..katoin bronkkaa jack murphyn laki..ei ollenkaa huono vaan tuo bronkka hassu karvakuono.. kovis tahtomattaan.. joutuu usein pohjasakkaan.. aseella töräyttää pahikset manan majoilla pöläyttää..
sitte katoin vinskii doktöörr phibes.. ja aamulla cristoffer leetä vampyyridraculana.. nyt maistuukin taas olvi.. minulla on olutta polvessa veden sijaan..
viime yön
19
535
Vastaukset
- Sinisiivetär
polveen ja nestettä tarkasti takasin pulloon..))
..ihan suoraa vaa.. njäähh pullosta minä juon.. polvessa oleva olut on jo kerran pullosta juotu..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..ihan suoraa vaa.. njäähh pullosta minä juon.. polvessa oleva olut on jo kerran pullosta juotu..
polvesta pulloon ja hiivaa ja sokeria sekaan, tulee oiva kilju..hm polvikilju..))
pervokki kirjoitti:
..ihan suoraa vaa.. njäähh pullosta minä juon.. polvessa oleva olut on jo kerran pullosta juotu..
älä lähde alkavalla viikolla autolla ajeleen, epäilen ettei nuo kytät usko selitystäsi että....
Mitään en oo juonut, mulla on vain tuo olutpolvi!Sinisiivetär kirjoitti:
polvesta pulloon ja hiivaa ja sokeria sekaan, tulee oiva kilju..hm polvikilju..))
..polvesta senku kilju paranee vai??
Silipa-Tuuli kirjoitti:
älä lähde alkavalla viikolla autolla ajeleen, epäilen ettei nuo kytät usko selitystäsi että....
Mitään en oo juonut, mulla on vain tuo olutpolvi!..niin se on..olutta polvessa maista vaikka..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..polvesta senku kilju paranee vai??
polvi paranee..heh..taidan olla kännissä viä tai sitte olla unessa..ei tahdo oikein järki luistaa..se on toi rankka juhannusohjelma tehnyt tehtävänsä..))
pervokki kirjoitti:
..niin se on..olutta polvessa maista vaikka..
tuo ehdotuksesi, mutta mutta...
Kuitenkin joudun sanomaan, ei kiitos tarjouksellesi, sillä mä en tykkää olvista, se on pelkää kusta mun miälestäni, sorry! :)Sinisiivetär kirjoitti:
polvi paranee..heh..taidan olla kännissä viä tai sitte olla unessa..ei tahdo oikein järki luistaa..se on toi rankka juhannusohjelma tehnyt tehtävänsä..))
..polvi paranee ja polvesta kilju paranee mutta kiljusta ei kyllä taida pää paranee..
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tuo ehdotuksesi, mutta mutta...
Kuitenkin joudun sanomaan, ei kiitos tarjouksellesi, sillä mä en tykkää olvista, se on pelkää kusta mun miälestäni, sorry! :)..mää pidän olvista melkein ykkönen suomalaisista.. jos naisilla olis oluttissit varmaan nuolisisis..sisisisin..
pervokki kirjoitti:
..mää pidän olvista melkein ykkönen suomalaisista.. jos naisilla olis oluttissit varmaan nuolisisis..sisisisin..
Muutes mulla on oluttissit, mutta kun ne on karhulla terästetty niin...
tuskinpa sinua houkuttelee niiden nuoleminen, imemisestä puhumattakaan! ;)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Muutes mulla on oluttissit, mutta kun ne on karhulla terästetty niin...
tuskinpa sinua houkuttelee niiden nuoleminen, imemisestä puhumattakaan! ;)..kun et kuitenkaan usko mutta karhu on se ykkönen.. joo-oo sattuipa somasti..
pervokki kirjoitti:
..kun et kuitenkaan usko mutta karhu on se ykkönen.. joo-oo sattuipa somasti..
muuttuvi alati, joopa joo... :)
Tuu mun kanssa rannalle, et janoon kuole, hop hop..., meen jo! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
muuttuvi alati, joopa joo... :)
Tuu mun kanssa rannalle, et janoon kuole, hop hop..., meen jo! :).-.että olvi melkein ykkönen karhu paras.. mieli ei ole muuttunut.. oonhan täälläkin huuhaalla maininnut karhunkaadosta metsässä ja tietysti tarkottanut tölkki tai pullokarhua.. vai biitsille mielesi tekevi..
pervokki kirjoitti:
.-.että olvi melkein ykkönen karhu paras.. mieli ei ole muuttunut.. oonhan täälläkin huuhaalla maininnut karhunkaadosta metsässä ja tietysti tarkottanut tölkki tai pullokarhua.. vai biitsille mielesi tekevi..
on kieli mitä ei ymmärrä toiset naisetkaan, miehistä puhumattakaan, sillä...
Minä enään rannalle haluakkaan, toisaalta... saatanpa halutakkin... :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
on kieli mitä ei ymmärrä toiset naisetkaan, miehistä puhumattakaan, sillä...
Minä enään rannalle haluakkaan, toisaalta... saatanpa halutakkin... :)..mukaan naisen kieltä kuunnellessa sitä on joskus aivan ulalla mutta vain toisinaan.. eihän mistään kanssa käymisestä tule mitään jos ei puhetta tajuu..
pervokki kirjoitti:
..mukaan naisen kieltä kuunnellessa sitä on joskus aivan ulalla mutta vain toisinaan.. eihän mistään kanssa käymisestä tule mitään jos ei puhetta tajuu..
kyllähän elekielellä kanssakäymiseen pystyy, luulen ma! :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kyllähän elekielellä kanssakäymiseen pystyy, luulen ma! :)
..se elekielikin vielä.. huh en tiennytkään että parisuhteessa pitää elää kolmella kielellä..
pervokki kirjoitti:
..se elekielikin vielä.. huh en tiennytkään että parisuhteessa pitää elää kolmella kielellä..
Ja kun parisuhteessa ollaan riittävän pitkällä, nin...
pärjätään yhdellä kielellä tai paremminkin kielettömyydellä, vain mykkiä... :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406
