutesi, toki sinä rummut tarviit, kelvanneeko tärykalvoni, annan jos huolit!
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tullut mieleeni tuo sinun erikoislaatuisuutesi, toki sinä rummut tarviit, kelvanneeko tärykalvoni, annan jos huolit!
..tarttee..no ei sun tartte tärykalvojas antaa eiköhän ne oo liiankin arvokkaat??
pervokki kirjoitti:
..tarttee..no ei sun tartte tärykalvojas antaa eiköhän ne oo liiankin arvokkaat??
kuinka arvokkaat nuo tärykalvoni ovat, mutta kiitos kun kuuloni saan pitää!
Pari vanhaa kattilaa mulla olis ollut ja kiinalaiset syömäpuikot, mutta en mä niitäkään sitten tarjoa ko perusrummut tartteet! :(Silipa-Tuuli kirjoitti:
kuinka arvokkaat nuo tärykalvoni ovat, mutta kiitos kun kuuloni saan pitää!
Pari vanhaa kattilaa mulla olis ollut ja kiinalaiset syömäpuikot, mutta en mä niitäkään sitten tarjoa ko perusrummut tartteet! :(..vaan käytä niitä mihin ne on tarkoitettu..
- Mona-Liiza
astraaliminäni on käyny monta kertaa tänään lenkillä, ite olin mukana yhen kerran sauvojen kans..ainakin muistelen niin..
- Mona-Liiza
pervokki kirjoitti:
..tänään kai jumittivat sen vuoksi että astraaliminäni oli matkoilla..
siitähän se tietenkin johtuu kun mullakin välillä nuo menojalat jumittuu, luulin jo et johtuu iästä mutta astraaliminähän se tietenkin on silloin matkoilla..
Mona-Liiza kirjoitti:
siitähän se tietenkin johtuu kun mullakin välillä nuo menojalat jumittuu, luulin jo et johtuu iästä mutta astraaliminähän se tietenkin on silloin matkoilla..
..erityisen paljon asiat on kiinni astraaliminästäni tai sinästäsi.. minästäsi..
- Mona-Liiza
pervokki kirjoitti:
..erityisen paljon asiat on kiinni astraaliminästäni tai sinästäsi.. minästäsi..
astraaliminä sanoo että pitäs mennä nukkumaan..pitäsköhän mun mennä ja antaa sen astraaliminän liijellä missä haluaa..
Mona-Liiza kirjoitti:
astraaliminä sanoo että pitäs mennä nukkumaan..pitäsköhän mun mennä ja antaa sen astraaliminän liijellä missä haluaa..
..vaikka on juhannuksen jälkeiset.. noo mää siirryn kattoo deeveedeitä kohta..
- mikhaildenisov
ku on joku minkä lähettää puolesta,mä lähetän vaimon!!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183047Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa812995- 612944
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2862237- 412132
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057