..kun on tylsää.. pitäsköhä vetää pieni balettia kun ei oo oopperaa..
tziisus
4
392
Vastaukset
- vaikka
mieluummin rokaten! Ku toi baletti vaatii sukkikset, ja sun pitää varmistaa et sun runkomallis on niihin sopiva!
..kuohuviinistä nimeltä ballet kun sitä vaan on eikä operaa..elä huoli mää rokkaan vaan no jaa ja vähän muutakin mutta baletti pois se minusta..
- vaikka
pervokki kirjoitti:
..kuohuviinistä nimeltä ballet kun sitä vaan on eikä operaa..elä huoli mää rokkaan vaan no jaa ja vähän muutakin mutta baletti pois se minusta..
sitä! Mun tietous kun noista viinapuolen asioista ei o kovin kaksinen, niin menee noi nimikkeet sekasi,ja varmaan mä menisin kans niistä!
vaikka kirjoitti:
sitä! Mun tietous kun noista viinapuolen asioista ei o kovin kaksinen, niin menee noi nimikkeet sekasi,ja varmaan mä menisin kans niistä!
..on tarkoitus mennäkin mutta hyvä olis tietää mitä juo mutt jos ei juo eikai oo väliksää paitti mulla.. koska mulla on tämmönen paha tapa..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613