Asuntovaunun säilytyspaikka?

Kova halu olisi ostaa asuntovaunu, mutta ei ole sille säilytyspaikkaa. Tähän rivarin parkkipaikalle ei oikeen viitsi jättää ja ei ole tilaakaan.

Onko jotain yleisiä paikkoja minne voi viedä säilytykseen Uudenmaan alueelta?

23

10473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mary II

Iso vaunujen säilytyspaikka Espoossa.

• Onkohan hintaluokasta tietoa? En löytänyt googlettamalla tietoa. Paikka saisi olla vähän lähempänä Lahtea...

• Jarkko

Espoossa on ainakin tuo jo aikaisemmin minittu Puolarmaari, kaupungin pysäköintipaikka ja ilmainen. Vantaalla on pari vastaavaa.

Jos etsit paikkaa Lahden läheltä ja olet valmis maksamaan jotakin, kysele seisontapaikkaa Mukkulan leirintäalueelta sillä ainakin vuosia sitten eräs tuttavani säilytti vaunuaan.

Muut lähialueen leirintäpaikat ja sfc paikat?

• Puolarmaari

Eipäs ole ilmainen, enää. On paikallisen karavaaniyhdistyksen (?) hoteissa.

• Lahdesta niin

sinulla on paikka aina. Onhan siellä Messilä esim.

• Kyllähän paikkoja tuntuu olevan.

Miten noihin kaupunkien paikkoihin uskaltaa jättää? Onko kellään kokemusta?

Mietin että löytyisiköhän täältä Mäntsälästä sitten kunnalta jotain paikkoja? Täytyy varmaan soitella kuntaan huomenissa...

• jkuykukl
        Avantissimo kirjoitti:

Kyllähän paikkoja tuntuu olevan.

Miten noihin kaupunkien paikkoihin uskaltaa jättää? Onko kellään kokemusta?

Mietin että löytyisiköhän täältä Mäntsälästä sitten kunnalta jotain paikkoja? Täytyy varmaan soitella kuntaan huomenissa...

Ihan yhtä hyvin kuin mitä uskaltaa jättää auton kadun varrelle seisomaan kolmeksi neljäksi kuukaudeksi paikoilleen. Ei siis kannnata jos ei ole pakko.

• petipaikka ukille

Yhdelle asuntovaunulle löytyisi talvipaikka Vantaalta, mikäli sitä voisi pitää tilapäismajoitustilana apuna käyville sukulaisille rakennettaessa
      omakotitaloa. Hyöty olisi molemminpuolinen.

• ??????????????+

Melko kovan vuokran pyydät! Asuntovaunun vuokra on jossakin 300€/viikko joka tekee 1200€/kk.
        Neljän kuukauden parkki sinun tontilla maksaa 4800€ joten taidan jättää väliin.

Sinä voit vuokrata asuntovaunun sukulaisille miten haluat mutta ei minun vaunu.
        Taidat olla oikea juutalainen?

Jos haluaisin että vaunu liikkuu ja olisi asuttu myös talvena niin vuokraisin ite sen enkä antaisi sinulle ilmaiseksi käyttöön.

• 16 v kausipaikalla

Jos jostain campingalueelta lunastat kausipaikan, niin alue on käytössäsi palveluineen samalla hinnalla aina aukiolo aikoinaan. Ja voit säilyttää vaunuasi siellä kun et sitä tarvitse.

• nyt kantaa ottamaan

nyt on tuusulassa menossa asia jossa linjataan KOKO suomenmaata että saako asuntovaunua-autoakaan ylipäätään säilyttää omakotitalo -maatila tai työmaa tonteilla ja käyttää taukotupana tai tilapäis majoitusena yöpymiseen !! nyt varuillaan kannattaa vaunuilijoiden olla.. vaunu mahdollisesti tulevaisuudessa vain retkeily käyttöön sallittu ja vain alueilla? kurkatkaapa keski uusimaa lehden nettisivua jossa kahden työmiehen vaunua ollaan häätämässä auttamansa vanhuksen pihalta kun naapurin silmää häirisee 100m päästä vaunu

• 19

joopa,kiinteistövero jos ei liikuteta vaunua,arhinmäelle töitä

• ainakin mun työmies

taitaa moni työmaa joutua ongelmiin näistä ulkomaan työmiehistä jotka asutettu vaunuihin ja parakkeihin . mistäs pikaisesti tuhansille asunto jos tämmöinen kielto vaunun säilytyksestä ja taukotilana toteutuu . koskee tietenkin kaikkia reissaavia suomi työmihiä myös.

on siinä tuusulan kunnalla kova paikka.

• putkeen

jotkin suomen kaupungit ovat kuulemma linjanneet että vaunut ja autot ovat käytettävissä vain retkeily-käyttöön ja jos säilytät jossain muualla kuin cambing alueilla on niitä liikutettava? vähintään kerran kuussa eikä säilytyspaikkana saa olla omakotitalotontti ainakaan???

• hobbylandia.

Tuo vaikuttaa kyllä tuulesta temmatulta jutulta! Aivan samoin voisi vaatia niitä rekkayrittäjiä siirtämään ajokkinsa muualle, jotka sitä säilyttävät öisin talonsa kulmilla!

Kyllä minulla on täysi oikeus säilyttää vaunuani siellä missä haluan, vaikka sitten naapurin rajan tuntumassa! Ymmärrän kyllä että kolmemetrinen valkoinen seinä saattaa peittää näkymiä, mutta onko naapurilla muutenkaan tarvetta kuikuilla minun pihalleni?

Sen ymmärrän, jos joku haluaa kieltää vaunun säilytyksen rivarin pihassa, sehän vie kahden auton paikan tai vastaa kuorma-autoa!

• kunhan vastaan

Kuopio yritti, mutta poskelleen meni yritys!

• sviduilija
        kunhan vastaan kirjoitti:

Kuopio yritti, mutta poskelleen meni yritys!

Näin on! Kuopiossa koittivat laventaa kaava-alueella varastointikieltoa omakotitonttien pihalla koskemaan myös pihalle talvisäilytykseen otettuja veneitä ja talviseisonnassa olevia matkailuvaunuja ja -autoja.

• koppikaver

nyt tuusulan vuoro päättää mikä linjaus tulee olemaan ,eli riittääkö yhden naapurin valitus 200metrin päästä päätökseen vaunujen-autojen -veneiden pitämiseen omakoti-maatilatontilla .voip siinä maatilan isäntämies ol ihmeissään ku tavaroilleen sijoituspaikkoo ettii taajamaa valtaiseta lähialueelta :))

• ??????????????

Asutko?
      a-Uudenmaalla
      b-Lahdessa
      c-Mäntsälässä?

• sviduilija

• karvanist

jyväskylän suunnalla samanlaisia kielto linjauksia myös olemassa

• aa

uskoisin että tarkoitettu tuusula sijaitsee keski uudellamaalla

• omittuiata

enkö minä ulkomaan työmies saa nukku työmailla vaunussan mita kumma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe