Kuolonkello raksuttaa SINULLE!

R.I.P.

Älä kysy, kenelle kellot soivat. Ne soivat sinulle. -Ernest Hemingway-
Tällä laskurilla voit laskea todennäköisen kuolinpäiväsi:
http://www.deathclock.com/
Huomaa, että lopputulos on vain suuntaa-antava, ja voit vaikuttaa siihen muuttamalla elämäntapojasi!

90

43607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • R.I.P.

        Voihan kuolemanpelkonsa noinkin ilmaista, mutta yleensä se tehdään myöntämällä, että pelkää kuolemaa.


      • hypätä
        R.I.P. kirjoitti:

        Voihan kuolemanpelkonsa noinkin ilmaista, mutta yleensä se tehdään myöntämällä, että pelkää kuolemaa.

        narun jatkoksi niin tiedät varmaan omasi


      • ERISEPPO
        R.I.P. kirjoitti:

        Voihan kuolemanpelkonsa noinkin ilmaista, mutta yleensä se tehdään myöntämällä, että pelkää kuolemaa.

        Minua ei kiinnosta lukea tuollaista masentavaa paskapuhetta. Taidat itse toivoa kaikkien kuolemaa ja lässytät siitä mielelläsi?


      • Elämä on...
        ERISEPPO kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta lukea tuollaista masentavaa paskapuhetta. Taidat itse toivoa kaikkien kuolemaa ja lässytät siitä mielelläsi?

        Totuus rokkottessta=bioase ihmiskuntaa vastaan.

        lukekaa:
        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/158093.shtml

        Saksalaismies vakavasti sairastunut pandemrix rokotteesta,JOTA SUOMEENKIN TULOSSA!
        http://sikainfluenssa.biz/tagi/pandemrix

        http://nwohavaintoja.blogspot.com/

        http://sikainfluenssa.biz/

        http://www.rokotusinfo.fi/

        http://www.infosota.fi/

        Project Camelot interviews
        Jane Burgermeister:
        http://www.youtube.com/watch?v=PelTWCUmTsU

        Swine Flu 1976 & Propaganda
        http://vodpod.com/watch/1808175-1976-swine-flu-vaccination-propaganda-and-side-effects?

        Lääkäri Antti Heikkilä puhumassa sikainfluenssasta ja siihen liittyvistä myyteistä.
        http://www.youtube.com/watch?v=t--EWTnfpn0


    • väreet....

      Tuon kellon tuloksen mukaan mun pitäisi olla jo haudassa kymmenen vuotta!

      • Niinhän sinä

        oletkin. Henkisesti haudassa, elävältä kuollut.


    • ååll

      Miksi tämä keskustelu?Heikkohermoiselle vai kenelle tarkoitettu?

      • Herkkohermoisille

        Nooooooo, ei niinkään se kuolema vaan se tapa jolla kuollaan. Että jos omiin tervakeuhkoihin aletaan tukehtua niin aijai sentään, aijaijaijai! Auts!


    • Nimetön

      Eipä vois vähempä kiinnostaa koska noutaja saapuu,tulee sitte ku tulee,aikansa kutaki... Tätäki ja mitäki...

      • jo...

        viisi vuotta sitten. Lepään rauhassa. :(


      • kakskytyks
        jo... kirjoitti:

        viisi vuotta sitten. Lepään rauhassa. :(

        vuosituhannella, v. 1998. Onko alettava kehitellä ruumiinvaellusoppia, vai mitä tämä on? Jalka kuopii, ja häntä .., no niin!


    • OLLENKAAN.....

      no aika huvittavaa oli kun laitoin mummin tiedot joka on syntynyt vuonna 1919 ja on vielä elossa. Hänen olisi pitänyt kuolla jo vuonna 81 elikkä 16 vuotta sitten...

      • haha

        ai no shit ettei pidä paikkaansa ...vatun dick tracyt.


      • laskuvirhe!

        Jos tarkoitit vuotta 1981, eikös siitä ole jo 26vuotta...?


      • laitoin

        isäni tiedot. Syntynyt 1927 ja täyttää nyt heinäkuussa 80. Laskurin mukaan hänen olisi pitänyt kuolla jo 1996. Et silleen.


    • kalmankalle
      • hienosti

        toteutettu ja tyylikäs testi :)


    • Jotain perää..??!

