viime yön

..katoin bronkkaa jack murphyn laki..ei ollenkaa huono vaan tuo bronkka hassu karvakuono.. kovis tahtomattaan.. joutuu usein pohjasakkaan.. aseella töräyttää pahikset manan majoilla pöläyttää..

sitte katoin vinskii doktöörr phibes.. ja aamulla cristoffer leetä vampyyridraculana.. nyt maistuukin taas olvi.. minulla on olutta polvessa veden sijaan..

19

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinisiivetär

polveen ja nestettä tarkasti takasin pulloon..))

• ..ihan suoraa vaa.. njäähh pullosta minä juon.. polvessa oleva olut on jo kerran pullosta juotu..

• Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

..ihan suoraa vaa.. njäähh pullosta minä juon.. polvessa oleva olut on jo kerran pullosta juotu..

polvesta pulloon ja hiivaa ja sokeria sekaan, tulee oiva kilju..hm polvikilju..))

• pervokki kirjoitti:

..ihan suoraa vaa.. njäähh pullosta minä juon.. polvessa oleva olut on jo kerran pullosta juotu..

älä lähde alkavalla viikolla autolla ajeleen, epäilen ettei nuo kytät usko selitystäsi että....

Mitään en oo juonut, mulla on vain tuo olutpolvi!

• Sinisiivetär kirjoitti:

polvesta pulloon ja hiivaa ja sokeria sekaan, tulee oiva kilju..hm polvikilju..))

..polvesta senku kilju paranee vai??

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

älä lähde alkavalla viikolla autolla ajeleen, epäilen ettei nuo kytät usko selitystäsi että....

Mitään en oo juonut, mulla on vain tuo olutpolvi!

..niin se on..olutta polvessa maista vaikka..

• Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

..polvesta senku kilju paranee vai??

polvi paranee..heh..taidan olla kännissä viä tai sitte olla unessa..ei tahdo oikein järki luistaa..se on toi rankka juhannusohjelma tehnyt tehtävänsä..))

• pervokki kirjoitti:

..niin se on..olutta polvessa maista vaikka..

tuo ehdotuksesi, mutta mutta...

Kuitenkin joudun sanomaan, ei kiitos tarjouksellesi, sillä mä en tykkää olvista, se on pelkää kusta mun miälestäni, sorry! :)

• Sinisiivetär kirjoitti:

polvi paranee..heh..taidan olla kännissä viä tai sitte olla unessa..ei tahdo oikein järki luistaa..se on toi rankka juhannusohjelma tehnyt tehtävänsä..))

..polvi paranee ja polvesta kilju paranee mutta kiljusta ei kyllä taida pää paranee..

tuo ehdotuksesi, mutta mutta...

Kuitenkin joudun sanomaan, ei kiitos tarjouksellesi, sillä mä en tykkää olvista, se on pelkää kusta mun miälestäni, sorry! :)

..mää pidän olvista melkein ykkönen suomalaisista.. jos naisilla olis oluttissit varmaan nuolisisis..sisisisin..

• pervokki kirjoitti:

..mää pidän olvista melkein ykkönen suomalaisista.. jos naisilla olis oluttissit varmaan nuolisisis..sisisisin..

Muutes mulla on oluttissit, mutta kun ne on karhulla terästetty niin...

tuskinpa sinua houkuttelee niiden nuoleminen, imemisestä puhumattakaan! ;)

Muutes mulla on oluttissit, mutta kun ne on karhulla terästetty niin...

tuskinpa sinua houkuttelee niiden nuoleminen, imemisestä puhumattakaan! ;)

..kun et kuitenkaan usko mutta karhu on se ykkönen.. joo-oo sattuipa somasti..

• pervokki kirjoitti:

..kun et kuitenkaan usko mutta karhu on se ykkönen.. joo-oo sattuipa somasti..

muuttuvi alati, joopa joo... :)

Tuu mun kanssa rannalle, et janoon kuole, hop hop..., meen jo! :)

muuttuvi alati, joopa joo... :)

Tuu mun kanssa rannalle, et janoon kuole, hop hop..., meen jo! :)

.-.että olvi melkein ykkönen karhu paras.. mieli ei ole muuttunut.. oonhan täälläkin huuhaalla maininnut karhunkaadosta metsässä ja tietysti tarkottanut tölkki tai pullokarhua.. vai biitsille mielesi tekevi..

• pervokki kirjoitti:

.-.että olvi melkein ykkönen karhu paras.. mieli ei ole muuttunut.. oonhan täälläkin huuhaalla maininnut karhunkaadosta metsässä ja tietysti tarkottanut tölkki tai pullokarhua.. vai biitsille mielesi tekevi..

on kieli mitä ei ymmärrä toiset naisetkaan, miehistä puhumattakaan, sillä...

Minä enään rannalle haluakkaan, toisaalta... saatanpa halutakkin... :)

on kieli mitä ei ymmärrä toiset naisetkaan, miehistä puhumattakaan, sillä...

Minä enään rannalle haluakkaan, toisaalta... saatanpa halutakkin... :)

..mukaan naisen kieltä kuunnellessa sitä on joskus aivan ulalla mutta vain toisinaan.. eihän mistään kanssa käymisestä tule mitään jos ei puhetta tajuu..

• pervokki kirjoitti:

..mukaan naisen kieltä kuunnellessa sitä on joskus aivan ulalla mutta vain toisinaan.. eihän mistään kanssa käymisestä tule mitään jos ei puhetta tajuu..

kyllähän elekielellä kanssakäymiseen pystyy, luulen ma! :)

kyllähän elekielellä kanssakäymiseen pystyy, luulen ma! :)

..se elekielikin vielä.. huh en tiennytkään että parisuhteessa pitää elää kolmella kielellä..

• pervokki kirjoitti:

..se elekielikin vielä.. huh en tiennytkään että parisuhteessa pitää elää kolmella kielellä..

Ja kun parisuhteessa ollaan riittävän pitkällä, nin...

pärjätään yhdellä kielellä tai paremminkin kielettömyydellä, vain mykkiä... :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4461
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      99
      3981
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3512
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      27
      2756
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2562
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2433
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      2324
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1907
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47