      Äitini kuoli vuonna 2005 ja tein hänen tiedoillaan tuon laskurin ihan mielenkiinnosta, ja laskurin mukaan hänen olisi pitänyt kuolla jo vuonna 1995??!
      Eli 10 vuotta aiemmin.

    • Töpinöpi

      Kyse on vitsistä, ei kannata pillastua vielä.

      • mä kidun

        ...tääl täytyis 91v saakka elää...! Toihan on ihan jo kauhee ikä...pelkkää makaamista ja toisten armoilla elämistä...ei kiitos:)


      • Normaaliheppu
        mä kidun kirjoitti:

        ...tääl täytyis 91v saakka elää...! Toihan on ihan jo kauhee ikä...pelkkää makaamista ja toisten armoilla elämistä...ei kiitos:)

        Mutta jos nyt hylkäät viinan ja tupakat ja alat liikkua, niin ei tarvitsekaan vanhana maata sängyn pohjalla, vaan voit kuolla terveenä sydänkohtaukseen vaikka kesken maratonin.


    • elävä-enkeli

      Olin kuollut kuusi vuotta sitten ?????

    • jenny--

      Suotta elämäntapoja muuttamaan kun tuon mukaan elän 99-vuotiaaksi. eli hienosti menee.

    • katsomaan...

      Saatika testaamaan.Nykyajan hömppää ja aivan turhaa ahdinkoa antaa,varsinkin herkille ihmisille. Tuollaisia ei saisi edes julkaista.
      Olet olevinas kaikkivaltias tai jokin monsteri mutte etpä onneksi ole.
      ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ HALPAAN!
      Meille jokaiselle on annettu ne elinpäivät,jotka on..tarkoitettu,viis elämän tavoista.
      Kuoleminen on varminta tässä elämässä!!!!

    • ei olisi pitänyt katsoa

      Mitä minä nyt teen, on vielä niin paljon tekemättä, näkemättä, sanomatta..

      Aikaa on aina liian vähän. Mitä jää jäljelle kun elämä päättyy? Olenko minä merkinnyt mitään tässä maailmassa?

      • joku

        Älä ole huolissaan sen kello ei stemmaa..Pistä vaikka ite vaikka 31 heinäkuuta mulle viestin niin katotaan että ett ole kuollut!
        Minä en usko siihen.. älä hätäile! ;)
        Uskon vain että tuo sivu haluaa säikyttää ihmisiä!


    • jeeshsh

      ^^ kiva juttu, muutaman minuutin tuhlasin elämästäni, mutta ei se haittaa. hauska testi.

      vaikkakin joka vastauskerralla tuli eri vastaus :D mutta joo..

    • Voi helvata...

      Kiva tuokin tietää... elän näköjään vain reilut viisikymppiseksi.

    • kysymys.

      Vaikka imen tupakkia koko elämäni, niin huonolla mielellä elän 47 vuotiaaksi, ja hippimenolla 80 vuotiaaksi.

      Jännää sano mummo...

    • yli meni!

      "I am sorry, but your time has expired!
      Have a nice day."

      Sen sitä saa kun on pessimisti ja läski tupakoitsija...

    • Raita-aho

      ei näitä saisi julkaista!
      hyvin herkkä ihminen voi pelästyä pahanpäiväisesti jos jäljellä 30 min.

      • tästä

        riitti naurunaihetta koko perheelle,kun mummolla lupas elin aikaa enää 3tuntia


      • Camaro
        tästä kirjoitti:

        riitti naurunaihetta koko perheelle,kun mummolla lupas elin aikaa enää 3tuntia

        Kai sitä vois ruveta lähettelemään kutsuja hautajaisiin. Ne on sitte vuonna 2064 :P


      • Camaro kirjoitti:

        Kai sitä vois ruveta lähettelemään kutsuja hautajaisiin. Ne on sitte vuonna 2064 :P

        Tämän testin mukaan olen siis jo vainaa..Olenkin ihmetellyt,että miksi kärpäset pörrää koko kesän ympärillä-onneksi vielä ei sentään pahemmin matoja ole näkynyt.Pääsisköhän johonki zombi-leffaan staraksi.juhannuksen jälkeen on ollu aika zombi olo!


      • dj kalle

        Mielestäni hauska ja luova pläjäys. Mustaa huumoria mukana jos niin näkee.


    • onhan vielä

      elinaikaa, tuon mukaan kuolen 67 vuotiaana, suomenkielisellä elän 66 vuotiaaksi,

    • luutu

      Tuon syntymäpäivänäni ja minun olisi pitänyt kuolla myöskin silloin.
      Tässä olen =)

    • niin elät
    • Piru Helvetist...

      Kuka Perkele pelleilee minun työsarallani ?
      Minä se kuolinajan määrään kaikille niille jotka on minun koukussa.
      Siinä ei laskurit auta penninvertaa.
      Minä tulen ja noudan TEIDÄT kyllä!!!!!

    • tuohitorvi

      Ihmiselämä on todella lyhyt.

      Mutta tärkeinä on löytää elämänä tarkoitus, ja se löytyy Raamatusta Apostolientekojen luvusta 17 jakeet 26-27

      "Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat, että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;"

      Lohdullista tietää, että Jumala on sinua lähellä ja kuulee rukouksesi, ja Jumala oikein odottaa, että sinä pyytäisit Häntä elämäsi johtajaksi. Se tapahtuu tunnustamalla Jeesukselle syntisi ja uskomalla Jeesukseen syntien sovittajana. (Joh. 3:16-19, Room.10:9-13, 2.Kor.6:1-2, Ef.2:1-10, Mark. 16:15-20)


      Silloin kuolema on menettää otteensa meistä ja ennen muuta kuolemanpelko, mikä on ihanampaa saada kuin hyvä omatunto ja sisäinen rauha ja pelastusvarmuus? Tämä on seurausta Jumalan löytämisestä Jeesuksen nimen kautta.

      Eikä tarvitse enää pelätä ja kuunnella paholaisen syytöksiä, sillä:

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
      2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista." Room. 8:1-2

      Suosittelen!

      • Dimi Sefanja

        Aamen tuolle Tuohitorvi, sisar tai veli Herrassa!

        T: Dimi Sefanja


      • helvetti

        ..eli minä en kaipaa kultaisia katuja enkä muuta skeidaa. Kaikki mikä elämässä on ollut kivaa on ollut sellaista jota taivaassa ei taatusti ole..


      • tuohitorvi
        helvetti kirjoitti:

        ..eli minä en kaipaa kultaisia katuja enkä muuta skeidaa. Kaikki mikä elämässä on ollut kivaa on ollut sellaista jota taivaassa ei taatusti ole..

        liian kammottava ja lopullinen.

        Et todellakaan tiedä mitä menit sanomaan.

        Muutama esimerkki siitä:


        Helvetti on:

        Tulinen järvi Ilm. 20:15

        Syvyys ilm. 20:3

        Tulta ja tulikiveä Ps.11:6

        Kuluttava tuli Jes. 33:14

        Itkun paikka Matt. 13:41-42

        Vaivan paikka Luuk.16:23

        Tulinen pätsi Matt. 13:42

        Kirouksen paikka Ilm. 16:11

        Paikka ilman lepoa Ilm. 14:11

        Pimeyden paikka Matt.25:30

        Siellä huudetaan apua Luuk. 16:24

        Ei enää mahdollisuutta parannukseen. Matt.12:32

        Iankaikkinen rangaistus Matt. 12:46

        Pureskelevat kieltään Ilm.16:10

        Jumalan vihan paikka Ilm. 14:10

        Perkeleen ja hänen enkeleittensä paikka Matt.25:41

        Sammumaton tuli Mark. 9:48

        Iankaikkinen hehku Jes. 33:14

        Ne, jotka siellä ovat,
        eivät haluasi
        rakkaittensa tulevan sinne. Luuk.16:28

        Ilm. 21:8:
        Pelkurien paikka
        epäuskoisten paikka
        saastaisten paikka
        murhaajien paikka
        huorintekijöiden paikka
        velhojen paikka
        epäjumalanpalvelijain paikka
        valehtelijoiden paikka"

        Syy, miksi Jeesus kuoli ristillä myös
        sinun syntiesi tähden, mutta vain parannuksen ja uskon kautta jokainen ihminen pelastaisi helvetin tuomiolta, Joh.3:16


        Paikkana helvetti on olemassa 100 % varmuudella, ja siellä viettää ikuisuuden ne, joille Jumalan Pojan tarjoama uskon kautta saatava armahdus synneistä ei kelpaa. Siis ihminen tuomitsee itsenä helvettiin olemalla niin ylpeä ja hylkäämällä tämän Jeesuksen kalliilla verellä maksaman pelastuksen mahdollisuuden.

        Ihmisen suurin synti on:"SYNNIN, KOSKA HE EIVÄT USKO MINUUN" Joh. 16:9

        Vain yksi vilpitön sydämen rukous Jeesuksen puoleen ja syntisi pyyhitään Jeesuksen lahjan kautta pois, minkä Hän valmisti sinulle ristillä.

        Lue. Room. 10:9-13, Joh.1:12-13, Mark.1:15, 1.Piet. 1:23, ja saat aloittaa uuden elämän Jumalan lapsena, ilman mitään KADOTUS TUOMIOTA:

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista." Room. 8:1-2


        Toivon, että sinulla on vielä aikaa ja mahdollisuus asian uudelleen miettimiseen!


    • piupu

      ensmäisenä tuli mielee paino indeksi... onko se se?

      • esh

        joo, kyllä BMI on sama kuin painoindeksi.


    • Ainakaan

      ..tarvitse testin mukaan elämäntapoja muutella kun valitsin polttavani tupakkaa ja elän kuulemma 103 vuotiaaksi!! Buahahaa... :D Hassu testi! hihii.

    • Mitä Äksyin Ämmä

      Linkin takana lymyävän laskurin mukaan olen ollut vainaa 30.04.1994 lähtien.
      Tälläkö selittyy se, että voin hypätä jalat edellä jopa 7,5 metrin korkeudesta vahingoittumatta?

    • realisti vain 70v..

      aika kumma että realistinen tupakoimaton eläisi vain vähän päälle 70v..aika negatiivinen laskuri.

    • elän .........

      yli satavuotiaaksi.. mun äitee ja isoäitee kuoli en haluu elää 100vuuen ikää enkä varmaan eläkkään..koska sairastui 20v ekoihin perussairauksiin ja nyt niitä on kertynyt..Mutta niin kauna ko elämää se eletään:-))ei elämä ole onnellista ollut yhtä päivittäistä helvettiä mutta..obtimisti jaksaa.Turvaton ja onnetonkin olen jos itseäni diaknosioin välillä perustarpeista puute ja niitä ei ole vaikka on työ,palkkaa ei paljoa saasillä ei rikastu, mutta kiitosta aina silloin tällöin, työni on ihmisten auttaminen hoitaminen.Ehkä työ juuri antaa paljon koska elää toisten elämää ja osaa auttaa heitä oikeissaa suunnissa ja valinnoissa.

    • voi että

      kamalaaaaa kuolema tuloo 5. lokakuuta 2032 onneks kerkiää tekee viel testamentin.

    • mustapunatukka

      MOI! En sanoisi, että on ihan järkevä juttu toi kuolinkellot, koska koneen laskema päivämäärä ei varmaan pidä paikkaansa. Mitä tahansa voi tapahtua eikä ennalta voi mitenkään tietää omaa kuolinpäiväänsä. Aika huono jopa pilanakin. Tuollainen juttu pitäisi poistaa kokonaan.

      • samoilla

        tiedoilla antaa vaikka kuin monta eri kuolinpäivää...


    • MakeHoo

      Itselle tuli että joskus joulukuussa 2039.

      Vähänkö ahdistavaa seurata niitä väheneviä sekunteja :)

    • vähän

      KARVOJA,PALJON MELUA..SANO:PIRUKIN,KUN SIKAA
      KERITSI??-KAikkien täältä,on joskus lähettävä
      miten ja milloin?-ELÄMÄMME,ON:Hänen kädessään
      jonka tahdosta olrmme syntyneet...ELI NÄIN:
      Herra antoi,Herra otti,ylistetty olkoon HERRAN
      nimi!!!-Sitä on ihan turha IHMISEN!-Lähteä
      ennustamaan:AMEN_TOTISESTI!

      • Eikö tuota olisi voinut sanoa yksinkertaisemminkin? Siis vaikka: Lähdemme täältä silloin kun Jumala on katsonut parhaaksi? En tahdo pilkata näkemystäsi, itsekin uskon Jumalaan. :)

        Ja testistä vielä, hauska vitsihän se on. Kuolen joskus kaheksankympin tienoilla molempien mukaan, samana vuonna ku pikkuvelikin, puoli vuotta myöhemmin vain. No ainakaan velipoika ei joudu tuon mukaan minun hautajaisiin. En vaan usko noin käyvän. Täältä mennään kun Jumala on niin määrännyt. Ja se voi tapahtua vaikka huomennakin. Toivottavasti se lähtö tapahtuu silloin, kun kaikki asiat ovat täällä läheisten kanssa järjestyksessä, olisi inhottavaa lähteä "riitaisena" tästä maailmasta.


    • LaMar3
    • Jos toi on totta...

      ...niin vielä pitäis kärvötellä täällä 32 vuotta ja rapiat. Veikkaanpa, että suutelen Baikalia jo paaaljon aikaisemmin. Ei tää elämä nyt mitään niin kovin kummosta oo, että tätä pitäis ns. hyvillä elämäntavoilla vielä pitkittää

      • KAKKAjhufyugtghych

        VAMMANEN TESTI,EI MITÄÄN JÄRKEÄ... laitoin iäksi aluksi 36 ja tupakoin, ja sitten laitoin iäksi 7 vuotta ja tupakoin niin kuolinpäivä oli sama!! aika homo testi!!


    • mmmm

      >Rupeaa harvat noisevat pystyy kun luin tuota kirjoitusta niin menkää pelin etee ja ajatelkaa v'ähän. Onhan se mukavampaa kun ei tierä milloin on mentävä nuotajan mukaan ja miten täältä lähetää pois!!!!!

    • pipsa72

      juu kaheksankymppiseks käppänäks elän

    • MUR MUR..

      Kyllä on kuulkaa keskustelun aiheet vähissä, kun pitää tästäkin aiheesta heittää juttua.
      Koeta sinäkin kuolinpäivän laskija keskittyä
      enemmän oikeanlaiseen ja hauskaan ELÄMÄÄN.
      Elämä on AINA LIIAN LYHYT !!!!!! Tämän sanoi 90-kymminen äitini, joka haluaisi elää vielä kauan,
      vaikka ymmärtääkin, että sitä ei ole paljon jäljellä. ELÄKÄÄ, TÄNÄÄN, HUOMENNA, YLIHUOMENNA JA SITÄ SEURAAVANA PÄIVÄNÄ JA SIT.........
      POIS joutavat asiat mielestä!!!!!

      • Älli

        Meillä kaikilla on alitajunta. Jos kerran leikkimielellä kokeiletkin kyseistä "testiä" ja saat vastauksen, niin se jää sinne päähäsi nakuttamaan kuin kello. Vaikket itse asiaa ajattelisi sen koommin. Ja elämä menee just kuin tuo "ennustus". Parempi testivalinta, mitä hauskaa teen seuraavat 70 vuotta... T. nelikymppinen


    • eisullekuulu

      mä siis olin kuollu jo 78 vuotta sitten vaik vasta oon 11w?

    • Pinja

      KUKA HALUAA TIETÄÄ OMAN KUOLINPÄIVÄNSÄ ????? MUA EI EDES KIINNOSTA MOINEN, JOS SEN TIETÄISIN ETUKÄTEEN, KOSKA KUOLEN NIIN EN OSAISI VARMAANKAAN ELÄÄ TÄYSIPAINOISTA ELÄMÄÄ.

      • Minä...

        haluan tietää.


    • kartsa

      kuolipäivää,tai päiviä on turhanpäiväistä lähteä laskeskelemaan.Päivä tulee laskemattakin pythagoras,vai oliko se kerberos?itsellä ollut syöpä,sydänleikkauksia,ja viimeksi halvaantuminen.Kaikesta on toivuttu,kiitos syntymälahjan:elämänjanon,sisun,sekä luontaisen vaatimattomuuden.uskonasiat ovat omalla kohdallani aistien selkeyttä ja tervettä kriittisyyttä,sen eron huomaamista omassa itsessänikin mikä on ihmisen,mikä korkeimman tekemää.

    • Kalmiston kaiku

      Kokeilimme tätä laskuria ja totesimme että ei pidä paikkaansa. Omat elinikämme tuntuivat uskottavilta, mutta kun laskimme jo edesmenneiden vanhempiemme elinaikoja, eivät kyllä pitäneet alkuunkaan paikkaansa. Toinen on kuollut jo aikoja sitten ja laskurin mukaan olisi pitänyt elää vielä yli kolmekymmentä vuotta kuolinpäivän jäleen. Toisen olisi pitänyt elää vielä n. kuusi vuotta kuolinpäivän jälkeen. Näitä testejä ei pidä ottaa liian vakavasti, jos ollenkaan edes mietittäväksi.

    • R.I.P.

      Nostetaanpa aloitus murhaajasikainfluenssan ja murhaajasikainfluenssarokotteen kunniaksi taas ylös. Kuolonkello on nyt siirretty talviaikaan.

    • Luukas.

      Evankeliumi Luukkaan mukaan, luku 21, jae 26: "Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa...". Sikainfluenssa?

      • Anonyymi

        Ensin me kuoltiin kaikki sikainfluenssaan ja sitten toisen kerran koronaan, jos ennustelijoita oli uskominen.


    • gogo pappa!!

      meissi delaa 2087 baby!!! time to shine motherfuckers Eli kannabiksen polttaminen kannattaa!!!

    • kuolleena.

      Tuon mukaan olen ollut jo viisi vuotta kuolleena. Tältäkö tuntuu olla zombie?

    • O-ma-Gaad!

      Uhmma dead man, brotha!

      • Adiningo

        Kwa kweli mimi sitaki kufa bado. Kuua mmoja mimi wakati mimi nina mtu bora na akiwa na umri wa sauti kama kengele?


      • vrosis
        Adiningo kirjoitti:

        Kwa kweli mimi sitaki kufa bado. Kuua mmoja mimi wakati mimi nina mtu bora na akiwa na umri wa sauti kama kengele?

        ΦΡΙΚΩΔΗΣ ΤΕΚΝΑ
        ΚΑΤΑΡΕΣ
        ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΒΡΩΣΗΣ
        ΣΚΙΑ ΑΝΑΙΜΑΚΤΟΣ


    • .....

      muillekin on tietenkin olemassa toivoa: vain Jumala tietää ihmisen elinpäivät, ei siis mikään ihmisen 'nerokas' päättely! Iloinen toivomme on siis ihan muualla:

      http://www.youtube.com/watch#!v=brZ5rq7CsRA&feature=related

    • avitassss

      Mä kuolin jo 11v sitten mut toi laskuri anto mulle vielä 36v lisäaikaa tästä pvstä.

    • ***

      Muinaiset roomalaiset käyttivät latinankielistä sanontaa "Memento mori!", "Muista kuolleita!", kun he halusivat varoittaa käytännön arkipäivän nautinnoissa liiaksi kiinni eläviä ihmisiä heidän kuolevaisuudestaan. Kaikki liha katoaa.

      • ,.,,.

        tarkoittaa "muista kuolevaisuutesi".


    • minulle vai?

      Mun osaltani kello pysähtyi jo pari vuotta sitten...

    • mulle...

      vai?

    • Nestor Kalmisto

      Minä en pelkää kuolemaa,en vain halua olla paikalla,kun se tulee.

      • Älä pelkää,

    • Tri.Sorbus

      Kuolema lähestyy nopeammin niin kauan kun Käteinen paskasakkeineen heiluu johtamassa.

      • Kokoomus on

        hieno puolue, ja sen toteuttama politiikka on Suomen ainoa järkevä tapa toimia EU:ssa. Lisäksi vgbrff Kokoomus on parasxzw ghh puolue johtamaazxxxcwrrh ja vielä rrrwqå qxczv Ö !


    • Syrra100

      Olisin elänyt 83 vuotiaaks, mutt mun elintavoillani elänkin vain 64 vuotiaaks.

      Dodii, pitäsköhän alkaa valmiiks pakkaamaan jo tota roinaa noista kaapeista, ettei toisten tartte sitten lukaaliani tyhjentäessä tehdä niin paljon hommia.

      Täytyykin alkaa valmistautua pikkuhiljaa viimematkalle.
      Pitäsköhän ihan joku kirje kirjoittaa ja pyydellä anteeks pahoja tekosia...
      Voi hitto, olis pitäny vaan elää aiemmin... siis elää tässä elämässä.

      • Juuri noin

        on ehkä viisasta varautua tulevaan kuolemaan.


    • Paskempi juttu,

      koska tuon mukaan kuolin jo 1980-luvun lopussa!

      • Anonyymi

        Itse kuolin pari vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe